Ga naar inhoud

NFS Underground


Aanbevolen berichten

Ik vind het jammer dat er weinig Europese auto's inzitten. Japanse auto's roepen toch weinig emoties op en zijn daarom saai. En naar mijn idee wordt er toch redelijk wat getuned met, golfjes polotjes en zeker ook met alfa's. En ja ik weet dat de saaiste golf gti van de afgelopen 25 jaar in het spel zit. Ik vind het gewoonweg jammer dat er niet meer gebruin wordt gemaakt van exculsieve auto's. Maar van over the top aso bakken.Met neon verlichting en stickers :( .
Link naar reactie
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    346

[quote:60bce44ffe="Alexander Online"]@SDK doe niet zo zielig! zeiikerd! @speedy: Ja ik begrijpt hoor, bedankt. Nubedenk ik dat er vast mensen zijn die denken wat dom pc case modden.[/quote:60bce44ffe] lol wie kraakt hier een spel af. Begint wel beetje heel erg heet te worden van dat flammen hier [quote:60bce44ffe="Alexander Online"]laatste is welleuk maar vooral die golf is gewoon "ik wil wel maar kan niet". [/quote:60bce44ffe]Golf is leuke auto
Link naar reactie
[quote:2f0b152a36="Birdmans"]Ik vind het jammer dat er weinig Europese auto's inzitten. Japanse auto's roepen toch weinig emoties op en zijn daarom saai. En naar mijn idee wordt er toch redelijk wat getuned met, golfjes polotjes en zeker ook met alfa's. En ja ik weet dat de saaiste golf gti van de afgelopen 25 jaar in het spel zit. Ik vind het gewoonweg jammer dat er niet meer gebruin wordt gemaakt van exculsieve auto's. Maar van over the top aso bakken.Met neon verlichting en stickers :( .[/quote:2f0b152a36] [i:2f0b152a36]Jij snapt de hele opzet van dit spel niet....... [/i:2f0b152a36]echt helemaal niet he. Alfa's? sinds wanneer doen alfa's mee aan straatraces? lol ga jij maar es op [url=http://forum.fok.nl/listtopics.php/50]Fok PTA (auto) Forum[/url] ofzo kijk Top aso bakken? wtf noem jij een aso bak? een rx7/supra/skyline zijn gewoon heilig! al die nederlands F&F wanabees met hun golfies astra's een bwmtjes mochten willen dat ze iets hebben dat ook maar in de buurt kan komen van een rx7 of skyline [img:2f0b152a36]http://www.apexjapan.com/photonews/autosalon_nissan/img_4124.jpg[/img:2f0b152a36] eat dust 8) ps: nee dan heb ik het niet over die vrachtwagen :lol:
Link naar reactie
De Nismo versie ... GT3 memories :) idd japanse auto's zijn zo vet, goeie insteek van EA om het is zo aan te pakken na 6 edities met europa's super auto's (over het algemeen dan, een verdwaalde NSX, Corvette of Viper daargelaten) te hebben gereden. Weer onderweg met het spel, bezit nu een Nissan Skyline volledige level 3 techniek, knallen met dat ding. Game wordt wel vrij lastig zo rond race 95 waar ik nu zit, maar ik moet en zal die widebodykit halen 8)
Link naar reactie
[quote:ba4f873ece="Birdmans"]Ik vind het jammer dat er weinig Europese auto's inzitten. Japanse auto's roepen toch weinig emoties op en zijn daarom saai. En naar mijn idee wordt er toch redelijk wat getuned met, golfjes polotjes en zeker ook met alfa's. En ja ik weet dat de saaiste golf gti van de afgelopen 25 jaar in het spel zit. Ik vind het gewoonweg jammer dat er niet meer gebruin wordt gemaakt van exculsieve auto's. Maar van over the top aso bakken.Met neon verlichting en stickers :( .[/quote:ba4f873ece] Ik ben het echt helemaal met je eens. Ik moet ook kotsen van die japanse bakfietsen! En waar ik helemaal ziek van word is dat mensen plastic rommel op hun auto plakken en zo de auto totaal verkrachten. :evil: Maar het is wel een feit dat het spel gebaseerd is op de straatraces die in de film (fast & furious) gehouden worden en er dus jappebakken gebruikt worden i.p.v. de heilige goeie ouwe GTI'tjes en GSI'tjes. Gelukkig is er een spel op komst (Crashday) waarin wat betere wagentjes rondrijden :) Maar voor de rest ben ik helemaal verslaafd aan NFSU, mooi spel!
Link naar reactie
kijk 2 posts terug.... zelfde reactie op hetzelfde slappe sentimentele geouwehoer verhaal :P maar ieder zijn mening :roll: ik kraak eigenlijk nooit auto's af... elke auto heeft wel iets :) maar doe mij maar gewoon een TVR ofzo [img:ac3b743855]http://www.tvr.co.uk/MASfiles/tvrimages/t440r/t440_ext3.jpg[/img:ac3b743855] trouwes ze zijn de "normale" Honda NSX vergeten erbij te doen.... die zou er toch echt bij moeten staan en ik denk zeker dat hij tot de top zou behoren
Link naar reactie
[quote:d58c9d8635="Vandread"]kijk 2 posts terug.... zelfde reactie op hetzelfde slappe sentimentele geouwehoer verhaal :P maar ieder zijn mening :roll: ik kraak eigenlijk nooit auto's af... elke auto heeft wel iets :) maar doe mij maar gewoon een TVR ofzo [img:d58c9d8635]http://www.tvr.co.uk/MASfiles/tvrimages/t440r/t440_ext3.jpg[/img:d58c9d8635] trouwes ze zijn de "normale" Honda NSX vergeten erbij te doen.... die zou er toch echt bij moeten staan en ik denk zeker dat hij tot de top zou behoren[/quote:d58c9d8635] ik snap niet dat ze niet meteen de rx8 ipv de rx7 hebben gepakt (al snap ik het wel, ze zijn gewoon 2 jaar geleden begonnen en hadden geen zin om het model aan te passen (mx8 is 5 deurs) )
Link naar reactie
Het gaat toch om het tunen in het spel alla 2F2F, een RX8 is gewoon nog te nieuw en zit (nog) niet in die scene volgens mij. Een NSX is domweg veel te duur, das gewoon een volbloed sportwagen alla Porsche 911 (al zit zo'n GT-R ook wel vrij hoog op de sportwagen ladder imho). Niet echt een auto wat je bij streetraces tegenkomt. Net als die TVR, dan haal je de kern van het spel onderuit met zulke wagens. Daarvoor hebben we Gran Turismo, Project Gotham Racing en Sega GT :)
Link naar reactie
Nee een Nissan Skyline, Chrysler Neon en een Maxda mx5 zie je wel bij straatraces. Die neon is een middeklasse gezinsauto. Ik vind het ook jammer dat ik mijn auto daar moet verneuken om style points te krijgen. Neon onder de auto, enorme bumpers, draken stikkers... dat de bestuurder geen trainingspak en een goudenkettign omkrijgt
Link naar reactie
[quote:b3fc2d6951="Birdmans"]Nee een Nissan Skyline, Chrysler Neon en een Maxda mx5 zie je wel bij straatraces. Die neon is een middeklasse gezinsauto. Ik vind het ook jammer dat ik mijn auto daar moet verneuken om style points te krijgen. Neon onder de auto, enorme bumpers, draken stikkers... dat de bestuurder geen trainingspak en een goudenkettign omkrijgt[/quote:b3fc2d6951] Vynils zijn niet verplicht hoor! Die leveren geen extra reputation op. :) Ik heb ook een RX-7 die helemaal zwart is met blauwe neon 8) Die stikkers kun je er dus gewoon aflaten.
Link naar reactie
[quote:4ab284b53c="Birdmans"]Nee een Nissan Skyline, Chrysler Neon en een Maxda mx5 zie je wel bij straatraces. Die neon is een middeklasse gezinsauto. Ik vind het ook jammer dat ik mijn auto daar moet verneuken om style points te krijgen. Neon onder de auto, enorme bumpers, draken stikkers... dat de bestuurder geen trainingspak en een goudenkettign omkrijgt[/quote:4ab284b53c] skylines en mx5 worden in japan veel gebruikt ja..... (oogklepjes op nederland zeker? ;)) ik heb filmpjes van Neon's met turbo's die vipers eruit blazen.... Ik heb zo'n 23 gig aan street/circuit- race/drag/zieke/bizare filmpjes en ik kan je vertellen... die jappanners kunnen er wat van :P geweldig hoe die racen en driften, amerikanen doen ook hele leuke dingen :D supra's & skylinestunen tot ze 700-1xxx pk's hebben :lol: Skyline is duurder dan honda nsx geloof ik hor ^_^ supra komt ook aardig in de buurt :P TVR was geintje trouwes 8) volges mij Speedy .... snappen nietzo veel mensen hier wat van het hoe en wat over streetraces :lol:
Link naar reactie
[quote:36d0fd353e="Vandread"][quote:36d0fd353e="Birdmans"]Nee een Nissan Skyline, Chrysler Neon en een Maxda mx5 zie je wel bij straatraces. Die neon is een middeklasse gezinsauto. Ik vind het ook jammer dat ik mijn auto daar moet verneuken om style points te krijgen. Neon onder de auto, enorme bumpers, draken stikkers... dat de bestuurder geen trainingspak en een goudenkettign omkrijgt[/quote:36d0fd353e] skylines en mx5 worden in japan veel gebruikt ja..... (oogklepjes op nederland zeker? ;)) ik heb filmpjes van Neon's met turbo's die vipers eruit blazen.... Ik heb zo'n 23 gig aan street/circuit- race/drag/zieke/bizare filmpjes en ik kan je vertellen... die jappanners kunnen er wat van :P geweldig hoe die racen en driften, amerikanen doen ook hele leuke dingen :D supra's & skylinestunen tot ze 700-1xxx pk's hebben :lol: Skyline is duurder dan honda nsx geloof ik hor ^_^ supra komt ook aardig in de buurt :P TVR was geintje trouwes 8) volges mij Speedy .... snappen nietzo veel mensen hier wat van het hoe en wat over streetraces :lol:[/quote:36d0fd353e] Poe, ik heb ooit eens een drag gezien op tv met een R34 met 1200 PK, daar gaat aardig wat geld in zitten hoor! Dat is echt niet normaal. Trouwens op www.extreme-machines.nl is iemand bezig een R34 in te voeren. ps. Dat is niet mijn site, dus geen spam!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...