Ga naar inhoud

Battlefield 2 is Gold!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    333

[quote:78aee2c9d1="Gijs8"] dus 512 mb is niet genoeg voor bf2? :([/quote:78aee2c9d1] Eh.... het speelt niet echt lekker nee :cry: Als je ongeveer verder net zo'n pc als ik heb kan je toch wel op 1024*768, en ongeveer medium spelen. Dan gaat het best aardig, ik zou je wel zeker 512 erbij aanraden!
Link naar reactie
Ik heb 850 MB vrij geheugen als ik Battlefield 2 net heb afgesloten, dus het is wel een flinke geheugen vreter. 1024 MB is tegenwoordig zowiezo wel aan te raden als je de nieuwe games wilt spelen. Het draait meestal om voldoende geheugen en een flinke vga kaart. Uiteraard moet de processor ook wel snel zijn, maar een sloot geheugen en een dikke vga doen wonderen.
Link naar reactie
[quote:9c68d32263="NoepZor"]Nou... FX5900XT.. Denk dat de 9700Pro nipt sneller is.. maar dat terzijde. Het draait nu gewoon soepeltjes op 1024x768. Op high detail krijg ik dat de muis steeds even "hangt", maar daar hebben er meer last van als je kijkt in het topic @ Got Ik heb het net online gespeeld, op een 64 speler server. Het loopt allemaal goed, alleen wordt je de hele tijd doodgeschoten door overrazende vliegtuigen, en vijandige tanks. Ik zat bij de "buitenlanders", de Amerikanen wonnen steeds.. lijkt niet helemaal in evenwicht, tenzij alle goede spelers toevallig allemaal in de US dinges zaten :)[/quote:9c68d32263]moet er miss wel bijzeggen dat me kaart een aantal mhz sneller staat dan standaard (geheugen 750 ipv 700). Je kan ook die andere map spelen zonder voertuigen met alleen een paar tanks (die is ook kleiner)
Link naar reactie
Ik heb de demo al vele uren gespeeld en het ziet er goed uit. Alleen loop ik sinds gisteren tegen een probleem aan (misschien een bug :roll: ). Soms heeft een teamgenoot een rode tag (dus vijand) die ik dan afknal en waarvoor ik een teamkill krijg. Daarvoor werd ik door diverse teamgenoten al afgeknald (misschien had ik ook een rode tag?). Vandaag ben ik met enkele clanleden op een lege server geweest. Daar was een teamgenoot voor de vijand ook te zien als teamgenoot. :roll:
Link naar reactie
Als de tag de 'foute kleur' heeft, dan zou het best kunnen zijn dat ook de kleding 'fout' is ... Of misschien keek je naar de foute 'tag' en leek het alsof je een vijand zag. In dat geval zou het uniform veel moeten zeggen. Let bij voertuigen echter wel ff op ! Je kan zonder problemen de voertuigen van de vijand stelen.
Link naar reactie
nog niet gehad dat ie de personen verkeerde tagde (of hoe zeg je dat) , wat er wel is, de kleding van beide partijen lijkt wel goed op elkaar en het is in een oofopslag niet altijd direct te zeggen of het nu vriend of vijand is, beetje wachten tot de volledige versie er is en er zullen wel skins voor komen vermoed ik. Algemene tip voor de demo map. wanneer je helikopter bijna ten einde is van zen leven, vlieg dan naar het appartementsgebouw (het dichtste spawnpoint bij de niet amerikanen), spring van je heli op het dak, en als de vjand die spawn nog in handen heeft, kun je er een heleboel afknallen vanop het dak. Het dak beklimmen via de ladder is ook een optie natuurlijk, maar de klim duurt me te lang, en als je heli toch naar de knoppen is (of zo goed als) kun je hem gebruiken als zetje, evenals de torenkraan, is wel moeilijker te passen, maar lukt wel om er op te parachuteren
Link naar reactie
[quote:69f9f81774="sdk"]moet er miss wel bijzeggen dat me kaart een aantal mhz sneller staat dan standaard (geheugen 750 ipv 700). Je kan ook die andere map spelen zonder voertuigen met alleen een paar tanks (die is ook kleiner)[/quote:69f9f81774] Tsja, dat is een verhoging van nog geen 10%, en veel verschillen de kaarten niet. Toch hangt ie steeds ff in high detail, op medium niet, dus speel ik em zo :wink:
Link naar reactie
[quote:0befbd64b2="JaFO"]nauwelijks verschil ? Dan heb ik een ander spel te pakken, want het verschil is gigantisch. - USMC : de uit op. Desert Storm bekende camouflage (geel-achtig lichte kleding) - MEC : voornamelijk bruin/groen-achtige kleding[/quote:0befbd64b2]hehe ja dit dacht ik ook al, wilde met het swat4 voorbeeld komen waarbij de suspects een net wat bruiniger getint pak hebben wat 10x moeilijker is te zien. BF2 valt echt zo verschrikkelijk op!!! maar goed kon geen screen van suspects vinden :D
Link naar reactie
wat ik eigenlijk nog wou toevoegen over de game, ik vind de heli's makkelijker sturen dan in vietnam, in vietnam kon ik niet echt goed overweg met die dingen en slaagde er eigenlijk bijna niet in iets te raken met een heli. Maar nu, met die nieuwe heli's, vind ze heel goed bestuurbaar en wendbaar en daarbovenop heel dodelijk (nu kan ik er tanks, mensen, .... zo mee naar het hiernamaals brengen)
Link naar reactie
[quote:6ee1ce83b2="rombaft"]wat ik eigenlijk nog wou toevoegen over de game, ik vind de heli's makkelijker sturen dan in vietnam, in vietnam kon ik niet echt goed overweg met die dingen en slaagde er eigenlijk bijna niet in iets te raken met een heli. Maar nu, met die nieuwe heli's, vind ze heel goed bestuurbaar en wendbaar en daarbovenop heel dodelijk (nu kan ik er tanks, mensen, .... zo mee naar het hiernamaals brengen)[/quote:6ee1ce83b2] de heli's zijn juist waardeloos nu, je hebt een stuk minder controle over de heli's ze draaien erg langzaam je kan slechter achteruitvliegen enz enz. Loopingsmaken met de heli in bf2 heb ik nog niet een geprobeert... zie dat erg somber in. Vliegtuigen zijn echter wel superfijn nu, je kan gewoon lekker ondersteboven 2 meter boven de grond vliegen zonder dat je neerstort, in vietnam kwam je dan nogal eens een boom tegen :P. Tikkeltje frustrerend trouwens dat die heli's zo langzaam opstijgen, wel realistisch maar toch... Wat dan weer niet realistisch is, is dat als je 20 meter boven een vliegveld vliegt je in je vliegtuig ammo erbij krijgt.... zo moeilijk is landen niet dus snap niet dat ze dat niet gewoon hebben gedaan (helemaal simpel met de uitvinden van de STOVL, gejat uit een bfv mod btw dat met C die STOVL aanzetten)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...