Ga naar inhoud

NFS Underground


Aanbevolen berichten

[quote:f3b441296c="Vandread"][quote:f3b441296c="JaFO"]// SDK : N = Stikstof NO^2 = lachgas ... ;)[/quote:f3b441296c] als je iemand verbeterd doe het dan goed N2O = Nitrous Oxide = Lachgas [/quote:f3b441296c] HAHAHA nu lach ik je dus echt flink uit, lol, denk dat ik iets meer scheikunde heb dan jij :wink: . Nitrous Oxide is fokcing engels, we leven altijd nog in nederland en jawel ook daar geld het periodiek systeem der elementen. Als er ergens ergens H2O2 staat zeg jij zkeer ook Hydrogen Peroxide ofzo? (ipv waterstofperoxide) Leuk als je vind dat je het beter weet, maar denk voortaal ff na of je het zelf wel zo goed weet.
Link naar reactie
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    346

Ik heb zelf geen scheikunde (meer), maar als je NO^2 heb, is het dan geen Stikstof[b:49e2033f31]di[/b:49e2033f31]oxide? Net als: CO^2 = Coolstof[b:49e2033f31]di[/b:49e2033f31]oxide Als ik het goed heb, zijn jullie bètatjes gewoon uitgeluld door een Alfa :D En dan nog iets, tuurlijk zou het engels moeten zijn, wil jij zeggen dat O voor '[b:49e2033f31]z[/b:49e2033f31]uurstof staat? Dat is toch echt Oxygen mannetje...
Link naar reactie
[quote:3f86be2d9e="Hu'uruun"]Ik heb zelf geen scheikunde (meer), maar als je NO^2 heb, is het dan geen Stikstof[b:3f86be2d9e]di[/b:3f86be2d9e]oxide? Net als: CO^2 = Coolstof[b:3f86be2d9e]di[/b:3f86be2d9e]oxide[/quote:3f86be2d9e] In dit geval volgens mij wel, maar het hoeft niet altijd!! Klein voorbeeldje: MgCl^2 (eigenlijk raar dat we ^ gebruiken, want het 2tje moet onderaan staan, maarja). Dat wordt ook gewoon magnesiumchloride genoemd, het hoeft niet magnesiumdichloride genoemd te worden... [quote:3f86be2d9e="Hu'uruun"]En dan nog iets, tuurlijk zou het engels moeten zijn, wil jij zeggen dat O voor '[b:3f86be2d9e]z[/b:3f86be2d9e]uurstof staat? Dat is toch echt Oxygen mannetje...[/quote:3f86be2d9e] Ahum... Die O staat voor Oxygenium (zuur-vormer), de letters staan niet voor Engelse benamingen... PS: Ik ben een bèta...
Link naar reactie
[quote:88419f8229="Hu'uruun"]Ik heb zelf geen scheikunde (meer), maar als je NO^2 heb, is het dan geen Stikstof[b:88419f8229]di[/b:88419f8229]oxide? Net als: CO^2 = Coolstof[b:88419f8229]di[/b:88419f8229]oxide Als ik het goed heb, zijn jullie bètatjes gewoon uitgeluld door een Alfa :D En dan nog iets, tuurlijk zou het engels moeten zijn, wil jij zeggen dat O voor '[b:88419f8229]z[/b:88419f8229]uurstof staat? Dat is toch echt Oxygen mannetje...[/quote:88419f8229] lol zonloze discussie, waterstofperoxide is een naam voor een veelgebruikte stof (het blondeerd je haar) het zegt niks over de structuur maar is een triviale naam. Je hebt btw wel gelijk over het di. Bij Cl2 hoeft het niet omdat dat over ionen gaat. (geen atomen)
Link naar reactie
[quote:9292b34fee="sdk"](is er toevallig iemadn die iets in motoren studeert ofzo die weet hoe de no2 de auto sneller laat rijden?)[/quote:9292b34fee] Ik studeer niet iets in motoren, maar een beetje googlen doet wonderen: [url]http://members.aol.com/agspeed/nos.htm[/url] Als het lachgas verwarmd wordt, komt er dus extra zuurstof vrij, waardoor er meer benzine kan worden verbrand en de motor dus meer kracht krijgt... En er was nog een reden, maar die staat ook op bovengenoemde site... :wink:
Link naar reactie
[quote:d620645d42="sdk"][quote:d620645d42="Vandread"] als je iemand verbeterd doe het dan goed N2O = Nitrous Oxide = Lachgas [/quote:d620645d42] HAHAHA nu lach ik je dus echt flink uit, lol, denk dat ik iets meer scheikunde heb dan jij :wink: . Nitrous Oxide is fokcing engels, we leven altijd nog in nederland en jawel ook daar geld het periodiek systeem der elementen. Als er ergens ergens H2O2 staat zeg jij zkeer ook Hydrogen Peroxide ofzo? (ipv waterstofperoxide) Leuk als je vind dat je het beter weet, maar denk voortaal ff na of je het zelf wel zo goed weet.[/quote:d620645d42] je snapt het niet he...... wat de n**k ben je aan het zeuren? het ging me om [quote:d620645d42="JaFO"] NO^2 = lachgas ... ;)[/quote:d620645d42] het is dus zoals in mijn post staat N2O oftewel distikstofoxide oftewel lachgas oftewel zoals ook wel gezegd word op veel sites... Nitrous Oxide en NO2 = Stikstofdioxide dus je bent zelf *die zonloze discussie* (zoals je het zo kleurrijk noemt) gestart..... verbeter me alsjeblieft als ik het fout hebt..... ben niet zo slim... blont enzo ^_^ ....zo niet geef me gewoon gelijk? :P edit: zo hier pak aan plaatje! ;) [img:d620645d42]http://www.holley.com/HiOctn/TechServ/TechInfo/N2O.jpg[/img:d620645d42]
Link naar reactie
[quote:e3deb8763d="Vandread"][quote:e3deb8763d="sdk"][quote:e3deb8763d="Vandread"] als je iemand verbeterd doe het dan goed N2O = Nitrous Oxide = Lachgas [/quote:e3deb8763d] HAHAHA nu lach ik je dus echt flink uit, lol, denk dat ik iets meer scheikunde heb dan jij :wink: . Nitrous Oxide is fokcing engels, we leven altijd nog in nederland en jawel ook daar geld het periodiek systeem der elementen. Als er ergens ergens H2O2 staat zeg jij zkeer ook Hydrogen Peroxide ofzo? (ipv waterstofperoxide) Leuk als je vind dat je het beter weet, maar denk voortaal ff na of je het zelf wel zo goed weet.[/quote:e3deb8763d] je snapt het niet he...... wat de n**k ben je aan het zeuren? het ging me om [quote:e3deb8763d="JaFO"] NO^2 = lachgas ... ;)[/quote:e3deb8763d] het is dus zoals in mijn post staat N2O oftewel distikstofoxide oftewel lachgas oftewel zoals ook wel gezegd word op veel sites... Nitrous Oxide en NO2 = Stikstofdioxide dus je bent zelf *die zonloze discussie* (zoals je het zo kleurrijk noemt) gestart..... verbeter me alsjeblieft als ik het fout hebt..... ben niet zo slim... blont enzo ^_^ ....zo niet geef me gewoon gelijk? :P edit: zo hier pak aan plaatje! ;) [img:e3deb8763d]http://www.holley.com/HiOctn/TechServ/TechInfo/N2O.jpg[/img:e3deb8763d][/quote:e3deb8763d] ? waar komt die n2o vandaan??? Check ff nog een keer 2 fast 2 furious voor degene die daar mee aankwam en zet het beeld op pauze als ze op dat leuke knoppie drukken, staat toch echt NO2. (Of was het een typfout van mij :P )
Link naar reactie
noooooooou breekt me klomp (ik kijk niet naar knopjes in films :P) http://auto.howstuffworks.com/framed.htm?parent=question259.htm&url=http://www.idavette.net/hib/nitrous.htm & ook vooral http://www.roguesci.org/archive/2075_6-27.html dus uhm....... waar slaat dat no2 dan op :P ps: sorry als je niet van engels houd, ik spreek het bijna vloeiend dus heb er weinig problemen mee ;)
Link naar reactie
*arg* ik had me idd in die plaats van de '2' vergist. Het is dus idd Di-stikstof-oxide (N2O) 't is al weer een eeuwigheid geleden dat ik de scheikundige formules moest kennen op de MAVO (verdomme nog op D-niveau gehaald in m'n examens toentertijd). Anyways ... 't zou niet de eerste keer zijn dat in een film foute namen e.d. worden gebruikt. Het begint meestal al met die auto's die bij het minste of geringste deukje al ontploffen, terwijl je in werkelijkheid geen enkele zorgen hoeft te maken. Weet iemand of dat schakel-geluid in NFS:Underground & F&F wel echt is ? Het klinkt zo nep vergeleken met wat je tijdens rally-races op tv hoort (als je het al hoort ... )
Link naar reactie
[quote:7da42ed243="Capone"]Ik heb et ook ff nagekeken in de film, maar volgens mij staat er NOS en niet NO2 op het knopje... En NOS = N2O...[/quote:7da42ed243] NOS = een merk :P dat Nitrous Oxide Systems heet..... (door F&F 1 bekend geworden) in deel 2 word geloof ik een ander merk gebruikt :) Dat PSCH geluid bij schakelen is echt zo (ik heb zo'n 20 gig aan kleine en grote autofilmpjes, varierend van Hayabusa's met turbo's tot amerikaanse uberbakken met 2 giga turbo's en +1000 pk
Link naar reactie
[quote:fcfbb463ac="Vandread"][quote:fcfbb463ac="Capone"]Ik heb et ook ff nagekeken in de film, maar volgens mij staat er NOS en niet NO2 op het knopje... En NOS = N2O...[/quote:fcfbb463ac] NOS = een merk :P dat Nitrous Oxide Systems heet..... (door F&F 1 bekend geworden) in deel 2 word geloof ik een ander merk gebruikt :)[/quote:fcfbb463ac] Ja, dat snap ik, maar ik bedoel dus dat er gewoon N2O in die flessen zat... Oftewel lachgas. En niet NO2...
Link naar reactie
[quote:a14f2c3dc6="Capone"]Ja, dat snap ik, maar ik bedoel dus dat er gewoon N2O in die flessen zat... Oftewel lachgas. En niet NO2...[/quote:a14f2c3dc6] haha ik ben maar wat aan het *mierenneuken* want in 2fast2furious word [url=http://www.nitrousexpress.com/]NX[/url] gebruikt ipv N.O.S. ;) als ik het goed heb tenminste.....
Link naar reactie
Ja, leuk al dat Noz gedoe, maar zo bijzonder is dat spul niet. Ik heb namelijk 2 bestuurbare auto's staan, 1 op elektro en die andere op 'benzine' . De 'benzine' die in het tankje moet is gewoon een mengsel van methanol, smeerolie en de troep die ze weleens Nos noemen, maar op het blik benzine staat Nitro, wat in dit geval hetzelfde goedje is. Maar wat is er zo bijzonder aan?????? FF ontopic: Ik had gehoord dat de demo 6 november uitkwam, maar ik kan er een dag naast zitten. Het hele spel is nu trouwens ook weer een week verlaat, hij komt 28 november in NL uit. Niet echt goed nieuws dus.... :cry: K heb nog een leuke site voor jullie: http://www.need4speedunderground.tk Daar kan je het laatste nieuws zien, compleet met screens, video's en de demo, wanneer hij uitkomt natuurlijk.....
Link naar reactie
[quote:85e6bb8f64="sdk"]dit verhaal wordt steeds vager, fouten in 2 fast 2 furious of fouten in die websites, na het raadplegen van de BiNaS staat daar: nitroverbindingen -NO2 nitro- (voorvoegsel)[/quote:85e6bb8f64] mja....... dat is dus 1 deel N 2 delen O wat ze voor N.O.S. gebruiken is 2 delen N en 1 deel O .... toch? en lijkt me sterk dat je een N2O uit een blik giet.... want dan verdampt het meteen ijskoud.... dat is het hele idee erachter hoe kouder hoe meer "pure" lucht er bij de verbranding zit.... ja toch niet dan? :P maar ik stop met dit enigszins oftopic geblaat 8)
Link naar reactie
*bah* gewoon een PS2 kopen ... dan had je de demo al lang gespeeld (en gezien dat het lang niet zo geweldig is ;)) :P Ik vraag me wel af of de pc-versie echte 'skins' aan kan of dat het daar net als bij de console-versies gewoon vast ligt. Bij de PS2 zullen die stikkers op die auto beslist 'vast' liggen. De auto's in de demo zien er mede dankzij die 'stickers' verschrikkelijk uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...