Ga naar inhoud

NFS Underground


Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    346

1. Het was niet de bedoeling een ja/nee discussie te starten 2. dat * was natuurlijk omdat illigale stuff niet mag :wink: 3. Of ik het spel illigaal heb moet je zelf concluderen :wink: 4. [quote:d02e314f15="wally"]Waarom heb je dan commentaar op anderen [/quote:d02e314f15] Die vat ik niet :-? @sdk: tuurlijk niet, maar het gaat om het idee
Link naar reactie
[quote:0b75c98a16="Birdmans"]Het had van mij ook Traffic Tycoon mogen heten. Dit is heen Need For Speed meer, het begin allemaal met die hot pursuit onzin. Ongelooflijk dat er geen alfa's in het spel zitten.[/quote:0b75c98a16] ooit een alfa tegengekomen bij die straatraces? lol roestbakken. Het spel gaat over de racesnen van japanse auto's (fast&furious enzo) Trafic tycoon :s helemaal geen last van verkeer, zal wel aan je auto liggen. Hot persuit onzin? Heb dat spel uitgespeeld maar heb niet echt iets vergelijkvaars gevonden (ja er zitten auto's in voor de flauwe mensen ...)
Link naar reactie
Er zitten auto's in die geliefd zijn onder de styling/tuning groepen. Alfa's zijn minder vaak getuned/gestyled. Vandaar dat er ook een relatief oud model als de 200SX in zit. De 350Z is wel nieuw, maar nu al een geliefd stylingsobject. Zal er misschien ook wel mee te maken hebben dat Nissan graag de 350Z laat zien, maar dat terzijde. De Civic coupé is ook niet het nieuwste model meer (er is zelfs nog geen nieuwe). De RSX is een Amerikaans model op basis van de Civic Coupé. Over het algemeen worden Japanse auto's het meest gestyled/getuned, vandaar de vele Japanners en weinig Europese auto's en al helemaal geen Ferrari's/Lambo's/BMW's/Mercedessen/enz...
Link naar reactie
Dat zou kunnen, ik heb het autonieuws de laatste tijd niet zo kunnen volgen eerlijk gezegd. Maar Civic Type-R, is dat niet de gewone Civic? Ik had het specifiek over de coupé namelijk. Feit blijft dat de coupé die in het spel zit gewoon een strakke bak is :D Evenals die RSX, jammer dat die niet in Europa verkrijgbaar is :( Civic Type-R had er van mij in mogen zitten. Standaard al 200 PK :D
Link naar reactie
impreza hebben ze ook de normale ingepromt :( .... jammer dat er geen Lancer Evo's bij zitten :) Honda Civic Type-R II = geen coupe model he ;) maar wel leuk :D die rsx is een Acura, US markt only dus. bmw's hadden trouwes niet misstaan, meer getunede auto dan een freaking 206 :lol: ... hmz Porsch GT2 RUF was ook wel leuk geweest :roll: maja vind dat ze *the spirit* wel goed hebben weten in te pakken in dit spelletje :)
Link naar reactie
Precies, en de 206 is heel populair in de Europese scene :) BMW 3-serie ook best wel, maar weer een stuk minder. Het zijn juist meestal de goedkopere auto's die zo gestyled worden. (relatief gezien dan :P ) Een RUF zit dus weer in de klasse Ferrari/enz.. RUF is dan ook een bedrijf dat auto's bouwt op basis van Porsche, maar met meer pk's vleugels, bumpers enz. Ik vind de auto's wel goed gekozen, zeker als je de tuningscene een beetje kent. Alleen die Sentra valt een beetje buiten de boot, dat is een saaie sedan met modeljaar 2004, die lijkt me niet echt populair, maar misschien in Japan/Amerika wel? btw. kijk eens op www.lowtuners.be hier vind je veel foto's van gestylede auto's. Dan zie je dat de auto's best wel goed gekozen zijn. Er zijn nog meer van dit soort sites, maar die meld ik later wel als ik ze weer gevonden heb :P Honda Civic Coupé: [img:18a8efb59c]http://www.consoleworld.nl/~lowtuners/meetings2003/antwerpismeeting28_11/images/DSC08924.jpg[/img:18a8efb59c] VW Golf: [img:18a8efb59c]http://www.consoleworld.nl/~lowtuners/meetings2003/antwerpismeeting28_11/images/DSC08979.jpg[/img:18a8efb59c] Peugeot 206 :) : [img:18a8efb59c]http://www.consoleworld.nl/~lowtuners/meetings2003/tuningisart28_09/images/DSC07616.jpg[/img:18a8efb59c] Bekende Spoiler? Heet geloof ik Katana in het spel? Het is in ieder geval één van de Unique spoilers die je kunt kiezen: [img:18a8efb59c]http://www.consoleworld.nl/~lowtuners/meetings2003/tuningisart28_09/images/DSC07742.jpg[/img:18a8efb59c]
Link naar reactie
Ach de een steekt zijn ziel en zaligheid in een mooi huis of elke maand een nieuwe videokaart, deze heren (en dames?) hebben gewoon hun auto als hobby. Vindt als je trots op iets bent dat je het best mag laten zien toch, zie al die signatures hier met pc's e.d. erin verwerkt. Meeste van die auto's valt niet echt in mijn smaak, heb ze liever zo kaal (of met een standaard af fabriek bodykit) mogelijk maar wel snel (Impreza 2.0 Turbo, Type-R, GT-R, R32, Audi S, BMW M e.d.), maar heb wel respect voor die mensen. Ieder z'n hobby en over smaak valt niet te twisten (alhoewel soms ;)).
Link naar reactie
[quote:13e6334bf9="Speedy"]Ach de een steekt zijn ziel en zaligheid in een mooi huis of elke maand een nieuwe videokaart, deze heren (en dames?) hebben gewoon hun auto als hobby. Vindt als je trots op iets bent dat je het best mag laten zien toch, zie al die signatures hier met pc's e.d. erin verwerkt. Meeste van die auto's valt niet echt in mijn smaak, heb ze liever zo kaal (of met een standaard af fabriek bodykit) mogelijk maar wel snel (Impreza 2.0 Turbo, Type-R, GT-R, R32, Audi S, BMW M e.d.), maar heb wel respect voor die mensen. Ieder z'n hobby en over smaak valt niet te twisten (alhoewel soms ;)).[/quote:13e6334bf9] over offtopic gesproken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...