Ga naar inhoud

Battlefield 2 is Gold!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    333

[quote:10d538156e]Geruchten lijken te bevestigen dat dit een XP-only spel is.[/quote:10d538156e] idd, bij system specs, staat win XP , dus mensen met win 2000 enz... zullen mogen upgraden of in het zand bijten. beetje triestige evolutie mijn inziens, binnen dit en enkele jaren worden we dan wel verplicht om up te graden naar longhorn :cry: enz... is PC gamen nu nog niet duur genoeg? kan er hier iemand, als ie de demo binnen heeft en gespeeld misschien wat screens posten ?? ik kan zelf pas morgen (eerder overmorgen aan de slag)
Link naar reactie
Idd triest, vooral omdat de hardware die ik heb nog volledig ondersteund wordt door zowel Win2k als de diverse fabrikanten qua drivers. Ik ben toch ff eigenwijs bezig en probeer het desondanks toch. Eens zien wat het bij mij oplevert. Een echt XP-only programma zou met een nette 'XP-only' melding moeten afsluiten ... tenminste zo ging dat met alle andere dingen die ik tot nu toe heb gehad (zoals die zogenaamde XP-only bonuslevels voor UT2kx).
Link naar reactie
ik heb hem gedownd maar hij start niet op. toen zag ik dit in de txt file staan Battlefield 2 only supports the following video cards: Radeon X700 (PCIe) Radeon X600 (PCIe) GeForce 6600 (PCIe) GeForce PCX 5900 (PCIe) GeForce 5800 Series (AGP) ATI Radeon X800 XT Platinum Edition ATI Radeon X800 PRO ATI Radeon 9800 Series ATI Radeon 9600 Series ATI Radeon 9550 (RV350LX) ATI Radeon 9500 / 9700 Series ATI Radeon 8500 Series ATI Radeon X300 Series NVidia GeForce 6800 Ultra NVidia GeForce 6800 GT NVidia GeForce 6800 NVidia GeForce FX 5950 Series NVidia GeForce FX 5900 Series NVidia GeForce FX 5700 Series ik was al vrijwillig :D van plan een andere vkaart te kopen maar nu ben ik het verplicht :o want op een ti 4600 draait ie niet meer.
Link naar reactie
Lijkt me overdreven joh, maar aan de andere kant ben je met een PCI-e kaart wat beter op de toekomst voorbereid. Ik zit in ieder geval in een soortgelijke situatie (dus moederbord + graphics ipv alleen nieuw moederbord) als ik zou willen upgraden. // --- Ik heb geluk met de demo :) Ondanks de 'waarschuwing' bij de setup dat de demo alleen voor XP getest is blijkt ie wel degelijk onder 2k te lopen. Het blijft natuurlijk afwachten wat dat voor de volledige versie betekent, maar het geeft me enigszins hoop. Een tip : leer arabisch/chinees ... de niet-amerikaanse teams spreken (default) namelijk geen woord engels. Ik vind dit best wel geinig, maar gezien het publiek/soort spel (ie : 't is geen simulatie) had ik het prettiger gevonden als het initieel op 'engels' had gestaan voor iedereen. Leuk is dat je bij het SP-deel in ieder geval een voice-over krijgt die je uitlegt wat je kunt doen. Je krijgt daardoor ook info over je gekozen klasse. Nu nog zoeken hoe ik de graphics beter kan instellen, want bij het starten kreeg ik geen mogelijkheid daarvoor. Let er op dat het spel bij de allereerste keer een flinke tijd nodig heeft om de graphics te optimaliseren. // -- edit -- Pas toen ik de tweede keer startte kon ik netjes een 'account'/profiel aanmaken en de opties wijzigen. Tip : bij 'audio' staat een optie voor 'english only'. Ik stel voor dat je die aanzet in het begin, want dat speelt toch ff wat prettiger in het begin.
Link naar reactie
dat met die verschillende talen was volgens mij ook al zo in bf1942 / bfv. Leuk dat het er nog inzit. Ik ben hem nu aan het spelen (op XP en met een ATI 9700 / AMD XP 2.5) en het loopt prima, al ziet het er qua gfx waarschijnlijk niet optimaal uit. Ik krijg iig een redelijk Joint operations gevoel. Geen vliegtuigen in de demo volgens mij... [edit] wel vliegtuigen, maar alleen multiplayer [edit] wel vliegtuigen, maar baar beide gamemodes..
Link naar reactie
Ik heb hem ook gespeeld, en ik vind het echt cool!!! Ook op m'n 9800pro draait hij prima! Voor degene die hem nog niet gedownload heeft: moet je echt doen, het is echt leuk! Alleen ik moet wel 1 ding zeggen; voor mensen met 512mb geheugen: Het is NIET ( :cry: ) te spelen als je alles op 'high' zet. Ik raad je heel erg aan om 512 erbij te kopen!!!!! @JaFo, bedankt voor je tip van dat account. Je kan pas de 2e keer opstarten een eigen account maken. De 1e keer starten begint hij gelijk met het ene level te laden
Link naar reactie
heb de demo gedownload en speelt zonder enige probleem. Kwestie van het spel : SUPER grafisch top, geluid ongelooflijk en schitterende gameplay. Je loopt en voelt je op het slagveld, je hoort de bommen en raketten suizen, slaan in met spectaculaire ontploffingen voor achter en naast je in. Wapens zijn daarbovenop nog eens top, kan er niets slecht over vertellen, BF2 is een absolute topper in mijn ogen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...