Ga naar inhoud

Battlefield 2 is Gold!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    333

Jawel jawel. Na 9 DL's, waarvan 1 corrupte (Gmershell) en 3 afgebroken DL's (Gamershell) draait de setup eindelijk. Kostte me wel een format C en uren zwoegen een nieuwe windows install aan de praat te krijgen. (Zoals gewoonlijk DMV Linux, klote OEM XP). En ja, sdk, een 9600XT. Geen superkaart, wel ondersteund. :D
Link naar reactie
Ik kom vanavond ff langs. Waarom wilt trouwens iedereen altijd per se amerikaan zijn? Zodra er ergens auto-teambalance uitstaat is het meestal 14 tegen 22. Die m16a2 vind ik eerlijk gezegd maar een knappertjespistool. Je kunt dat wapen niet eens instellen op volautomatisch zoals de AK. Ik doe dat bursten zelf wel.
Link naar reactie
[quote:2ef798d9b8="Vunce"]Ik kom vanavond ff langs. Waarom wilt trouwens iedereen altijd per se amerikaan zijn? Zodra er ergens auto-teambalance uitstaat is het meestal 14 tegen 22. Die m16a2 vind ik eerlijk gezegd maar een knappertjespistool. Je kunt dat wapen niet eens instellen op volautomatisch zoals de AK. Ik doe dat bursten zelf wel.[/quote:2ef798d9b8] dit is echt onzin heb aantal uur gespeeld gisteren (niet op mijn eigen server) en op een groundcombat server (de 16 player maps) is het redelijk gelijkmatig, meestal 2 meer bij usa ofzo. Toch wonnen de USMC en de MEC ongeveer evenveel (mec natuurlijk dankzij mijn geweldige commander kwaliteiten :P ) Als je overzicht van laatste 10? rondes bekijkt aan het einde zag ik steeds verschillende teams winnen en niet steeds usa ofzo. Miss ff makkelijk als de mensen die op mijn server willen spelen ff me xfire toevoegen... comminuceert wat sneller dan via forum. btw over dat geweer, omg ben jij totale game/wapen noob. Dat wapen heeft geen full automode, nooit niet!!! Vergelijkbaar wapens met well full auto is de m4a1 colt carabine deze heeft echter weer geen burt mode.
Link naar reactie
Ach ja ... nog een messenger-progje kan er wel bij ;) // --- Volgens mij is de 'voorkeur' voor de amerikanen ook een gevolg van de standaard-instelling van de demo. Ik verwacht tenminste niet dat hier ook maar enig mens genoeg irakees/arabisch spreekt om die te volgen ;) Daarnaast zijn de amerikaanse wapens gewoon bekender :) Alhoewel de MEC engineer een auto-shotgun heeft, terwijl de amerikanen moeten wachten op een promotie voor ze iets vergelijkbaars krijgen. Verder vermoed ik dat op de grote kaart de MEC een transport-heli 'mist', waardoor ze nogal afhankelijk zijn van hun APC's. Een en ander is overigens niet zo erg dat een goede commandant dat niet op kan lossen ... ;) // Vunce De SpecOps-klasse van de amerikanen heeft een M4. Da's de enige M16-variant die full-auto kan. De rest heeft een gewone M16A2 met burst & single-shot. Aan de andere kant heb je toch niks aan full-auto, want single-shot zowiezo nauwkeuriger (in dit spel) ...
Link naar reactie
Overigens vindt ik die M16 veel beter presteren. Op redelijke afstand leg ik iemand in 1 burst om met dat ding tegenover een 3 keer zolange burst van die AK. Weet nog niet of het aan de precisie ligt of aan meer damage per bullet. Overigens wist ik ook niet dat de M16 geen full auto mode heeft. Al zijn er wel gemodde versies. Maar ik denk dat ik als de meesten wel een wapen noob ben, ik zie het nut er niet van in om een wapenkenner te zijn. En dan nog is het een spel en zou de m16 full auto gemaakt kunnen worden ivm balance.
Link naar reactie
[quote:d91e93a77b]btw over dat geweer, omg ben jij totale game/wapen noob. Dat wapen heeft geen full automode, nooit niet!!! Vergelijkbaar wapens met well full auto is de m4a1 colt carabine deze heeft echter weer geen burt mode.[/quote:d91e93a77b]Uhmm, hoe moet ik nu in godsnaam weten hoe een M16 in het echt werkt? En trouwens, dat interesseert me ook helemaal niets. Het is namelijk een computerspel ! En mij een gamen00b noemen, tja, daar kan ik alleen maar om lachen, ik zal hier niet eens verder op ingaan.
Link naar reactie
[quote:dd8d3b8090="Vunce"][quote:dd8d3b8090]btw over dat geweer, omg ben jij totale game/wapen noob. Dat wapen heeft geen full automode, nooit niet!!! Vergelijkbaar wapens met well full auto is de m4a1 colt carabine deze heeft echter weer geen burt mode.[/quote:dd8d3b8090]Uhmm, hoe moet ik nu in godsnaam weten hoe een M16 in het echt werkt? En trouwens, dat interesseert me ook helemaal niets. Het is namelijk een computerspel ! En mij een gamen00b noemen, tja, daar kan ik alleen maar om lachen, ik zal hier niet eens verder op ingaan.[/quote:dd8d3b8090] als je niet weet hoe een wapen in het echt werkt waarom maak je dan de domme opmerking dat dat wapen niet op full auto kan... als je er niks vanaf weet praat er dan ook niet over :roll: . Is bovendien een wapen die echt in tientallen games is gebruikt (operation flashpoint, america's army enz enz). Denk dus ff na voordat je een onderdeel uit een game gaat afkraken... Zometeen kom je zeker ook met, "heej die tank gaat vooruit veel sneller dan achteruit!!!" :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:2152548f3f]als je niet weet hoe een wapen in het echt werkt waarom maak je dan de domme opmerking dat dat wapen niet op full auto kan... als je er niks vanaf weet praat er dan ook niet over . Is bovendien een wapen die echt in tientallen games is gebruikt (operation flashpoint, america's army enz enz). Denk dus ff na voordat je een onderdeel uit een game gaat afkraken... Zometeen kom je zeker ook met, "heej die tank gaat vooruit veel sneller dan achteruit!!!" [/quote:2152548f3f]Ik snap echt je punt niet, ik moet dus voordat ik ergens commentaar op ga geven eerst een compleet militair handboek gaan doorlezen???? Ik geef commentaar op het spel en niet op het echte wapen. Ik weet dat het stoer uitziet als je opmerkingen plaatst waaruit het lijkt alsof je veel verstand hebt van oorlogsvoering, maar hier kan ik ook net zo goed op antwoorden dat je niet ergens iets over kunt zeggen waar je geen verstand van hebt. Ik denk niet dat jij ooit een oorlog mee hebt gemaakt. Ok, nu weer on-topic want ik ben het een beetje zat. :evil:
Link naar reactie
[quote:1ccdd3ec00="Vunce"][quote:1ccdd3ec00]als je niet weet hoe een wapen in het echt werkt waarom maak je dan de domme opmerking dat dat wapen niet op full auto kan... als je er niks vanaf weet praat er dan ook niet over . Is bovendien een wapen die echt in tientallen games is gebruikt (operation flashpoint, america's army enz enz). Denk dus ff na voordat je een onderdeel uit een game gaat afkraken... Zometeen kom je zeker ook met, "heej die tank gaat vooruit veel sneller dan achteruit!!!" [/quote:1ccdd3ec00]Ik snap echt je punt niet, ik moet dus voordat ik ergens commentaar op ga geven eerst een compleet militair handboek gaan doorlezen???? Ik geef commentaar op het spel en niet op het echte wapen. Ik weet dat het stoer uitziet als je opmerkingen plaatst waaruit het lijkt alsof je veel verstand hebt van oorlogsvoering, maar hier kan ik ook net zo goed op antwoorden dat je niet ergens iets over kunt zeggen waar je geen verstand van hebt. Ik denk niet dat jij ooit een oorlog mee hebt gemaakt. Ok, nu weer on-topic want ik ben het een beetje zat. :evil:[/quote:1ccdd3ec00]Voel de mod al aankomen.. maar ik ben jou een beetje zat met je onzin opmerkingen.... wtf heeft het er mee te maken of ik veel van wapens afweet (is helemaal niet zo) of dat ik een oorlog heb meegemaakt (gelukkig niet). Over stoer, wtf is er stoer aan het posten van een reply niks!!!, dit betekent echter niet dat ik iemand zomaar onzin opmerkingen laat posten over aanmerkingen op een game die niet gegerond zijn. Als jij begint te roepen dat je het belachelijk vindt dat een bepaald wapen niet op full auto kan omdat je de burst "zelf wel beter kan doen" terwijl dit wapen technisch gezien deze modus niet ondersteunt slaat dat natuurlijk nergens op. Zoals ik al zei het is niet dat dit wapen voor het eerst in een game is gebruikt bovendien moet je niet ergens gaan over zeuren als je blijkbaar dus ergens totaal niets vanaf weet (wapens). Beetje zelfde verhaal als dat je in gta vc topic aankwam met een oplossing voor de missie badlands terwijl dit totaal niks met de vraag te maken had en de oplossing al lang gepost was.... kan voor de geintereseerden nog ff zelf bedachte verklaring verzinnen:) (hoeft niet te kloppen...) m16 is 1 van de eerste wapens gemaakt van plastic (zie batlefield vietnam) het wapen is dus erg licht en de recoil (het heen en weer bewegen van het wapen, in het nederlands terugslag) wordt daardoor dus vrij groot (je gaat steeds hoger schieten omdat het wapen te licht is om na een kogel weer een stukje te dalen). Een 3 shot burst mode lost dit probleem op. Om de volgende opmerking te voorkomen "waarom stopt die mxx na een tijdje met schieten waar slaat dat op" Als je kogels afvuurt wordt de loop warm, als je te lang duurgaat smelt de loop en beetje waardoor hij krom wordt. Hierdoor kunnen gevaarlijke situaties onstaan en je kan niet meer gericht schieten. Het is dus zaak optijd de loop te koelen. Kwestie van algemene kennis :D @Vunce over het bovenstaande iets op te merken? Stuur maar een PM dan heeft niemand er last van
Link naar reactie
Als jij nou gewoon eens begint met een beetje normale antwoorden te geven ipv meteen n00b! te roepen dan hoeven er helemaal geen mods aan te pas te komen. Kijk, zo had het bijv. ook gekund en dan was er helemaal niets aan de hand geweest. "Vunce, de m16 kan het echt ook niet en om de realiteit zo dicht mogelijk te benaderen hebben ze dit ook in het spel doorgevoerd" Kwestie van algemene mensenkennis heet dat :D
Link naar reactie
[quote:17e64808e7="Vunce"]Als jij nou gewoon eens begint met een beetje normale antwoorden te geven ipv meteen n00b! te roepen dan hoeven er helemaal geen mods aan te pas te komen. Kijk, zo had het bijv. ook gekund en dan was er helemaal niets aan de hand geweest. "Vunce, de m16 kan het echt ook niet en om de realiteit zo dicht mogelijk te benaderen hebben ze dit ook in het spel doorgevoerd" Kwestie van algemene mensenkennis heet dat :D[/quote:17e64808e7] als jij dan meteen hoofd van bijzaken leert onderschijden :roll: (ten eerste zeg ik btw dus moet je er niet op ingaan alsof dat een hoofdopmerking is :D ten tweede is het een (miss licht retorische :P ) vraag. Blijkt wel uit je reacties dat je zelf vindt dat je geen gamenoob bent en wel een wapennoob. (maar je mist iig wel een paar goede games zoals operation flashpoint waarop dit hele genre is gebaseerd) Noob betekent trouwens newbie en daar is niks ergs aan... niet iedereen kan overal evenveel vanafweten (alhoewel sommige meer weten dan anderen :P ) dus of je daar nu zo beledigt van moet raken :-?
Link naar reactie
Ook ik ben een nOOb, kom maar op :-D Sta sinds dag in op plaats nummer 1 of 2 op alle servers waar ik geweest ben... Ha ha... Vind veel servers trouwens wel traag... Of kan ik beter mijn instellingen lager zetten, speel nu op 1024/768 medium met geluid op high. In de sp geen probleem, maar in mp misschien toch wel (is op me laptoppie). Of zijn er speciale drivers voor mijn 9700 aan te raden? Ik vind de ai op veteran in de sp trouwens niet echt heel makkelijk, komen netjes en tactisch op me af. En ik had gistern op een server dat steeds de zelfde lul achter me aan bleef lopen en anti tank shit op me afschoot, alleen ging ik niet dood, verschrikkelijk irritant. Ik was constant c4 overal aan het neergooien, achter een tank staan, ondergooien weg rennen en BOOM :lol: 8)
Link naar reactie
Ik ben er de hele dag vandaag (thuis) dus ik kijk af en toe wel of dr iemand op de server is en dan kom ik er gewoon bij :D Had wel lekker ratio daarnet commander en 13 kils 2 deaths en 26 points :D ben verder nog redelijk noob in de zin van dat ik alleen met assoult/special forces en anti tank heb gespeeld. Opdrachten geven etc heb ik helemaal onder controle nu. (wel fijner als er veel kleine squads zijn dan 1 grote kwam ik achter). btw wat nodig is :D : 1 squad met 1 of 2 special forces voor de c4 1 squad met 1 of meer anti tank (liefst 2 want er zijn 3 missiles voor een MEC tank en 4 voor een USMC tank nodig) en 1 of meer begelijders (assault of special forces) 1 squad dat vaak in vehicles zit
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...