Ga naar inhoud

Battlefield 2 is Gold!


Aanbevolen berichten

[quote:7dfe0087a0="rombaft"]... AI is eigenlijk niet nodig voor deze game, is een pure online game. ..[/quote:7dfe0087a0] Je snapt nog steeds niet het voordeel van (goede) AI. Het is niet alleen handig off-line, maar ook om on-line (of in een lan) met een goed gevuld slachtveld te kunnen spelen. Je zou dan bij wijze van spreke BF2 zelfs als een RTS kunnen spelen ... Het lijkt mij best wel aardig als je als enkel 'menselijk' team tegen een compleet AI-leger met een 'menselijke' commandant zou kunnen spelen. Voor dat soort truuks moet de AI wel fatsoenlijk werken en niet zoals in het vorige deel gewoon als een kip zonder kop DM spelen (iets wat 'normale' spelers al te vaak doen). Wat dat betreft hoop ik dat het zowiezo klopt dat teamwerk echt nut heeft in dit spel. btw : de wijzig-knop zit er niet voor niks ;)
Link naar reactie
  • Reacties 332
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    333

[quote:946f606b25]Het is niet alleen handig off-line, maar ook om on-line (of in een lan) met een goed gevuld slachtveld te kunnen spelen. [/quote:946f606b25] ok, voor dit zijn goede bots wel handig, maar ik speel over het algemeen niet op servers met bots, vergen teveel rekenkracht van de server en meestal heb je dan het gevolg grote lag . voor mij persoonlijk stoort het niet dat de AI niet goed is, ik speel het liefst online tegen andere mensen niet tegen een computer, dit is dan ook mijn persoonlijke mening he . trouwens, in BF 2 heb je altijd een goed gevuld slagveld, aangezien de map zich aanpast in gootte naargelang het aantal speler dat er zich bevinden op de map
Link naar reactie
Kweenie. Ik vind het nogal ongepast als de makers 'reclame' maken van de "verbeterde" AI om er vervolgens achter te moeten komen dat ze niet eens veel beter zijn dan de oude variant. Dan hadden ze beter meteen alle AI eruit kunnen slopen ... // -- Als er maar 2 spelers zijn dan kan de map nooit goed gevuld zijn. Zeker gezien het feit dat het een slachtveld moet zijn :P ;) Hopelijk zit er ook een beveiliging op zodat je niet in een 'verboden' gebied terecht komt zodra een paar spelers de server verlaten.
Link naar reactie
[quote:9fe7d507c1]Als er maar 2 spelers zijn dan kan de map nooit goed gevuld zijn. Zeker gezien het feit dat het een slachtveld moet zijn Hopelijk zit er ook een beveiliging op zodat je niet in een 'verboden' gebied terecht komt zodra een paar spelers de server verlaten.[/quote:9fe7d507c1] als er maar twee spelers zijn, ga dan naar een andere server nietwaar, kwestie van die beveiliging, lol , weet ook niet hoe dit in zijn werk zal gaan, maar laten we wel rekening houden met het feit dat de mensen van BF2 heel veel en goede ervaring hebben op multiplayer en dat ze niet zo'n domme fouten gaan beginnen maken
Link naar reactie
[quote="rombaft"][quote:0261e50643]gaan, maar laten we wel rekening houden met het feit dat de mensen van BF2 heel veel en goede ervaring hebben op multiplayer en dat ze niet zo'n domme fouten gaan beginnen maken[/quote:0261e50643] *kuch* BFV *kuch* kleine maps *kuch* maar aan de andere kant: ze hebben iets recht te zetten tov BFV & JO
Link naar reactie
[quote:2970e417ba]*kuch* BFV *kuch* kleine maps *kuch* maar aan de andere kant: ze hebben iets recht te zetten tov BFV & JO[/quote:2970e417ba] wat bedoel je ? 1942 en vietnam heb ik heel veel gespeeld, heb nooit klagen gehad ivm de maps of bugs , ook als je kijkt naar de populariteit van de game kan het volgens mij niet anders dan dat ze iets goed neerzetten
Link naar reactie
[quote:009d09f1c3="rombaft"][quote:009d09f1c3]*kuch* BFV *kuch* kleine maps *kuch* maar aan de andere kant: ze hebben iets recht te zetten tov BFV & JO[/quote:009d09f1c3] wat bedoel je ? 1942 en vietnam heb ik heel veel gespeeld, heb nooit klagen gehad ivm de maps of bugs , ook als je kijkt naar de populariteit van de game kan het volgens mij niet anders dan dat ze iets goed neerzetten[/quote:009d09f1c3] DUS er zijn bugs :P maar das wel in bijna alle games. Waar ik op doelde is dat JO nogal de vloer aanveegt met BFV (volgens sommigen, en sommigen zijn het daar niet mee eens, om je ff voor te zijn :wink: ) dus EA moet wat rechtzetten tov JO, en ook to van BFV omdat die volgens veel (zie vorige zinnen :lol: ) mensen minder goed was dan 1942.
Link naar reactie
BF-V was geloof ik ook niet door dezelfde mensen ontwikkeld als 1942. Nu met BF-2 zijn die mensen er wel weer bij geloof ik en verder is trauma studio's er ook bij gehaalt. Dat ziijn de ontwikkelaars van de mod Desert Combat. De perfecte combinatie naar ik verwacht en heb vertrouwen dat BF 2 een goed spel word. (oh ja raar dat het BF 2 word genoemd terwijl het de derde battlefield spel is. Ik verwacht dat BF-V ook niet helemaal als vol word gezien daar bij DICE.)
Link naar reactie
[quote:71dc19a54e]Ideal Minimum Machine: -1.5 Ghz CPU -512 Megabytes of RAM -128 MB video card (requires support for 1.4 shaders) -16x CD-ROM drive -Directx 9.0b Compatible Sound Card -4 GB free hard drive space -MS compatible mouse -Keyboard -Windows XP [/quote:71dc19a54e] hij draait dus nie op windows 98SE??
Link naar reactie
Je zou het kunnen proberen, maar ik zou er niet meer op gokken. Win2k zal hopelijk wel nog werken, want XP is niks meer dan 2k met een nieuwe laklaag ... // --- [quote:9c2acc30e9] ... als er maar twee spelers zijn, ga dan naar een andere server nietwaar ... [/quote:9c2acc30e9] Dus dan maar met z'n allen in de rij staan voor een bijna volle server en hopen dat je binnen mag ? Geen wonder dat er servers voor een groot deel leeg blijven als iedereen alleen maar een 'volle' server wil.
Link naar reactie
[quote:51bd2943cb]Dus dan maar met z'n allen in de rij staan voor een bijna volle server en hopen dat je binnen mag ? Geen wonder dat er servers voor een groot deel leeg blijven als iedereen alleen maar een 'volle' server wil. [/quote:51bd2943cb] komaan, bij populaire games heb je meer dan genoeg grote servers met bakken mensen erop, denk nu niet dat di4t het probleem zal zijn
Link naar reactie
[quote:f15f158617]waarom zijn de spelmakers gestopt met spellen te maken die het op win98 doen??? win98 is veel stabieler.[/quote:f15f158617] men verondersteld (en volgens mij veronderstellen ze wel juist) dat een machine waarop win 98 draait een oudere machine is die niet meer aan de specs komt om het spel te draaien. Win 98 stabiel ? :lol: laten we even serieus zijn, windows is pas stabiel (kuch) geworden vanaf win 2000
Link naar reactie
Ik kijk ook er uit naar dit spel. Wat ik wel hoop is dat er niet teveel van dat heatseeking wapentuig tussen zit. Ik erger me dood aan die noobs die nog geen headshot kunnen maken en alleen met maar heatseeking wapentuig lopen te campen om je MIG neer te halen. Daarom vind ik POE ook een minder geslaagde mod voor BFV. Geef mij maar DC.
Link naar reactie
[quote:bf66e0158c="mack10"]waarom zijn de spelmakers gestopt met spellen te maken die het op win98 doen??? [/quote:bf66e0158c] Omdat Microsoft al enige tijd officieel gestopt is met het ondersteunen van Win98. Binnenkort is 2k ook aan de beurt in dat rijtje :( Eerlijk gezegd vermoed ik dat het hier puur kostenbesparing (minder OS's te testen) betreft dan enige serieuze reden. [quote:bf66e0158c]win98 is veel stabieler.[/quote:bf66e0158c] correctie : op een goed systeem is Win98 stabiel genoeg voor een 'normale' gebruiker. Ik heb zelf ook nooit last gehad van crashes die door iets anders veroorzaakt werden dan mezelf. Win2k levert bij mij naar verhouding meer ellende op ... // --- // bmw als je je nu al zo ergert dan zal BF2 niks voor je zijn. Aan de andere kant heb je nu afweermiddelen (flares en/of chaff), maar daar staat onder andere een afweerkannon zoals de ZSU-nogwat (ik noem het ding zelf altijd Suzie Quatro ;)) ... En wat let je om de zandhazen te vragen of ze de luchtafweer uit willen schakelen ? Zo gaat dat in 'het echt' ook. :P Stingers & co zijn in het echt ook 'berucht' omdat ze de spreekwoordelijke steen zijn waarmee een zandhaas een hightech vliegtuig kan uitschakelen. De Amerikanen hebben dat al vaak genoeg gemerkt.
Link naar reactie
Wel jammer dat ze het vliegen moeilijker hebben gemaakt. Natuurlijk nog even wachten hoe het uitpakt. In de Dessert Combat ging het vliegen ook al lastiger, omdat de vliegtuigen een stuk sneller waren, maar het principe werkte nog steeds eenvoudig. Helicopters in BFV waren al helemaal een uitdaging en je merkte soms al dat de lastige besturing de gameplay in de weg zat, alhoewel het juist ook weer een boel interessante situaties opleverde. Al met al waren de leukste luchtgevechten toch gewoon in bf1942 doordat het realistisch voelde, maar gemakkelijk speelde. Ik hoop dat ze dat toch een beetje bewaard hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...