Ga naar inhoud

NFS Underground


Aanbevolen berichten

Ja die Motion Blur van ze is echt een uitvinding hoor, iedereen kent het wel van 2fast 2furious en photoshop dat blur, maar in een spel heb ik het nog niet gezien, tenzij je het in max payne ook motion blur mag noemen. Vooral als je lekkere snelheid maakt, dan gaat die camera trillen en dan die motion blur, en als je nos gebruikt is het natuurlijk nog extremer....... Echt een vet spel gaat dit worden denk ik.....
Link naar reactie
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    346

Net zo als ik had verwacht, de vonken vliegen er telkens weer af, alleen niet van het spel, maar van de auto, telkens als je ook maar een beetje ergens tegen aankomt, ook als is het hout :-? Besturing is wazig, graphics van de auto's zijn wel ok, maar de omgeving is niet. De computer schakelt irriterend langzaam. Just my 2 eurocents. Ps, die achterlichten van de auto zien er heel vreemd uit. bug?
Link naar reactie
dit is zeker wennen maar het is het waar moest eerst wel meer dan 15 x racen voor ik een drag had uitgereden (gaat voornamelijk om kans vanwege het overstekende verkeer) uiteindelijk word ik continue eerste mijn snelste tijd is tot nu toe 25.57. (dat is een keer gelukt maar het moet nog sneller kunnen) trouwens dit spel gaat door het drag racen volgens mij zeer populair worden. ik heb het zowat de hele avond gedaan, het circuit racen viel me wat tegen. ik hoop alleen dat je in de volledige versie echt de onderdelen moet tunen in plaats van alleen maar upgrades te vinden. ps als het spel traag reageerd zou ik de graphics wat lager instellen, en met nvidia mischien wat oudere detonaters uit proberen van ongeveer een half jaar terug
Link naar reactie
[quote:292afba29a="JaFO"]*eh* plaatje ? Ik kan me niks vreemds herinneren namelijk ... Let er ook op dat het spel steeds op 'medium' detail staat ingesteld en een van de instellingen heeft volgens mij wat met de lichtjes te maken.[/quote:292afba29a] Alles @ high, alleen AA uit, maar dat zie je volgens mij wel :wink: Ik weet dat die auto's zulke doorzichtige glazen lampen hebben, maar dit is wel heel lelijk nagebootst dan. [img:292afba29a]http://www.geocities.com/menno_s_screens_en_andere_crap/nfsu.jpg[/img:292afba29a]
Link naar reactie
Ok, jullie schijnen bijna alleen maar negatief commentaar te hebben op dit spel, maar dat houd mij toch echt niet tegen om te zeggen dat ik dit echt een SUPERSPEL vind. En JaFo, ikke had burnout helemaal vergeten, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het nog nooit gespeeld heb........ Maar achteraf wist ik wel dat daar gebruik gemaakt werd van een blur effect. En nog ff over dat gta, In gta Vice City was het meer omdat de engine het anders niet trok, tenminste dat gevoel had ik.... Trouwens hetzelfde met gta3.... Ow, en True Crime: Streets of L.A. is trouwens uit, wat dus een combo van max payne en gta is, echt wel mooi, maar daar zal ik verder niks over zeggen, omdat dit daar niet de juiste topic voor is....
Link naar reactie
[quote:1bfacb34c4="wigets"]Ok, jullie schijnen bijna alleen maar negatief commentaar te hebben op dit spel, maar dat houd mij toch echt niet tegen om te zeggen dat ik dit echt een SUPERSPEL vind. En JaFo, ikke had burnout helemaal vergeten, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het nog nooit gespeeld heb........ Maar achteraf wist ik wel dat daar gebruik gemaakt werd van een blur effect. En nog ff over dat gta, In gta Vice City was het meer omdat de engine het anders niet trok, tenminste dat gevoel had ik.... Trouwens hetzelfde met gta3.... Ow, en True Crime: Streets of L.A. is trouwens uit, wat dus een combo van max payne en gta is, echt wel mooi, maar daar zal ik verder niks over zeggen, omdat dit daar niet de juiste topic voor is....[/quote:1bfacb34c4] moto gp (1/2) gebruikt ook blur bij hoge snelheden, zo lijkt het met 300 alsof je echt 300 gaat.
Link naar reactie
[quote:6e343c3ff5="wigets"]Ja, dat is nu juist waarvoor het bedoelt is, maar als je het verkeerd gebuitk, zoals *kuch* Gta *kuch* , dan pakt het juist precies omgekeerd uit. En ik dacht dat dit spel zo'n beetje de eerste was met motion blur, maar dat is dus niet helemaal zo........ Ach, ik ben ook maar een mens, en een mens maakt fouten :wink:[/quote:6e343c3ff5] motion blur in gta? bedoel je de drag uit gta3? dat was om het mooier te maken en zorge voor pc belasting. (in vc was die optie weg)
Link naar reactie
[quote:bd55837fae="no_name"][quote:bd55837fae="JaFO"]*eh* plaatje ? Ik kan me niks vreemds herinneren namelijk ... Let er ook op dat het spel steeds op 'medium' detail staat ingesteld en een van de instellingen heeft volgens mij wat met de lichtjes te maken.[/quote:bd55837fae] Alles @ high, alleen AA uit, maar dat zie je volgens mij wel :wink: Ik weet dat die auto's zulke doorzichtige glazen lampen hebben, maar dit is wel heel lelijk nagebootst dan. <snip> [/quote:bd55837fae] Je mist veel meer dan alleen maar de glazen lampen ... Zo kaal als bij jouw is de auto alleen vlak voordat je die uitleg krijgt over wat er allemaal aan te passen is. De auto die ik voor de race krijg is net zo overdreven fel gekleurd & beplakt met stickers zoals dat in die film en het hoofdmenu van de demo ook is. De precieze bekleding is iedere keer als ik het spel start anders (net zoals alle nfs-demo's tot nu toe) btw : geocities laat volgens mij normaal geen in-directe links naar plaatjes e.d. toe. Je moet de url in een nieuwe browser-venster openen om het te kunnen zien. // -- edit -- Gek ... eerst kreeg ik het beruchte rode kruis en nu kon ik het weer normaal zien.
Link naar reactie
Ik vind het een superspel, zeker in vergelijking met alle delen van need for speed. En qua graphics....geweldig...toen ik het net had geinstalleerd en had bekeken, kwijlde ik bijna. Misschien omdat mijn videokaart het trekt, maar toch zitten er wel een paar gekke dingetjes in... Als je het hebt over de graphics en je kijkt alleen al naar al het water op de weg en gebouwen, lichten enz ziet in die plassen. Wat wil je dan nog meer? De banden zijn eigenlijk heel mooi, je ziet het profiel zitten! De velgen mochten mooier, maar misschien ligt dat ook aan het tunen.
Link naar reactie
Ok ik heb hem gedownload net (30 minuutjes) en gespeeld. Het is toch best een goed spel, de auto's kleven aan de weg zoals je verwacht van een op en top gestroomlijnde/spooilerde auto, alhoewel ik liever wat minder grip op de achterbanden heb maar dat is persoonlijk. Het spel ziet er redelijk uit, niet echt dat je zegt wow, maar in ieder geval beter dan midnight grand prix2. De auot's zijn mooi maar de details langs de weg wat minder. Ik zal ff een screentje posten hoe dit spel eruit ziet op een echte pc: [img:25c0860569]http://members.lycos.nl/thedccclan/need%20for%20speed.jpg[/img:25c0860569] Ik heb alles hoog, heb alleen motion blur uitgezet want dat vond ik er niet echt mooier op worden. Heb trouwens niet het id dat het spel echt zwaar is, het laad in een paar seconde. [img:25c0860569]http://members.lycos.nl/thedccclan/nfs2.jpg[/img:25c0860569] Geluid is trouwens top.
Link naar reactie
/off-topic, maar duty calls [quote:5c02dbc88d="sdk"]Ik zal ff een screentje posten hoe dit spel eruit ziet op een echte pc: [img:5c02dbc88d]http://members.lycos.nl/thedccclan/need%20for%20speed.jpg[/img:5c02dbc88d] [/quote:5c02dbc88d] Ja net of mijn screen (volgens jou "echt lelijk") niet van een echte pc kwam, ja we kunnen niet allemaal zon superbak als die van jou betalen. BTW, het lukt haast iedereen wel om van die mooie screens te publiceren, maar dan is de framerate er ook na.Trouwens echt "vet cool" hoor dat je het in maar 30 minuutjes hebt gedownload, ja daar zaten we echt op te wachten! AtiR9700, ben het volkomen met je eens. En nu we toch maar even bezig zijn, ik vindt het ook stom dat je een speciaal topic opend voor het spel SOF2 dat je het spel niet mag downloaden nav. een topic van iemand die daar om vroeg. Maar ja dat is jou nr. 1 spel (wat ik overigens niet raar vindt). Maar dat je dan gelijk een ander topic er voor opend, doe het dan voor elk spel algemeen, en niet alleen bij SOF2 omdat je het kut vindt dat van "jouw" spel betreft. Er komen dagelijks zulke requests langs, en dan reageer je er ook niet op. Ook vindt ik die topic start een persoonlijke belediging, zou er een goede discussie ontstaan, nee de topicstarter jaagt gelijk een zin met groot lettertype er door heen.
Link naar reactie
lol ik post die screens omdat ik de screen van noname echt slecht vond, dan zou ik meteen dat spel niet kopen. Dus ik toch benieuwd en download het, in 30 minuten, ik herriner me iemand die om snellere download locaties locaties vroeg dus dat vond ik vreemd en noemde het even. De echte pc was een grapje ik heb gewoon een gf4ti4400 met 128 mb geheugen ipv 256. (AtiR9700 ooit gehoord van jpg compressie?) Ow ja en aub geen quote doen met plaatjes, is nogal veel scrollen En over het topic, dat was in reply naar een gesloten topic waar ik net te laat voor was. Zo dat was het weer. Toch ff over NFS, vet spel, alleen die dragraces tikkeltje frustrerend met die medeweggebruikers. Weet iemand hoe je van auto wisselt of doet ie dat random (daar lijkt het op).
Link naar reactie
// sdk : zoals ik al zei : dat gebeurt at random. Iedere keer dat je het spel opnieuw start krijg je een andere. Ik had zelf de indruk dat behalve de andere race-auto's de weggebruikers absoluut niet zo gedetailleerd waren. Bovendien vind ik de auto's zelf er nogal cartoon-achtig uitzien. Vooral als die 'reflections'-update niet op het hoogste niveau staat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...