Ga naar inhoud

NFS Underground


Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    346

Ik heb hem nu uitgespeeld. Alles is unlocked, alle onderdelen, alle bonuscars. Ik mis alleen 7 magazines, kijken hoe ik daar nog aan kan komen. Alleen als je hem uitgespeeld hebt, kun je je auto niet meer aanpassen, ook niet in het customize ride menu. Zorg dat je auto dus volledig naar wens is voordat je het uitspeelt. Unique Performance Upgrades kun je trouwens niet op andere auto's installeren. Zitten alleen op je Underground wagen. Unique Vynils/Spoilers/Hoods/Rims kun je wel overal op zetten.
Link naar reactie
zoo helemaal verslaafd aan het spel 8) mijn 206 scheurt lekker door en ik geniet echt van het hherlijke zwoef zwoef zwoef geluid van vorbijrazende gebouwen e.d (zeker in dat donkere steegje) ff nog een vraagje bij dat dragge hoe zorg je dat je een echte perfect start krijgt zit bijna altijd met zn 1ste versnelling te klooien de rest perfects :lol:
Link naar reactie
[quote:4511064700="Muse"]Nee, ook niet als je 18 bent geweest :wink: Ik ben namelijk 19 en heb nu al bijna een jaar mijn rijbewijs, maar het lukt mij en vele anderen niet. Het is gas aan of uit. Beetje jammer, maar het is niet anders.[/quote:4511064700] vollop oftopic: oh dan staat dat verkeerd in je msn profiel : 17 maar tis idd jammer.... trouwes als de mx5 flink geupgrade word komt er wel een zesbak in :D kan iemand mij vertellen waar dit vreemde gebeuren door komt? [img:4511064700]http://members.chello.nl/fbrand/fout.jpg[/img:4511064700] heb vidcard maar pitsie overclocked of is dit gewoon een software glitch? ps: ja ik weet et die skyline is nog niet echt mooi :P me acura was mooier :P [img:4511064700]http://members.chello.nl/fbrand/Acura.jpg[/img:4511064700]
Link naar reactie
[quote:d0de02a100="Vandread"]kan iemand mij vertellen waar dit vreemde gebeuren door komt? [plaatje] heb vidcard maar pitsie overclocked of is dit gewoon een software glitch?[/quote:d0de02a100] Mij is die niet opgevallen, maar ik had wel gezien bij een andere baan dat er op de weg een muur staat en als je er langs/doorheen rijdt verdwijnt ie. Das volgens mij een software glitch, dus zal dat bij jou ook wel het geval zijn...
Link naar reactie
[quote:3b54104e52="Capone"][quote:3b54104e52="Vandread"]kan iemand mij vertellen waar dit vreemde gebeuren door komt? [plaatje] heb vidcard maar pitsie overclocked of is dit gewoon een software glitch?[/quote:3b54104e52] Mij is die niet opgevallen, maar ik had wel gezien bij een andere baan dat er op de weg een muur staat en als je er langs/doorheen rijdt verdwijnt ie. Das volgens mij een software glitch, dus zal dat bij jou ook wel het geval zijn...[/quote:3b54104e52] Dat klopt dat heb ik ook, dat is inderdaad een software glitch. Maar wat Vandread heeft is duidelijk een artifact. RD>welke auto gebruik je? In het begin is de Miata (Mazda MX-5) er het best voor, nu gebruik ik de Mazda RX-7, wel even wennen, maar oefening baart kunst. Mijn hoogste driftscore ligt nu op 67000
Link naar reactie
Probeer met je handrem de kont om te gooien en dan in drift de kont naar de andere kant te gooien, zodat je bijv 3 bochten achter elkaar drift. Ook handig zijn de gestreepte zones aan de binnen/buitenkant van de baan. Dat zijn bonuszones en leveren extra punten op. Als je die pakt kleurt je scoreteller oranje. Voor de rest gewoon veel oefenen. Bij de RX-7 gebruik ik de handrem helemaal niet. Die heeft achterwielaandrijving, dus gewoon rechtuit rijden, gas los, insturen, gas erop, tegensturen en hij maakt een perfecte drift. In het begin zat ik wel vaak in de muur, maar dat wordt steeds minder. Nog wat pics: Mijn uiteindelijke Underground-bak [img:9d00784829]http://home.kabelfoon.nl/~jsolcer/nfsuskyline3.jpg[/img:9d00784829] Mijn driftbak: [img:9d00784829]http://home.kabelfoon.nl/~jsolcer/nfsurx7.jpg[/img:9d00784829]
Link naar reactie
Dat driften vind ik ook very sucky, doe die altijd eazy en de andere dingen medium of hard (draggen altijd hard) heb gewoon geen zin om tijd aan dat driften te besteden, in het echt zou je met die Skyline vrij lastig driften omdat die in principe 4 wielaandrijving heeft (normaliter op achterwielen maar als tie daar ze energie niet kwijt kan gaat het ergens anders heen) bijvoorbeeld een subaru met echt 4x4 zou het helemaal lastig zijn...... download maar es wat japanse filmpjes op kazaa met autoracen... daar laten ze pas zien wat driften is
Link naar reactie
[quote:461f58e212="Vandread"][quote:461f58e212="Computerfreakje"]Ik doe altijd de Drag mode daar win ik altijd bij! zelfs als ie op Hard staat :) wat ben ik goedd he''[/quote:461f58e212] heb je alle upgrades al? underground mode doorgespeeld? mooie gesloten topic heb je trouwes.... lieve post vond ik dat :D[/quote:461f58e212] Ik heb nog niet alle upgrades , en ik heb net 1 level gehaalt in de underground mode :) Maar ik ben igg pas net begonnen (heb het spel pas sinds gisteren hé) Greetz :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...