Ga naar inhoud

NFS Underground


Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    346

hier heb ik iig mn hoop op gevestigd.. dit spel is zo uitgebreid en er is zo extreem veel te modden dat je tijden bezig bent denk ik (hoop ik :wink: ) [quote:1ef918724f]The customisation also applies to the cars internals, and you can buy hundreds of licensed aftermarket parts from makers like AEM, Nitrous Express, and StreetGlow. Naturally you’ll also be able to take a look under the hood, where you’ll see the engine in all its glory (with lots of chrome naturally).[/quote:1ef918724f] ziet er toch ook wel erg lekker uit of niet dan?? [img:1ef918724f]http://members.lycos.nl/barbatruuk1900/jummie.jpg[/img:1ef918724f] alleen nog steeds 1 minpuntje... Nog steeds geen dashboard view... :(
Link naar reactie
[quote:3fc424a460="BA"]Met die opties wil je ook geen dashview ;) Lekker van F&F afgekeken trouwens die Supra haha. Lijkt wel leuk te worden, na midnight club 2 :)[/quote:3fc424a460] tsja, daar haken de game makers natuurlijk gretig op in.. na die 2 films is het auto tuning en styling gebeuren in een snelstroomvaart geraakt natuurlijk, en daar wil iedereen natuurlijk iets van mee pikken.. nu vindt ik MC2 wel een leuk spel, maar helaas iets te recht toe recht aan.... beetje tegenvallend om eerlijk te zijn... EDIT: toch idd wel wat erg geript van the fast and the furious; [img:3fc424a460]http://www.jucaushii.ro/img/NFS-Underground/08.jpg[/img:3fc424a460] mis alleen nog die muscle car van Dominic die er ook net voorbij vliegt, en dan omflipt over die vrachtwagen... 8)
Link naar reactie
Haha ja inderdaad :D BTW dat zijn wel echte auto's die ze in die film gebruiken, ieg in 1.... alleen zijn de tijden een beetje overdreven, een turbo eclipse rijd geen 10 seconden op 400 meter, en ook geen 140 mph.... Daar komt eerder een Supra met 900+ pk bij kijken. Ik ga wel eens naar legal street racing in drachten, is wel leuk om te zien wat er rond rijd. Al wordt de 10 sec daar ook niet gehaald, de snelsten zitten meestal op 13 sec. MC2 vind ik wel lache juist omdat het recht toe recht aan is. Ik ga dit spel ieg wel even proberen :D
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Er is inmiddels een demo ... voor de PS2 (coverdisk van het officieele PS2-magazine van deze maand). Er lijken 2 racevarianten te zijn : = circuit Geen uitleg nodig, buiten het feit dat je NO2-boost hebt en het circuit in de demo enkele 'stunts' kent. In dit geval was het een brug die 'net' open gaat waardoor je er met genoeg snelheid toch nog overheen kunt ... = dragracing Hier moet je verplicht handmatig schakelen en oppassen dat je je motor niet opblaast .... Het spel had net zo goed als 'spel van de film' kunnen worden uitgebracht omdat niet alleen de auto's maar ook het geluid (zoals het schakelen) lijkt op dat van de film. Wat mij betreft valt het vies tegen :( ... of mis ik die 'hot pursuit'-mode gewoon zo erg ? ;)
Link naar reactie
in het spel zitten alle bedenkbare onderdelen van de orginele firma's. Denk hierbij aan autobanden, uitlaatstukken, Neo-verlichting, stereo installaties, motor's etc. De ontwerper die de auto's heeft gemaakt in The Fast and the Furious en 2 Fast to Furious, heeft ook hier de auto's ontworpen, dus vandaar dat het allemaal op deze films lijkt. (Bron: Gamequest magazine November 2003) Gisteren op Gammo op Veronica was er een preview van en ze lieten precies hetzelfde stukje zien als in het begin van 2 Fast to Furious dat hij over die brug heen vliegt. Het lijkt me wel een gaaf spel...maar ja afwachten maar :lol:
Link naar reactie
[quote:8260430693="skywalker"]in het spel zitten alle bedenkbare onderdelen van de orginele firma's. Denk hierbij aan autobanden, uitlaatstukken, Neo-verlichting, stereo installaties, motor's etc. De ontwerper die de auto's heeft gemaakt in The Fast and the Furious en 2 Fast to Furious, heeft ook hier de auto's ontworpen, dus vandaar dat het allemaal op deze films lijkt. (Bron: Gamequest magazine November 2003) Gisteren op Gammo op Veronica was er een preview van en ze lieten precies hetzelfde stukje zien als in het begin van 2 Fast to Furious dat hij over die brug heen vliegt. Het lijkt me wel een gaaf spel...maar ja afwachten maar :lol:[/quote:8260430693] niet echt vet dat ze er een wannabe 2 fast 2 furious van willen maken, vond trouwens deel 1 beter. Moet gewoon orgineel zijn, met die nitro wordt het net midnight gp2. Een porsche gt2 gaat veel sneller dan zon mitshubishi met no2 (dat is dus stikstof).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...