Ga naar inhoud

NFS Underground


Aanbevolen berichten

Maar wat is dan leuker volgens jullie? Underground op de pc of toch kiezen voor console, de besturing is namelijk volgens jullie niet helemaal 'je van het', behalve misschien met prof. racestuurtje... Ik vind persoonlijk toch via de keyboard niet fijn om NFS racegames te doen, dus toch liever het stuurtje gebruiken. Of Underground aanschaffen als ps2 cd is misschien ook een goeie solutie?!?
Link naar reactie
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    346

Net de demo van NFS:U op de PC geprobeerd, de race mode vind ik vrij saai en achterhaald (als je recente racegames op de consoles gewent bent is dit troep imho), maar die drag race vond ik erg vet. Wel is de besturing crap met het toetsenbord, maar kreeg net een demo cdtje voor de PS2 waar NFS:U op staat dus die gaan we ook maar is testen. Persoonlijk zou ik denk ik voor de PS2 versie gaan aangezien deze online kan en dat is toch het leukste. De PC kan het uiteraard ook, maar de besturing met het toetsenbord valt bij mij al af (terwijl ik oudere delen van NFS prima met het keyboard kon spelen). Maar ach ... straks Gran Turismo 4 en Project Gotham Racing 2, zie NFS:U dus nog niet zo 1,2,3 in mijn collectie worden opgenomen, daarvoor is het imho een te "been there, done that" game als ik even afga op de demo.
Link naar reactie
[quote:4adadb014f="Speedy"]Persoonlijk zou ik denk ik voor de PS2 versie gaan aangezien deze online kan en dat is toch het leukste. De PC kan het uiteraard ook, maar de besturing met het toetsenbord valt bij mij al af (terwijl ik oudere delen van NFS prima met het keyboard kon spelen). [/quote:4adadb014f]\ Dankje voor de snelle reply Speedy, ik denk dat ik toch ook ga voor de console PS2 versie ga van NFS U, omdat de besturing toch over het algemeen beter is, bovendien hoef ik geen rekening te houden met drivers / directx updates enz... Maar qua graphics zal de pc er toch een beterre 'looks' aan het spel geven, maar dat zal altijd zo blijven, vanwege die sterke GPU van tegenwoordig... Almost time for: NFS U :-)
Link naar reactie
ja, ik heb hem. Na 10 minuten spelen kan ik dit zeggen, het spel is compleet 2f2f, voor de race loopt er bijvoorbeeld een meisje voor de auto's. Ook de filmpjes zijn op dezelfde manier gemaakt (het snelheid effect dat in 2f2f gecreerd wordt) Racen gaat nu erg goed, qua sturen. Wat ook erg goed gedaan is, is dat als je crashed, je de crash meemaakt van buiten af. Ik zal zo even wat screenies maken als jullie dat willen.
Link naar reactie
Zijn er al meer mensen die dit spel spelen? inmiddels ben ik bij race 25/111 in Underground Mode. Een paar dingen vallen me op, als je bij een dragrace voorbij een trein moet rijden (wat alleen lukt met een flinke NOS Boost) valt op dat de trein erg lelijk is. Sowieso zijn alle auto's om je heen erg slecht gedetailleerd. Daarbij vind ik het raar dat de achteruitkijkspiegel er zo blokkerig uitziet, terwijl ik alle settings op high heb staan, en vanuit Windows AntiAliasing heb geactiveerd. Alleen de auto's die racen zien er erg goed uit, parcours is zoals je het van nfs:hp2 gewend bent (alleen dan dus nacht en veel neon :wink:) Het car tunen is echt super gedaan, maar het mooiste vind ik nog wel het intro filmpje, een gast van net 18 die gaat zeggen dat racen nogal gevaarlijk is en hij het wel op een proff. manier doet.. dus nog andere meningen?
Link naar reactie
[quote:82a3bd3bf5="Elgerv"]Zijn er al meer mensen die dit spel spelen?[/quote:82a3bd3bf5] Ik heb em ook sinds gisteren, en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb volgens mij helemaal geen achteruitkijkspiegel... :D Mijn grafische kaart is ook niet echt top (zeg maar gerust: bagger), maar ik vind het er dus voor mijn videokaart mooi uitzien. Ik vind dat er lekker vaart zit in de races en dan valt mij dus echt niet op of de trein minder gedetailleerd is dan de andere auto's... Ik zie het wel bij het verkeer, maar ik stoor me er niet aan. Het tunen en de versieringen zijn ook leuk, ik heb inmiddels (ben nog niet zo ver) dus een Peugeot 206 met een topsnelheid van 240 km/h met een NOS-installatie... 8)
Link naar reactie
Ik vind het een te gek spel! Op het begin is het saai omdat het langzaam gaat, ne zoals bij gran turismo, maar als je eenmaal een paar upgrades hebt, dan kan je echt genieten, en lekker de bochten maximaal nemen. Als dit allemaal goed lukt, dan heb je er echt een goed gevoeld over, vooral bij die baan met dat riool, of wat het ook moet voorstellen..... Heerlijk door de steegjes rijden met 180km/h!!! Normaal hou ik niet zo van need for speed spellen, maar deze is echt top!
Link naar reactie
Zoals ik al zei, ben ik nog niet zo ver in het spel, maar ik wil toch even mn creatie laten zien: [img:87386130ac]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=507227[/img:87386130ac] Dit is gewoon eerlijk zonder cheats... Ik zit nog te twijfelen of ik die groene kleur wil houden, past wel bij de tekst (Venom), maar zwart is ook mooi... Jullie mening??
Link naar reactie
Ik heb em sinds zaterdag, maar ik vind het spel geweldig. Lekker met kleurtjes en extreme bumpers spelen. :) Van de races vind ik de drag en drift races het leukste. Ik ben ondertussen op 103/111. En het spel gaat tot 112/111. Nog maar een klein stukje dus. Dit is mijn scheurijzer trouwens. Ben begonnen met een Civic, daarna een RSX en nu alweer een tijdje de Skyline. [img:646a18ab09]http://home.kabelfoon.nl/~jsolcer/nfsuskyline.jpg[/img:646a18ab09]
Link naar reactie
eys, kheb hem ook tijdje gespeeld dit is mijn bak: [img:45880fedbf]http://home.tiscali.nl/pwvisser/needforspeed.JPG[/img:45880fedbf] filmpje 1 zelf gemaakt: http://home.tiscali.nl/pwvisser/Speed.avi filmpje 2 http://home.tiscali.nl/pwvisser/Speed2.avi filmpje 3 http://home.tiscali.nl/pwvisser/Speed3.avi allen met xvid codec gedaan-->dus die moet je hebben
Link naar reactie
[quote:5d7bcaac31="R-bin"]Hoe zit dat trouwens met de auto's die je kan krijgen/aanschaffen? Is het zo dat je in het begin de keuze heb uit 1 auto of meerdere en hoe zit dit als je een stuk verder ben in het spel? En als je een auto bijvoorbeeld een andere bumper wil geven heb je dan ook de keuze uit meerdere bumpers?[/quote:5d7bcaac31] In het begin heb je de keuze uit een aantal auto's (niet uit alle auto's van het spel, maar alleen een beperkt deel). Die auto kan je dan een beetje aanpassen aan je wensen door verschillende onderdelen te kiezen. Er is een beperkt assortiment aan onderdelen als je het spel start, en het zijn allemaal level 1 onderdelen (dus je reputatie zal er niet echt van in de lucht schieten, maar het helpt wel). Door races te winnen en punten te scoren kan je allerlei nieuwe onderdelen en nieuwe auto's unlocken. Als je je auto op een dag zat bent, kan je de wagen inruilen tegen een andere. Afhankelijk van het model dat je hebt en wilt hebben, moet je geld bijleggen of je krijgt geld terug (als je bv. je golf inruilt tegen een superdeluxe mazda kost dat je geld en andersom krijg je er geld voor). Als je het spel start zal je wel al een keuze hebben uit een paar bumpers, maar bv nog geen andere koplampen, dat is dus verschillend per onderdeel. Maar je hebt aan het begin nog niet de keuze uit alle bumpers, er zijn bijvoorbeeld ook level 2 en 3 bumpers, die moet je unlocken. Oh ja, performance upgrades (nieuwe motor, banden, N2O, etc.) moet je ook unlocken. Dus op deze manier heb je tenminste het gevoel dat je ergens voor racet. Erg leuk... 8)
Link naar reactie
Bruut spelletje :D uhm Muse paas me jou save eens ik wel ook wel es zo snel zijn als die mooie Skyline GTR v-spec :roll: drukke jongen weinig tijd om het netjes te doen :P ben er wel mee bezig... maar ben nog niet een betere auto tegengekomen dan die miata... mx3of5 in nl DIE HARD MIATA TUNER! jammer dat je vering,gearratios etc niet kan afstellen die driftraces vind ik echt prut... dat kan gewoon niet zonder een koppeling :| slaat echt nerges op maja draggen rulz en voor de rest vaak opnieuw starten :lol: must be perfect!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...