Ga naar inhoud

Battlefield 2 is Gold!


Aanbevolen berichten

Ik zou als standaard-team kiezen voor : - support : gratis munitie aanvullen & een licht machinegeweer dat ook tegen helicopters helpt (zoals enkele niet-oplettende piloten hebben gemerkt ;)) - Medic - een willekeurige 3e klasse (Spec Ops, AT maar ook assault) Ideale variant voor een voertuig (zoals die 3-persoons buggy): - engineer - support - medic Iemand enig idee hoe groot het bereik van de medic/munitie-kits zijn ?
Link naar reactie
  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    333

Ik heb het gespeeld en ben dus een echte Noob. Heb meer in respawn doorgebracht dan in game. maar het is echt vet. :lol: [i:c767253ef0]Vraagje:[/i:c767253ef0] Zodra ik mijn heaset aansluit dan is het geluid over mijn boxen weg en gaat alles via de headset... :cry: hoort dit zo of is het op te lossen?
Link naar reactie
[quote:f631eb7d8b="Therasan"]Ik heb het gespeeld en ben dus een echte Noob. Heb meer in respawn doorgebracht dan in game. maar het is echt vet. :lol: [i:f631eb7d8b]Vraagje:[/i:f631eb7d8b] Zodra ik mijn heaset aansluit dan is het geluid over mijn boxen weg en gaat alles via de headset... :cry:[/quote:f631eb7d8b] Dan sluit je alleen je microfoon aan... :wink:
Link naar reactie
[quote:826310f829="Therasan"]Is een logitech usb headset... :P Ik heb geen losse mic :wink:[/quote:826310f829] Wijziging: niet goed gelezen, is dus USB :oops: ... Heb nog steeds mijn mobo niet terug, vanavond een AMD64 2800+ in de reparatie staan, dus even daarmee gamen, dump er eerst mijn 6600GT in ;-)
Link naar reactie
Geen squad zonder AT. In tegenstelling tot BF 1942 waar een zooi granaten een tank kon uitschakelen heb je hier toch echt een AT nodig, Gister een base defenden, komt e een tank binnendenderen. Geen van de 5 defenders was AT en met geen mogelijkheid konden we dat kreng uitschakelen, granaten en die granaatwerper "irriteren" zo'n tank niet eens. Overigens is mijn favo klasse of AT, of medic. Een medic kan nog flink van zich afbijten en is natuurlijk de ultieme squad support, de AT voor de tanks en fantastisch tegen langzaamovervliegende heli's, vooral een blackhawk die personeel dropt is een mooi doelwit.
Link naar reactie
[quote:c141262202="IMworthy"]Geen squad zonder AT. In tegenstelling tot BF 1942 waar een zooi granaten een tank kon uitschakelen heb je hier toch echt een AT nodig, Gister een base defenden, komt e een tank binnendenderen. Geen van de 5 defenders was AT en met geen mogelijkheid konden we dat kreng uitschakelen, granaten en die granaatwerper "irriteren" zo'n tank niet eens. Overigens is mijn favo klasse of AT, of medic. Een medic kan nog flink van zich afbijten en is natuurlijk de ultieme squad support, de AT voor de tanks en fantastisch tegen langzaamovervliegende heli's, vooral een blackhawk die personeel dropt is een mooi doelwit.[/quote:c141262202] hmm als mensen eens wat meer bfv hadden gespeeld dan was de overgang miss minder groot? Iig net als in bf2 zijn een aantal nades voldoende om een tank op te blazen, 1 probleem het is niet zo dat 1 persoon genoeg nades bijheeft om een tank uit te schakelen. Je hebt dus of een (ammo) crate nodig of meedere mensen en je moet je granaat gooien zonder gezien te worden.
Link naar reactie
Uhm. Ik heb anders genoeg droog geoefend en getest om te kijken wat er voor nodig is om bepaalde voertuigen uit te schakelen. 1 nade neemt misschien 1-1.5 streepje weg. Dat zijn een heleboel nades voor een tank. In de tussentijd is iedereen een makkelijke prooi voor de tank en evt andere infanterie. Owja. Onderschat die APC's niet. Gister zeer succesvol in 1 vs 1 tegen tanks, ik zou de gezichten van die tankbestuurders wel eens willen zien toen dat zwakke APC'tje hun geheel onverwachts opblies. Ik spring steeds vaker in de APC als ik de keus heb tussen tank en APC. (Tank is zo'n fantatisch doel, alles wat vliegt en rent duikt op je af, zo'n APC is veel minder interessant en kan evt nog ontsnappen DMV snelheid, vooral die spec ops zijn heel wat minder gevaarlijk.)
Link naar reactie
de APC is idd een heel krachtig instrument geworden. Maar zelf nog geen enkele keer als TANK in mul gelegd door een APC bij een 1 tegen 1 . Je moet direct actie ondernemen als je een APC ziet, een tank herlaad gewoon veel sneller, terwijl het wel even duurt tegen dat die APC is herladen. Ook is een APC superhandig om wat vijanden om te leggen. Kwestie van special Ops , de C4 is schitterend voor een tank uit te schakelen, als ie naar de andere kant gericht staat, snel een paar pakketjes opleggen of zelfs gewoon ernaast en je blaast hem zo op. Omver rijden is mij nog niet overkomen tijdens zo'n maneuver, je moet er dan ook niet blijven tegenstaan, omvergeschoten worden daarintegen 8) Met nades een tank uitschakelen is gewoonweg onmogelijk, en in BFV kon je gerust een tank uitschakelen met wat nades.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...