Ga naar inhoud

wat de beste antivirus?


Aanbevolen berichten

Heb norton (systemworks) sinds 2002. (heb deze keer systemwork & internetsecurity, 2002 alleen firewall los). en ken nog 3 mensen die het ook gebruiken. Nog nooit klachten gehoord. Zoals ik al zei, heb je een virus en je hebt dat al geactiveerd en hij zegt unable to delete dan moet je dus quarantine kiezen. Wel een beetje vreemd dat norton dat niet stanadaard aan heeft staan. Heb er zelf alleen last van gehad als ik de virusscanner op disabled heb gezet en dan weer enbale (na optie verandere is probleem opgelost). Installatie lijkt me niet echt lastig ofzo. 3 stappen en het begint.
Link naar reactie
  • Reacties 171
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    172

Nog even over Norton. Dat crashen van windows is mij wel is overkomen. Ik geen virusscanner op m'n pc en hij deed het goed, ik dacht na een tijdje: ik zet er een virusscanner op: NAV 2003. Toen vond hij de virussen en daarna crashte mijn pc, want tijdens het opstarten (wat na de installatie moest) gaf hij aan dat de hele pc was geinfecteerd. Het probleem zit 'm dus gewoon wanneer je het installeert (vind ik) Na het opnieuw instaleren is beste moment om de virusscanner te installeren.
Link naar reactie
[quote:1b03e6859b="markwelleweerd"]Nog even over Norton. Dat crashen van windows is mij wel is overkomen. Ik geen virusscanner op m'n pc en hij deed het goed, ik dacht na een tijdje: ik zet er een virusscanner op: NAV 2003. Toen vond hij de virussen en daarna crashte mijn pc, want tijdens het opstarten (wat na de installatie moest) gaf hij aan dat de hele pc was geinfecteerd. Het probleem zit 'm dus gewoon wanneer je het installeert (vind ik) Na het opnieuw instaleren is beste moment om de virusscanner te installeren.[/quote:1b03e6859b] je kan hem laten scannen voor de installatie. Dat had je moeten doen. (daar vraagt ie ook om). @de adnere dude. Normaal dat je op forums alleen negatieve berichten leest. Lijkt me onzin om een topic te openen over hoe goed je norton werkt...
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
ik heb uit een test van 8 maanden geleden gezien dat de kepersky (of hoe je dat mag schrijven) het beste uit de test kwam het hield 82% van alle losgeslagen virussen tegen en de gratis AntiVir deed het ook goed met een score van 62% ik heb nu norton er op staan (de pc was weer herinstallerd) en ik vin het klote elke dingetje moet ie scannen en zomaar gaat ie een volledige scan doen tewijl ik zit te gamen.. :-? daarom gaat ik liever voor Avast antivirus en Antivir die staan allebei op de andere pc en heb nooit problemen mee (het rijmt en het is zo :lol: ) maar een test van nu is er niet.. dus ik weet niet hoe de score staat.. :wink:
Link naar reactie
Waarom op één paard gokken. Ik ben nog geen antivirusprog. tegengekomen dat alle virussen e.d. tegenhoudt. Gebruik er meerdere en je zult zien dat de één reageert op wat de ander niet herkent! Ik moet eerlijk toegeven dat het simpele AVG op de meeste wel reageert in tegenstelling tot Panda titanium 2004 en Mcafee Virusscan Pro 8 die nog weleens wat laten schieten, ondanks de veelvuldige updates. CB
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...