Ga naar inhoud

Battlefield 2 is Gold!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    333

[quote:11fcf95220="Dracoplasm"]Heb het ook een avondje gespeelt en heb gelukkig geen last van vertraging zoals veel op tweakers te lezen is. Heb hem gewoon op medium op me laptoppie... Wil nu toch wel graag met me gewone pc spelen... :cry: Mijn naam is: DracoplasmDD ;-) Kunnen we niet een computertotaal server maken... :D 8)[/quote:11fcf95220] Dat zou eens wat zijn he ? En dan liefst eentje met 64-spelers en zonder tijdslimiet :) Ik vrees alleen dat we niet verder komen dan een 'favoriete' server aan te wijzen waar we ons kunnen verzamelen. Ik denk dat ik vanavond eens wat anders probeer te spelen dan SpecOps. Alhoewel het leuk is om tanks van een 'presentje' te voorzien ... Had ik al gezegd dat die in-game browser zo traag als stroop is ?
Link naar reactie
[quote:a7ca66caee]Had ik al gezegd dat die in-game browser zo traag als stroop is ?[/quote:a7ca66caee] Nee nog niet vertel... :lol: Dat ding is echt verschrikkelijk traag, hopelijk wordt deze in de volledige game beter. Sniper is ook wel leuk om te spelen, beetje door huisjes kruipen etc. Ik vind die AI trouwens niet eens zo gek, in sp zat ik in een huisje de vlag even te verdedigen en binnen 2 tellen stonden er twee binnen met een mes op me in te steken :oops: Al met al wel een erg cool spel.
Link naar reactie
[quote:d8e491cfb9="sdk"]Over paar weekjes heb ik als het goed is een nieuwe server met 1gb ram en een amd 64 3000, neem aan dat bf2 daar wel op draait naast swat4 en wow :P[/quote:d8e491cfb9] Kan je dat niet als gewoon game systeem gebruiken, en dat je je huidige systeem als server laat gebruiken?? :wink: Kan je toch wat lekkerder gamen, en die server blaast ook wel door :P
Link naar reactie
[quote:8d2e81be07="Die hard gamer"][quote:8d2e81be07="sdk"]Over paar weekjes heb ik als het goed is een nieuwe server met 1gb ram en een amd 64 3000, neem aan dat bf2 daar wel op draait naast swat4 en wow :P[/quote:8d2e81be07] Kan je dat niet als gewoon game systeem gebruiken, en dat je je huidige systeem als server laat gebruiken?? :wink: Kan je toch wat lekkerder gamen, en die server blaast ook wel door :P[/quote:8d2e81be07]Ja zat er ook al aan te denken een 3400+ of hoger te halen en dan die als game pc gebruiken... maar is een berg spullen omzetten (heb 3 dvd/cd spelers, 3 hardeschijven waarvan 2 in raid, een geluidskaart, een tv kaart een 3d kaart enz) Kan ik wel doen maar heb zoveel tijd niet om te sleutelen atm (tentamens en daarna herkansingen :-? ) ik zie wel :P Iig moet de server goed zijn want daar verdien ik op dit moment mijn geld mee :P
Link naar reactie
Ben gisteravond eens beland op een server waar het squad systeem eindelijk goed werkte. Geeft echt een kick als je met 6 man tactisch een spawnpoint bestormt. Toen werd er opeens een chopper gespot, meteen daarop een paar missiles op je kop, resultaat: 2 kritisch gewonden die METEEN werden gereanimeerd door medics. Meteen weer door, spawnpoint omsingeld en vasthouden. Voelde toen voor het eerst hoe het spel MOET worden gespeeld.
Link naar reactie
Dat lijkt me inderdaad heel erg cool. Ik lan vaak met 12-16 vrienden SOF2, dit spelen we dan ook erg tactisch, ookal zijn daar de mogelijkheden wat beperkter. Nadeel is dat de meeste lui dit spel niet trekken, maar de volgende keer kan ik mooi de demo even demonstreren. Of kan deze niet op lan worden gespeelt?
Link naar reactie
Beetje stom dat je niet die kleine map op internet kan kiezen met de servertool. Ga woensdag middag wel ff de configsdoorlezen om te kijken of ik het handmatig op die kleinere map krijg en evt coop. 6 players is 10-20 cpu (maar dat is ook bij 2 players...) en 40 KBps up.\ 11 players 10-20 cpu 90-100 kbps up
Link naar reactie
[quote:b297fb4bb4="mack10"]de heatseekers hadden beter gekunt! :( en er had ook een SAM moeten zijn. :( maar verloopig het beste spel :wink:[/quote:b297fb4bb4] geloof niet dat ze die hadden toen :P als je een echte SAm-site bedoeld, allemaal ouderwetse AA guns gevalle in die tijd zover ik op discovery heb gezien. Als je alleen raketje bedoeld inderdaad is die er niet :-? kan het me haast niet voorstellen (stinger zou er toch echt in moeten zitten).
Link naar reactie
[quote:c0426577eb]meer dan 16 spelers zit er niet in:(. Maargoed ik vermaak me wel met 16 spelers [/quote:c0426577eb] Genoeg, ik doe graag mee, online is het een beetje saai, de demo dan. Gisteren een paar mapjes op internet gespeeld, sta meteen de eerste keer op 1 en de keren erna dus ook :roll: en ben toch echt geen topper, maar goed, wie weet zat ik toevallig op 3/4 noob servers (och wat haat ik dat woord toch, dat ik het ooit zou gebruiken... :oops: )
Link naar reactie
[url=http://www.eagames.com/official/battlefield/battlefield2/us/editorial.jsp?src=communityupdate_061405%22]nieuws van EA[/url] : [quote:2a939ea96e] ... The demo's feature set included a 12-minute time limit on rounds and excluded access to the weapon unlocks. Because some server operators have hacked the time limit out of their servers or hacked access to the unlocks, we have been forced to reinforce our intended feature set by delisting the offending servers. All violations of the EULA as described above will result in a 1-week ban/delisting ... The activities of the obviously active hacking community [b:2a939ea96e]reinforce our decision to not release the Ranked server publicly with the final product.[/b:2a939ea96e] Our desire is to be able to offer an exploit-free place to play where players can legitimately gain ranks, and collect awards and unlocks. The only way we can offer such a service and protect the Ranked server content is by [b:2a939ea96e]hosting the ranked servers directly and through trusted partners.[/b:2a939ea96e] The Unranked server tools will be released to the community so that they may host their own BF2 servers, mods, etc. ... [/quote:2a939ea96e] Met andere woorden : - wijzigen van de demo-bestanden is 'verboden' en zal ervoor zorgen dat de server geblokkeerd wordt door de masterserver Op zich begrijpelijk, want anders blijft iedereen de demo spelen ... Aan de andere kant is zeker die 12-minuten/ronde wel erg kort als je een beetje taktisch wilt spelen. - 'ranked' servers straks alleen echt op de servers van EA en nergens anders ... tja, alsof het 'geheim' houden van de server-bestanden zou garanderen dat die servers 'safe' zijn. IMHO maakt dat ze juist nog aantrekkelijker ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...