Ga naar inhoud

NFS Underground


Aanbevolen berichten

[quote:85a4ca79d5="Computerfreakje"][quote:85a4ca79d5="Vandread"][quote:85a4ca79d5="Computerfreakje"]Ik doe altijd de Drag mode daar win ik altijd bij! zelfs als ie op Hard staat :) wat ben ik goedd he''[/quote:85a4ca79d5] heb je alle upgrades al? underground mode doorgespeeld? mooie gesloten topic heb je trouwes.... lieve post vond ik dat :D[/quote:85a4ca79d5] Ik heb nog niet alle upgrades , en ik heb net 1 level gehaalt in de underground mode :) Maar ik ben igg pas net begonnen (heb het spel pas sinds gisteren hé) Greetz :P[/quote:85a4ca79d5] dus die Skyline heb je door te cheaten :) ik heb et 3 dagen gespeeld ofzo tot nu toe. neuh zal wel niet slecht zijn die frames.... ik speel op 1280x1024 @ alles op z'n hoogst... ik hoef niet te letten op frames ;) als je maar plezier hebt he :D
Link naar reactie
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    346

Oke , oke ik heb een beetje gelogen op 800 x 600 Medium draait ie wel goed alleen op 640 x 480 low draait ie echt beresnel ! echt lache! alleen ff een vraagje Wat zullen jullie doen ? NFS Underground in 800 x600 en dat ie dan middelmatig loopt of in 640x480 en dat ie dan beresnel loopt. Kortom gaan jullie voor soepel spelen of hoge details ? Ik zelf voor snelheid , want ik vindt perssonlijk dat NFS Underground er op 640x480 loe er nog best redelijk uitziet jullie niet dan ? Graag reacties.
Link naar reactie
Ook het "ketchup" mechanisme is duidelijk aanwezig, lig je 10 seconden achter dan kan je dat aardig makkelijk inlopen tot een paar seconden achterstand, om er daarna veel meer moeite mee hebben om ze echt in te halen. Wat ik een btje irritant vind is dat het af en toe moeilijk te achterhalen is wat je nou nieuw heb gekregen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...