Ga naar inhoud

NFS Underground


Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    346

De enige plaats voor PS2-demo's is nog altijd het officieele tijdschrift van Sony. De nederlandstalige versie van november / #28 die, zoals ik al eerder in deze topic schreef, nu in de winkel ligt heeft de NFS-demo op de coverdisk. Er is ook een britse variant, maar die ligt meestal net een maandje later/eerder met dezelfde coverdisk. Daarnaast heeft ie ook de veel leukere demo van Destruction Derby Arenas (de opvolger van de beruchte Destruction Derby spellen) die IMHO veel leuker is dan NFS.
Link naar reactie
Bah wat stuurt dat verschrikkelijk :( Met keyboard is het absoluut niet te doen (je zwiebert van links naar rechts zonder enige controle) en diegene die de default joystick-instelling heeft bedacht mochten ze ook eens afschieten. Je kunt het gerust vergeten om hier iets van te bakken zonder stuurwiel ... (toch maar eens kijken of er eentje is te vinden dat zowel PS2 als PC ondersteund :)) Grafisch lijkt het er stukken beter uit te zien dan de ps2-versie. Wel vind ik de wagens an sich meer op cartoon-auto's lijken dan op realistische wagens. Het instellen van de opties gaat op een erg vreemde manier ... er is geen knop om de instellingen te bewaren en elke keer als je het spel start kun je het hele circus van voren af aan beginnen. Daardoor was het wel vervelend om te kijken of ik echt 1024x768 & high detail had staan. Dragracen zal een oefening in frustratie gaan worden ... je moet namelijk net als in Burnout & de F&F-films dwars door het 'normale' verkeer dat er 'toevallig' rijdt. Wat ik ook belachelijk vind (in de demo) is dat je in het circuit overal tegenaan kunt knallen zonder problemen, terwijl je bij dragracen voor ieder misser gewoon zonder pardon automatisch 'af' bent. Zo krijg je niet de kans om met een beschadigde auto alsnog langs een wat minder gelukkige collega te rijden.
Link naar reactie
[quote:237dad31a4="JaFO"]Bah wat stuurt dat verschrikkelijk :( Met keyboard is het absoluut niet te doen (je zwiebert van links naar rechts zonder enige controle) en diegene die de default joystick-instelling heeft bedacht mochten ze ook eens afschieten. Je kunt het gerust vergeten om hier iets van te bakken zonder stuurwiel ... (toch maar eens kijken of er eentje is te vinden dat zowel PS2 als PC ondersteund :)) Grafisch lijkt het er stukken beter uit te zien dan de ps2-versie. Wel vind ik de wagens an sich meer op cartoon-auto's lijken dan op realistische wagens. Het instellen van de opties gaat op een erg vreemde manier ... er is geen knop om de instellingen te bewaren en elke keer als je het spel start kun je het hele circus van voren af aan beginnen. Daardoor was het wel vervelend om te kijken of ik echt 1024x768 & high detail had staan. Dragracen zal een oefening in frustratie gaan worden ... je moet namelijk net als in Burnout & de F&F-films dwars door het 'normale' verkeer dat er 'toevallig' rijdt. Wat ik ook belachelijk vind (in de demo) is dat je in het circuit overal tegenaan kunt knallen zonder problemen, terwijl je bij dragracen voor ieder misser gewoon zonder pardon automatisch 'af' bent. Zo krijg je niet de kans om met een beschadigde auto alsnog langs een wat minder gelukkige collega te rijden.[/quote:237dad31a4] Je moet niet lopen zeiken over een pre-release demo. Vinft het goed dat ze al een demotje hebben uitgebracht, dat niet alles dan 100% werkt lijkt me logisch (zelfde verhaal als met colin3). Sturen zal denk ik gewoon ff wennen zijn net als bij moto gp2 (nieuweling slingerd van links naar rechts terwijl gevorderde perfect op de idiale lijn zit).
Link naar reactie
Hoezo ? Als ze geen fatsoenlijke demo kunnen maken dan heb ik geen vertrouwen in het spel, want het getuigt van 0 respect voor diegenen die het spel straks kopen. Meestal blijken die 'features' nog in de uiteindelijke release te zitten ... (let maar op ... dat 'dragracen' is straks net zo achterlijk als in de demo). Ik durf te wedden dat EA dit gewoon zo de deur uit kan gooien omdat men verwacht dat wij blindelings het nieuwste NFS-spel zullen kopen. Nou ... mooi niet, ik heb nog genoeg andere/mogelijk betere spellen (Hardware online, Destruction Derby Arenas, ... ) op m'n verlanglijstje staan waar ik veel meer van verwacht. Ik heb dus absoluut geen zin om zo een 200+ Mb grote 'demo' nog als beta-kwaliteit te moeten zien.
Link naar reactie
Daar *wil* ik niet aan wennen, net zo goed dat ik geen buggy software ga kopen omdat 'er toch wel een patch' komt ('Temple of elemental evil' & Lo-mac zijn wat dat betreft al afgeschreven). Als ik wil beta-testen dan pak ik wel een mod (zoals Clockwork Cannons of RO) ... die hebben tenminste nog af en toe een beetje redelijk excuus, maar van echte bedrijven verwacht ik gewoon een zo goed als bugvrije demo.(punt)
Link naar reactie
K weet niet waar je over zit te zeiken, want naarmate de spellen mooier en groter worden, wordt ook de ruimte die het spel nodig heeft groter. Ik bedoel maar een simpel spel als pacman is ook maar en halve mb ofzo, terwijl unreal zo'n 2,5 gig is. Als je er niet aan kunt wennen, koop dan een console en geen pc..... Echte onzin wat je nu zit te verkopen JaFo, maar das mijn mening....
Link naar reactie
JaFO bedoelt dus gewoon dat een demo representatief moet zijn voor het uiteindelijke spel, dat vind ik ook. Aan de hand van een demo moet je kunnen zien of je het spel evt wilt kopen of niet. Tegenwoordig gaat het er allemaal om om zo snel mogelijk een demo uit te brengen, waardoor ie vol met bugs zit. Het is niet de bedoeling dat je dan (zoals JaFO al zei) maar moet verwachten dat de ontwikkelaars de probleempjes wel effe zullen oplossen. Ik zou zeggen, wacht dan wat langer met de demo (misschien pas uitbrengen als het spel zelf ook uit komt), en zorg voor kwaliteit. Dan vind ik het niet erg als het wat extra mb'tjes worden. Maar als je zoveel moet downloaden om een brakke demo te zien, die misschien niet eens (maar misschien ook wel) representatief is voor het uiteindelijke spel, is dat belachelijk... Dr zit dus een verschil tussen beta-versies en demo's en dat probeerde JaFO duidelijk te maken (toch?? :wink: )
Link naar reactie
Ik bedoelde dat de grootte van de demo wel groot moet zijn als deze representatief moet zijn voor het spel. (Colin was echt een ramp, maarja heb het orgineel nooit gedaan dus misschien is dat ook een ramp wel stond er bij dat demo voor 95 procent klaar was. Bij nfs niet (dus beter?). Bij colin was het zo'n ramp dat je stuurwiel niet eens werkte.
Link naar reactie
't Kost een paar keer oefenen maar na 10 keer heb ik em toch gewonnen. En als je eenmaal weet hoe 't moet is het ook niet moeilijk meer! Geweldig! Je hoeft maar 2 keer te sturen als je eenmaal vooraanligt... 1 x naar rechts en dan 1 x naar links. Dan race je overal aan voorbij. Een goede start is dus alles. Mijn top tijd is 26,38 sec... dan heb je bijna alleen maar perfect shifts, op 1 na. Alles perfect is me nog niet gelukt. Ik vind drag eigenlijk zelfs leuker dan parcours. Ik kreeg er echt een kick van toen ik won. De graphics vind ik ook erg gaaf! Je krijgt echt een snelheidsgevoel van die bewegende camera en die motion blur, super!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...