Ga naar inhoud

wat de beste antivirus?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    172

[quote="antrix"][quote:ac128a4e6f="=Rieske="][quote:ac128a4e6f="sdk"]Snap jou probleem met norton zowieso niet[/quote:ac128a4e6f] Dat moet je mijn vrouw gaan vertellen die is een verslag waar ze acht uur aan gewerkt heeft kwijt door norton, heb het gelijk van haar laptop afgedonderd[/quote:ac128a4e6f] :-? hoe krijg je dat dan voor elkaar , norton scand voor virussen en dan houdt het wel zo'n beetje mee op. En een tip voor je, rechts boven elke post zit een QUOTE KNOP misschien moet je die eens gebruiken... :roll:
Link naar reactie
[quote:6f39776c5b="taco78"]Ik ben het eens met Rieske de laatste versies sinds 2002 zijn een ramp. idem heb ik ook slechte ervaring met panda "gaf allemaal fouten" kan niet lezen van geheugen als ik programma's afsloot. en nee had m'n pc vers geinstalleerd met alle updates van windows. en nee memtest gaf na 1 dag nul fouten[/quote:6f39776c5b] Hmm, ik vind de online virusscan van Panda wel erg goed. Ik gebruik nu ook N*rt*n Antivirus 2003 en elke keer als die geen virus verwijderen kan, gooi ik die online scan van Panda eroverheen. En die verwijderd ze altijd wel!
Link naar reactie
[quote:47d485f036="sdh"][quote:47d485f036="taco78"]Ik ben het eens met Rieske de laatste versies sinds 2002 zijn een ramp. idem heb ik ook slechte ervaring met panda "gaf allemaal fouten" kan niet lezen van geheugen als ik programma's afsloot. en nee had m'n pc vers geinstalleerd met alle updates van windows. en nee memtest gaf na 1 dag nul fouten[/quote:47d485f036] Hmm, ik vind de online virusscan van Panda wel erg goed. Ik gebruik nu ook N*rt*n Antivirus 2003 en elke keer als die geen virus verwijderen kan, gooi ik die online scan van Panda eroverheen. En die verwijderd ze altijd wel![/quote:47d485f036] Had het niet over de online scanner, de virusscanner op zich was wel goed, maar het haalde gewoon m'n hele pc op z'n kop..
Link naar reactie
[quote:6062267ec3="sdh"][quote:6062267ec3="taco78"]Ik ben het eens met Rieske de laatste versies sinds 2002 zijn een ramp. idem heb ik ook slechte ervaring met panda "gaf allemaal fouten" kan niet lezen van geheugen als ik programma's afsloot. en nee had m'n pc vers geinstalleerd met alle updates van windows. en nee memtest gaf na 1 dag nul fouten[/quote:6062267ec3] Hmm, ik vind de online virusscan van Panda wel erg goed. Ik gebruik nu ook N*rt*n Antivirus 2003 en elke keer als die geen virus verwijderen kan, gooi ik die online scan van Panda eroverheen. En die verwijderd ze altijd wel![/quote:6062267ec3] tis de bedoeling dat je een virusscanner installeerd VOORDAT je problemen hebt, als je dit achteraf doet dan is vaak bij .exe het feit dat deze in gebruik zijn door windows en dus niet te deleten. Zet daarom norton dan op Quarantine en daarna kun je hem wel deleten. Of start windows in veilige modus.
Link naar reactie
Gheh gheh gheh.....wel lachen, dit draadje. Geloof mij nou, zo gaat het bijna altijd, op whatever welk forum, wanneer iemand de vraag stelt wat de beste virusscanner is. Heb eigenlijk ook nog nooit twee testen gelezen met dezelfde uitkomst. Maar goed....my five cents: ben ooit begonnen met McAfee, denk daar liever niet aan terug. Daarna NAV, vond dat in 't begin niet slecht, tot ik merkte dat ie m'n pjoeter toch wel errug traag maakte. Heb tussendoor, in m'n onschuld, NAV proberen te installeren op een wat ouder systeem, dan merk je pas hoeveel systeembronnen deze scanner opslurpt; dat systeem lag gelijk plat. Overgegaan op Symantec AntiVirus Corporate Edition (toen versie 8 en nog iets), vond ik al een stuk beter, sneller en lichter. Panda geprobeerd, evenals BitDefender en AntiVir. Uiteindelijk op NOD32 uitgekomen, dat is 'm en dat blijft 'm: licht, betrouwbaar, snel, [i:5159b36b29]zeer acuraat met z'n updates[/i:5159b36b29], simpel in het gebruik maar toch goed te configureren en [i:5159b36b29]als[/i:5159b36b29] je eens een probleem hebt krijg je bijna per omgaande een reactie op je mailtje. In de afgelopen tijd heb ik al van heel wat NAVers NODders gemaakt, de reacties zijn zonder uitzondering enthousiast :wink:
Link naar reactie
[quote:b138de365c="sdk"][quote:b138de365c="taco78"]Daarvoor had ik geen problemen, de problemen kwamen toen ik panda had geinstalleerd, kreeg de raarste foutmeldingen. draaide wel SP2[/quote:b138de365c]' sp2 geeft problemen, zie mijn topic[/quote:b138de365c] Was eerder de antivirus programma, Trend Micro Internet security geeft geen fouten.
Link naar reactie
:wink: Na het geamuseerd volgen van deze topic was ik, norton internet security 2004 gebruiker, wel eens benieuwd naar een andere scanner. Vervolgens heb ik mij NOD 32 aangeschaft. En wat blijkt, na installatie en een eerste scan vondt NOD 32 maarliefst 3 trojans en 2 dialers. Norton liet deze gewoon vrolijk rondlummelen op mijn pc. Ik weet genoeg NOD32 RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!
Link naar reactie
[quote:58795e0219="lycan"]:wink: Na het geamuseerd volgen van deze topic was ik, norton internet security 2004 gebruiker, wel eens benieuwd naar een andere scanner. Vervolgens heb ik mij NOD 32 aangeschaft. En wat blijkt, na installatie en een eerste scan vondt NOD 32 maarliefst 3 trojans en 2 dialers. Norton liet deze gewoon vrolijk rondlummelen op mijn pc. Ik weet genoeg NOD32 RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!![/quote:58795e0219] dialer valt onder spyware eerder iets voor lavasoft heb je dat programma??? 3 trojans:S:S geprobeerd hacktools te downloaden ofzo :wink:
Link naar reactie
Het valt mij op dat Rieske en Brigitte fel anti-Symantec zijn. Brigitte heb ik ook al eens eerder "gesnapt" op anti-Microsoft opmerkingen. :-? Volgens mij is dat gewoon aantrappen tegen alle firma's die groot geworden zijn door slim te opereren op de markt. Tuurlijk, in alle softwareprodukten zit wel één of meerdere fouten, maar om bovengenoemde firma's zo af te kraken gaat mij wel wat ver. :roll: Ik gebruik al jaaaaaaaren produkten van Symenatec en heb nooit problemen ondervonden. Ik gok dat Rieske en Brigitte fervente Linux/Beos/Apple (o.i.d.) gebruikers zijn. Zit ik er - voor wat deze laatste opmerking - ver naast? :wink: :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...