Ga naar inhoud

Battlefield 2 is Gold!


Aanbevolen berichten

[quote:8014060cb9="Hoite"]gaat de demo een btje draaien op mn geforce2mx400 ?? dit wou k wel ff weten voor ik m download xP k denk dat dit een groote bende gehaper word maar mss heeft iemand anders ook zo´n n00bvidiokaart en lukt het bij hem.. dan wil ik het nog wel eens proberen.. cya[/quote:8014060cb9] voor 50 euro heb je een fx5200 lijkt me dus niet echt een probleem... (btw firefox sucks maar dat is offtopic :P )
Link naar reactie
  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    333

Ok heb eindelelijk de tijd gevonden hem ff goed te testen. Vindt toch de ai echt stukken beter dan in vietnam, ze komen je zelfs healen en repareren. Schitterend, ook lopen ze niet meer simpel weg van a naar b maar zijn er duidelijk wat alternatieve paden gemaakt. Graphics gedaan op 1024 met medium details en dat draaide erg soepel (nog geen zin gehad weer 2 minuten te moeten optimizen). Heb wel een probleem met mijn drivers want er komen af en toe zwarte vierkante schaduwen op de grond, zou eigenlijk de bijgeleverde driver eens moeten proberen. (Gebruik nu 71.89_win2kxp_english.exe bij de demo zit 77.30_winxp_international.exe). Was bij vietnam ook al zo en ik ga ervanuit dat het daarmee is opgelost.
Link naar reactie
[quote:4367c8482b="Die hard gamer"]... Weet iemand nou hoe je zelf zo'n "rakettenlanceerder" kan gebruiken? Af en toe staan je oren te klapperen, wat voor explosies die dingen maken. Ik zou dat zelf ook wel willen doen :P 8)[/quote:4367c8482b] Als je de artillery (de kanonnen) bedoelt dan kan dat op twee manieren : - als je commandant bent dan kun je via 't' (default toets) een menu activeren waarmee je artillery oproept - als squadleader heb je diezelfde mogelijkheid, maar ben je afhankelijk van de commandant volgens mij Let wel op ! De artillerie slaat in op het punt waar je op het moment van oproepen kijkt. Zorg dus dat je niet op je eigen locatie oproept, want dan ga je er gegarandeert aan ... Een supply-drop gaat op een soortgelijke manier (nog een reden om bij je commandant in de buurt te blijven). Let hierbij wel op dat je nu niet de vijand een kadootje bezorgt ;) // AI De AI mag dan inderdaad geen prioriteit zijn geweest, maar het lijkt nu tenminste ergens op. Zo merkte ik dat ik na een tijdje te snipen ik een artillery-aanval op m'n dak kreeg. Schijnbaar hadden ze toch iets in de gaten ;) // -- Het lijkt er op dat mijn systeem zelfs 'high'-detail met AA aan kan. :) Nog geen klachten qua fps in ieder geval. // -- edit -- Nog meer tips voor de commandant : http://www.bfnation.net/forums/viewtopic.php?t=20120 CAPS Lock activeert het bijbehorende scherm naar het schijnt.
Link naar reactie
Vind het een erg vermakelijk spelletje alleen werken die squads niet zoals het hoort. Iedereen rent als een kip zonder kop rond om zoveel mogelijk kills te maken. Ik kan me hier echt heel erg op irriteren als ik zit te spelen. Ik ben soms de enige die daadwerkelijk spawnpoints overneem en aan het van de ronde word ik vervolgens "cheater!" genoemd omdat ik met zoveel punten meer dan de persoon onder mij op de 1e plaat sta. Maar wat die irritante rotn00bs niet blijkbaar niet weten is dat je veel meer punten krijgt met het overnemen van spawnpoints dan een half uur staan planecampen om vervolgens 3 sec. in de lucht te blijven waarbij ze hoogstens 1 of 2 kills maken voordat ze worden neergehaald. Kan hier echt kwaad over worden. Eikels die niet op de radar letten, geen pick-ups doen. Auto's van mekaar jatten, teamkillen zonder reden, planecampen, stelletje ego-trippers.
Link naar reactie
squads werken wel, maar de mensen zijn (nog) te stom om ze te gebruiken ;) Ik denk dat ik op de commander-mode na alles ondertussen genoeg geoefend heb om eens een poging te wagen on-line. Aan het vliegen waag ik me pas totdat ik m'n joystick aan de gang heb, maar tot die tijd moet ik als zandhaas wel kunnen overleven. // Vunce : Op welke server zat je toen ?
Link naar reactie
Idd, Zoiets had ik ook bij Far Cry gister, je eigen teammaten gaan je dan achterna om je te doden. Daar kan ik me ook heel erg aan ergeren!! Het vliegen in de vliegtuigen is erg moeilijk , de knoppen voor de muis kan je lastig anders instellen. De helikopters zijn wel goed te besturen. Ik blijf het supervet vinden!! Ik ben bijna van plan om extra geheugen te gaan kopen, zodat het een stuk beter te spelen is. Maar ik kan niet online gaan inloggen. Als ik me wilt gaan registeren (gewoon in het spel bij de multiplayer optie) Lukt het me niet om te gaan spelen. Want hij zegt dat hij mij aan het verbinden is en mijn account aan het aanmaken, maar hij gaat niet verder. Ik heb 5 min. Gewacht maar hij gaat niet verder. Doet hij het bij jullie wel gelijk? Ik wil ook wel eens online spelen 8) @Jafo: Bedankt voor je Commander tip; echt wel vet als je die kannonen laat afvuren!!! die ontploffingen zijn echt heel vet!
Link naar reactie
[quote:165218c2bf="Vunce"][quote:165218c2bf]Op welke server zat je toen ?[/quote:165218c2bf]Uhmmm, eentje met een lage ping waar nog plaatsen vrij waren :D Geen flauw idee dus, ik pak altijd de eerste de beste, hoezo? Ken je een server waar ze 'normaal' op spelen?[/quote:165218c2bf] Ik dacht dan kan ik die vanavond vermijden en/of een lesje leren ;)
Link naar reactie
Over artillery, gewoon ff een "foto" (laten) maken en dan met rechtermuis kun je op de plek kijken zoals in de vorige 2 delen :D (nog niet getest btw dus miss klopt hier niks van ff kijken zometeen :P ) Vindt trouwens de wapens helemaal niet scheef schieten, je kilt met 2 kleine burtjes een vijand dus zitten is alleen op zeer grote afstand nodig.
Link naar reactie
Vliegen met de muis?? Je moet de pijltjes toetsen gebruiken! De pijltjes voor omhoog/omlaag en om je as te draaien en wasd om gas te geven / remmen en het roer te gebruiken. Nog een tip... druk 1 keer op c om het interieur van je vliegtuig niet meer te zien. Is iets minder realistisch, maar geeft je veel meer zicht.
Link naar reactie
[quote:04faf0b8c6="maIRnaairruJ"]Vliegen met de muis?? Je moet de pijltjes toetsen gebruiken! De pijltjes voor omhoog/omlaag en om je as te draaien en wasd om gas te geven / remmen en het roer te gebruiken. Nog een tip... druk 1 keer op c om het interieur van je vliegtuig niet meer te zien. Is iets minder realistisch, maar geeft je veel meer zicht.[/quote:04faf0b8c6] betere tip wissel van camera met f9-f11
Link naar reactie
[quote:59294ee56f="NoepZor"]Ik heb 1024MB, maar ik heb er alleen last van als ik het op high detail zet volgens mij![/quote:59294ee56f] toch je 3d kaart dan want ik speel nu op 1024x768 high detail en heb nergens last van. edit: in de map met vliegtuigen en de aircraft carrier heb ik wel haperingen op high, ben voor de map teruggeschakeld naar medium :(. Wel vaag dat standaard invert mouse ineens niet meer aanstaat terwijl dit in het vorige deel wel was, ik stijg op met paar man in zon seehawk stort meteen in zee... :P gelukkig invert gevonden en nu gaat het wel goed :P Wel jammer... vietnam ziet er beter uit dan bf2 nu... (omdat die eerste op high gewoon goed loopt)
Link naar reactie
Nou... FX5900XT.. Denk dat de 9700Pro nipt sneller is.. maar dat terzijde. Het draait nu gewoon soepeltjes op 1024x768. Op high detail krijg ik dat de muis steeds even "hangt", maar daar hebben er meer last van als je kijkt in het topic @ Got Ik heb het net online gespeeld, op een 64 speler server. Het loopt allemaal goed, alleen wordt je de hele tijd doodgeschoten door overrazende vliegtuigen, en vijandige tanks. Ik zat bij de "buitenlanders", de Amerikanen wonnen steeds.. lijkt niet helemaal in evenwicht, tenzij alle goede spelers toevallig allemaal in de US dinges zaten :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...