Ga naar inhoud

NFS Underground


Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    346

[quote:896209d5dc="wigets"]Vannacht komt er een pc demo uit, op de australische eagames site, als je de aftelling wilt zien :P kijk op http://www.electronic-arts.com.au/eagames/nfs_underground/ Lijkt me echt wel een vet spel btw[/quote:896209d5dc] demo zonde van je data download dan meteen het hele ding en gooi het na 1 dag weg, kijk dan of je hem wilt kopen. Je link doet het btw niet.
Link naar reactie
Gezien de screenshots lijkt dit een échte EA NFS racegame te worden. Zoals hiervoor reeds gezegd is, eerst maar eerst wachten tot de demo uitkomt, uiteraard wel voor de pc! NFS Underground lijkt me een goeie opvolger op NFS 5, omdat ik persoonlijk NFS HP 2 behoorlijk vond tegenvallen, vooral qua gameplay, maar de graphics waren ook niet helemaal uptodate, volgens hedendaagse verwendheid van de gamer van nu... Nog even w8en en dan spelen die Underground editie, ---Hopen dat het een klassieker wordt!!! --- Official home: http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/home.jsp?ncc=1
Link naar reactie
[quote:8fe76ff254="ForumFreak"]Gezien de screenshots lijkt dit een échte EA NFS racegame te worden. Zoals hiervoor reeds gezegd is, eerst maar eerst wachten tot de demo uitkomt, uiteraard wel voor de pc! NFS Underground lijkt me een goeie opvolger op NFS 5, omdat ik persoonlijk NFS HP 2 behoorlijk vond tegenvallen, vooral qua gameplay, maar de graphics waren ook niet helemaal uptodate, volgens hedendaagse verwendheid van de gamer van nu... Nog even w8en en dan spelen die Underground editie, ---Hopen dat het een klassieker wordt!!! --- Official home: http://www.eagames.com/official/nfs/underground/us/home.jsp?ncc=1[/quote:8fe76ff254] Graphics zien er zeker mooi uit, zal waarschijnlijk aan je eigen pc liggen (je hebt die focking anti alisasing neit voor niks op je dure 3d kaart :wink: ). Ken nog geen verglijkbaar spel wat er beter uit ziet. (Midnight GP2 komt er niet eens bij in de buurt, Miscrosoft Rally is de (grafisch) beste rallygame (niks colline mcrea speel eerst microsoft maar eens) maar dat is eerder een eigen genre. Als ik screenshotje vind zal ik hem wel posten. //edit gevonden (let ff niet op tekst, of wel :P ) [img:8fe76ff254]http://members.lycos.nl/thedccclan/pictures/nfs61-1.jpg[/img:8fe76ff254]
Link naar reactie
[quote:e1e6df48d5="ForumFreak"]SDK, nu moet ik je toch wel gelijk geven, als je een goed systeem in je bezit hebt, is NFS HP 2 zeker een goed spel. De graphics zien er echt vet uit! 8) BTW) Die text op die auto's hoort er wel bij hoor. DCC Members[/quote:e1e6df48d5] de slogan kwam uit me dcc promotie campagne :P. Maar goed je ziet dat het er vet uitziet (en je zag mijn favo auto, de lamborghini murciealago hoe je het ook schrijft)
Link naar reactie
[quote:09d02c442e="ForumFreak"]SDK, nu moet ik je toch wel gelijk geven, als je een goed systeem in je bezit hebt, is NFS HP 2 zeker een goed spel. De graphics zien er echt vet uit! 8) [/quote:09d02c442e]je wou toch niet zeggen, dat je dat aan dat kleine plaatje kan zien :o maar laten we weer ontopic gaan....need for speed underground!!!!
Link naar reactie
[quote:e4e90f77b0="zjarl"][quote:e4e90f77b0="ForumFreak"]SDK, nu moet ik je toch wel gelijk geven, als je een goed systeem in je bezit hebt, is NFS HP 2 zeker een goed spel. De graphics zien er echt vet uit! 8) [/quote:e4e90f77b0]je wou toch niet zeggen, dat je dat aan dat kleine plaatje kan zien :o maar laten we weer ontopic gaan....need for speed underground!!!![/quote:e4e90f77b0] Ik had em resized, maar in 1024x768 ziet ie er alleen maar mooier uit :wink:. ontopic: Het wordt eens tijd dat spel op de pc te releasen! tis al 29 oktober.
Link naar reactie
about die graphics, Nee, helemaal goed kan ik natuurlijk niet die graphics van NFS HP2 beoordelen, maar deze screenshot van SDK geeft naar mijn mening best een goed beeld van de beeldkwaliteiten van dit spel. Goed dat je 'm resized hebt, want volgens mij is officieel (forum rules) het plaatsen van plaatjes niet toegestaan, tenzij goed relevant of noodzakelijkerwijs ter verduidelijking. Maar, ja, genoeg over DCC, Underground, [b:03856c951a]we still wait for the launch...[/b:03856c951a] Hopefully it will be a REAL EA NfSgame!!!!!
Link naar reactie
[quote:bc619be3b5="JaFO"]// SDK : N = Stikstof NO^2 = lachgas ... ;)[/quote:bc619be3b5] als je iemand verbeterd doe het dan goed N2O = Nitrous Oxide = Lachgas [quote:bc619be3b5="BA"]Lekker van F&F afgekeken trouwens die Supra haha. [/quote:bc619be3b5] ja en F&F heeft naar "hoogste klasse" straat races gekeken... en heel veel naar wat vooral jappanners doen.... want die gasten zijn toch wel uber in het tunen van Supra's en Skyline's (imo de bruutste auto uit deel 2 ....schandalig dat die niet langer in beeld was) maarja van F&F klopt zowiezo niet zo veel :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...