Ga naar inhoud

Battlefield 2 is Gold!


Aanbevolen berichten

Ik heb nog niet on-line gespeeld. Enkel en alleen tegen de botjes. Ze lijken (op easy) niet al te intelligent qua taktiek, maar daar staat tegenover dat een medic in je squad je in ieder geval probeert te genezen. Er zitten toffe effecten in. Vooral als je vlak bij een explosie o.i.d. bent wordt je ff bijna compleet doof en zie je alles ff wazig. Wat wel jammer is is dat de sp-map de 16-speler variant is. Voor de helicopters & ander vliegtuig moet je een lan-spel starten, maar dan heb je geen botjes. :( De scherpschutter-klasse valt me een beetje tegen. Schijnbaar moet je per se het hoofd raken wil je de kans hebben dat ze in een keer neer gaan. Voor zover ik de effecten van klassen kan beoordelen lijkt het er op dat een engineer de 'perfecte' voertuigbestuurder is vanwege z'n automatische reparatie. Combineer dat met een 'support'-klasse bij de grotere voertuigen en de vijand zal het een stuk moeilijker hebben.
Link naar reactie
  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    333

Ik vind de Mannetjes (bots) toch veel slimmer dan in 1942 en Vietnam. Ze kwamen wel een keer gewoon met 4 man tegelijk lopend aan, en liepen ze op me af als ik dekking zocht achter die muur bij de weg. Ook vind ik het wel leuk als je in de auto gewoon rond kan kijken. Wel zijn de gepantserde auto's wel erg zwak, als je wilt kun je zo'n auto met je gewone geweer kapot schieten, en hij is bestand tegen maar 1 granaat. Maar ongetwijfeld is dat in het echt ook zo. Alleen jammer dat het op mijn systeem niet al te best te spelen is,(qua geheugen dan :wink:) maar het blijft ondanks dat toch een supercool spel!!
Link naar reactie
De graphics vind ik eigenlijk niet echt bijzonder, eerlijk gezegd vond ik het een beetje tegenvallen. Ik had meer verwacht. Als je bv. op de grond gaat liggen (ook al is alles op high) De grond is dan wel erg wazig en ongedetaileerd. Hebben jullie daar ook wel eens last van, dat af en toe je muis als het ware vaststaat, dan moet je een beetje heen en weer rondrennen voordat hij weer normaal doet, best irritant...
Link naar reactie
Ja, heb ik ook. Had de demo ff op Medium geprobeerd. Waarschijnlijk als je hem wat lager zet doet 'ie het weer lekker. Maar dan ziet het er weer niet uit :(... De graphics die ik gezien heb (ik moet op Low-quality spelen) vond ik niet lelijk, maar wel erg kleurrijk. Misschien wel té... Wel raar, als ik op Medium speel ziet het er altijd nog minder uit dan BF1942, maar het speelt niet echt lekker.
Link naar reactie
komaan, de graphics zijn toch heel goed, je moet niet naar dingen kijken als de gron, maar bv als er iets ontploft naast je krijg je een torenhoge zandopstoot, met dolby geluid hoor je de raketten over u vliegen en inslaan, dit spel geeft je echt een gevoel van ik zit erin. kwestie van dat snipen, wel daar ben ik heel blij om dat het niet makkelijk is, anders kon je net zoals in vietnam of 1942 gewoon ergens in een bosje verstoppen en de een achter de ander neerknallen, komt volgens mij tengoede van de gameplay die menu dan, die is bij mij ook erg sloom
Link naar reactie
[quote="Die hard gamer"]De graphics vind ik eigenlijk niet echt bijzonder, eerlijk gezegd vond ik het een beetje tegenvallen. Ik had meer verwacht. Als je bv. op de grond gaat liggen (ook al is alles op high) De grond is dan wel erg wazig en ongedetaileerd. Hebben jullie daar ook wel eens last van, dat af en toe je muis als het ware vaststaat, dan moet je een beetje heen en weer rondrennen voordat hij weer normaal doet, best irritant...[/quote] ik heb prc hetzelfde met battlefield2, de graphics vallen me een btje tegen en mijn muis zit steeds ff vast, ik heb 2,4 Ghz, 512 MB DDR, ati radeon 9600se 128 mb... en nu ik hem op 800*600 heb staan met alles medium loopt ie nog steeds vast en ik had nog een 2 vraagjes: 1. bij sp, klopt het dan als je alleen 'Gulf of Oman' kan spelen, bijna hetzelfde als mp alleen dan tegen bots? 2. klopt het dat je geen crosshair hebt? alleen net als bij BiA als je inzoomt?
Link naar reactie
Blijkbaar heeft Jafo het nog niet begrepen :D , bf2 is een online game het is niet de bedoeling van de makers dat je serieus offline gaat zitten spelen, het is hooguit om even te oefenen zonder dat je andere lastig valt (leren vliegen etc). Wel vreemd dat ze hem gold noemen (zie je wel vaker) ben zelf (van sof2 nog) gewent dat een game uitkomt en vervolgens na een aantal patches, als er ook nooit meer patches zullen worden gemaakt, gold wordt. Aangezien EA games toch om de 2 weken met een patch gaat komen zal deze game wel platina worden ofzo :P
Link naar reactie
Ik speel wel op 1024*786 en alles op medium ongeveer, dan loopt hij best lekker. Maar van die muis is heel erg irritant vind ik, als hij vast zit, moet je als het ware je "los zien te wrikken" Het klopt idd dat je maar 1 map kan spelen, het is natuurlijk niet voor niks de demo :wink: Ik heb wel een crosshair, je kan zelfs de kleuren instellen van je crosshair. Dat kun je doen bij 'options' en dan zie je rechts een plaatje met een gele crosshair, daaronder kun je zelf de kleuren aanpassen. @rombaft: De ontploffing van dat zand wat bv. hoog opstuift is erg mooi, maar de detail's zijn niet bijzonder hoor, zelfs een klein beetje teleurstellend. Het is een beetje apart, want de mannetjes zien er wel erg mooit uit, maar al sta je tegen een muurtje, dan is dat niet zo erg mooi. Heb jij het verder ook dat je muis af en toe eens vastzit? heb ik verder nog een vraagje aan iedereen: Hoe kun je die 'rakettenlanceerder' gebruiken? Als je de amerikanen bent, en je begint bij de 1e vlag, dan he je rechts zo'n kanon. De maten kunnen dat ding blijkbaar wel bedienen, want af en toe zie je van die enorme explosies, en zie je zo'n kanoo rood op de kaart knipperen, weet iemand hoe dat moet?
Link naar reactie
[quote:2033ada902="Die hard gamer"]Ik speel wel op 1024*786 en alles op medium ongeveer, dan loopt hij best lekker. Maar van die muis is heel erg irritant vind ik, als hij vast zit, moet je als het ware je "los zien te wrikken" Het klopt idd dat je maar 1 map kan spelen, het is natuurlijk niet voor niks de demo :wink: Ik heb wel een crosshair, je kan zelfs de kleuren instellen van je crosshair. Dat kun je doen bij 'options' en dan zie je rechts een plaatje met een gele crosshair, daaronder kun je zelf de kleuren aanpassen. @rombaft: De ontploffing van dat zand wat bv. hoog opstuift is erg mooi, maar de detail's zijn niet bijzonder hoor, zelfs een klein beetje teleurstellend. Het is een beetje apart, want de mannetjes zien er wel erg mooit uit, maar al sta je tegen een muurtje, dan is dat niet zo erg mooi. Heb jij het verder ook dat je muis af en toe eens vastzit? heb ik verder nog een vraagje aan iedereen: Hoe kun je die 'rakettenlanceerder' gebruiken? Als je de amerikanen bent, en je begint bij de 1e vlag, dan he je rechts zo'n kanon. De maten kunnen dat ding blijkbaar wel bedienen, want af en toe zie je van die enorme explosies, en zie je zo'n kanoo rood op de kaart knipperen, weet iemand hoe dat moet?[/quote:2033ada902] details niet bijzonder, speel dan niet op medium... medium=middelmatig niet bijzonder kan dan dus kloppen...
Link naar reactie
Ik heb hem ook op high gehad hoor, om te kijken of het dan nog soepel ging. Maar ook dan blijf ik het toch niet zo enorm mooi vinden. Tuurlijk het ziet er allemaal leuk uit; de voertuigen zij erg mooi de mannetjes en de ontploffingen ook, maar de muren, grond, gras enz. blijft toch ongedetaileerd. Maar de pret is natuurlijk er niet minder om.
Link naar reactie
kwestie van de muis die af en toe vastzit dit heb ik ook, maar alleen in het begin van de game, is de pc die nog wat zit te swappen, zou kunnen opgelost worden met veel en heel snel ram geheugen. details, echt geen last van, vind ze heel goed, de muren en de grond textures zijn misschien geen detail muren zoals bv in half life 2 , maar als je pc dit ook nog eens allemaal moest laden mocht je de grote mappen met tientallen vliegtuigen wel vergeten. 't is altijd een beetje kiezen of delen he
Link naar reactie
[quote:29018da96c="sdk"]Blijkbaar heeft Jafo het nog niet begrepen :D , bf2 is een online game het is niet de bedoeling van de makers dat je serieus offline gaat zitten spelen, het is hooguit om even te oefenen zonder dat je andere lastig valt (leren vliegen etc). Wel vreemd dat ze hem gold noemen (zie je wel vaker) ben zelf (van sof2 nog) gewent dat een game uitkomt en vervolgens na een aantal patches, als er ook nooit meer patches zullen worden gemaakt, gold wordt. Aangezien EA games toch om de 2 weken met een patch gaat komen zal deze game wel platina worden ofzo :P[/quote:29018da96c] Goh, blijkbaar heeft sdk het [i:29018da96c]nog[/i:29018da96c] niet begrepen... het gaat niet om het offline tegenbot spelen, maar het online aanvullen van de teams met bots. Is ook wel een moeilijk gegeven, dat is waar. Maar in ieder geval vind ik de bots vele malen beter dan in de vorige versies. Ze wachten zelfs op je, stelen de voertuigen niet voor je neus weg en proberen zelfs een soort van gecoordineerde aanval. Het spel zelf vind ik echt leuk! Vliegen is goed, ik snap niet waarom mensen dit moeilijk noemden. Er zit eigenlijk geen verschil tussen de manier van vliegen in BF dessert en deze. Ook de heli's werken als vanouds. Het is wel jammer dat je in feite maar 1 bombing run kunt maken, waarbij automatisch al je bommen worden afgeworpen en dat je dan weer nieuwe moet halen. Nu wordt het af en toe gewon rondjes draaien. Over het vliegveld scheren, bommetjes lozen, over het vliegveld scheren, bommetjes lozen. De hittezoekende raketten vind ik niet zo sterk. Je moet echt geluk of een bijna niet bewegende tegenstander hebben, anders ben je allang je lock kwijt al was het maar een seconde. Mikken met de wapens is volgens mij verrekte moeilijk geworden. Zelfs een stilstaand iemand voor je raak je lang niet altijd met 1 schot, ook al richt je keurig. En zelfs met het mes heb je af en toe meerdere steken nodig voor iemand het loodje legt. Sniper is iets moeilijker, doordat het inderdaad lijkt alsof je precies het hoofd moet raken. Wind afstand etc. hebben allemaal geen enkele invloed, alleen als iemand rent moet je iets voor hem richten. Wat wel erg goed is dat een sniper die naast je stilligt door de camouflage gewoon echt niet opvalt. Ik ben al meerdere keren over een goed verdekte sniper gestruikeld. Het commander systeem werkt best goed met een gewillig team en luisterende squads. Een georganiseerd team die gecoordineerde aanvallen doet verslaat zonder problemen een team dat zoals gewoonlijk maar een beetje in het rond rent.
Link naar reactie
[quote:5ad7fea984="maIRnaairruJ"] Mikken met de wapens is volgens mij verrekte moeilijk geworden. Zelfs een stilstaand iemand voor je raak je lang niet altijd met 1 schot, ook al richt je keurig. En zelfs met het mes heb je af en toe meerdere steken nodig voor iemand het loodje legt.[/quote:5ad7fea984] Het richten is idd best lastig, ik heb ook meerdere malen gehad dat je staand iemand op 10 -15 meter afstand niet neergeschoten krijgt, je moet dan perse gaan liggen of hurken. Maar dat maakt het allemaal wat spannender. Misschien ligt het aan mij maar ik vind de map wel wat klein. Wel heb ik ergens gelezen/gehoord, dat de mappen aan het aantal spelers aangepast worden. Weet iemand nou hoe je zelf zo'n "rakettenlanceerder" kan gebruiken? Af en toe staan je oren te klapperen, wat voor explosies die dingen maken. Ik zou dat zelf ook wel willen doen :P 8)
Link naar reactie
[quote:9703af67a9="Die hard gamer"][quote:9703af67a9="maIRnaairruJ"] Mikken met de wapens is volgens mij verrekte moeilijk geworden. Zelfs een stilstaand iemand voor je raak je lang niet altijd met 1 schot, ook al richt je keurig. En zelfs met het mes heb je af en toe meerdere steken nodig voor iemand het loodje legt.[/quote:9703af67a9] Het richten is idd best lastig, ik heb ook meerdere malen gehad dat je staand iemand op 10 -15 meter afstand niet neergeschoten krijgt, je moet dan perse gaan liggen of hurken. Maar dat maakt het allemaal wat spannender. Misschien ligt het aan mij maar ik vind de map wel wat klein. Wel heb ik ergens gelezen/gehoord, dat de mappen aan het aantal spelers aangepast worden. Weet iemand nou hoe je zelf zo'n "rakettenlanceerder" kan gebruiken? Af en toe staan je oren te klapperen, wat voor explosies die dingen maken. Ik zou dat zelf ook wel willen doen :P 8)[/quote:9703af67a9] zoals in elke shooter staand sprayen werkt meestal niet :wink:
Link naar reactie
[quote="Die hard gamer"][quote:806cccf37f="maIRnaairruJ"] Misschien ligt het aan mij maar ik vind de map wel wat klein. Wel heb ik ergens gelezen/gehoord, dat de mappen aan het aantal spelers aangepast worden. Weet iemand nou hoe je zelf zo'n "rakettenlanceerder" kan gebruiken? Af en toe staan je oren te klapperen, wat voor explosies die dingen maken. Ik zou dat zelf ook wel willen doen :P 8)[/quote:806cccf37f] moet je commander voor zijn (spawn screen, team oid) en dan met 't' kan je speciale commander aanvallen uitvoeren 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...