Ga naar inhoud

-= Nieuwe generatie videokaarten topic deel 11 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    324

[quote:1c22221d58="hjs"][quote:1c22221d58="SkinnerEd"]Nog steeds geen 6800 kaarten in Europa, wordt nu wel een beetje heel erg vervelend op z'n zachts uitgedrukt :evil:[/quote:1c22221d58] Zeikerd je hebt toch al een X800Pro om mee te spelen :roll: ;)[/quote:1c22221d58] ja erg he ;) Ben gewoon benieuwd naar nieuwe tech en heb niet echt geluk met deze Pro, ondanks dat het een heerlijk kaartje is. Weinig OC en niet modbaar.
Link naar reactie
http://www.guru3d.com/admin/imageview.php?image=3258 ;-)[quote:174f9e6f34]Tadaaaah... the Radeon x800 Pro and x800 XT (Platinum Edition). Can you spot the difference ?[/quote:174f9e6f34] mij valt toch iets op :P de molex is bij de een van de kaarten Blauw , bij de andere gewoon wit , lOl dit moest er gewoon even uit :lol:
Link naar reactie
Nee ik koop geen van beiden, de X800 PRO die ik nu heb is in games op 1280x1024 zo goed als net zo snel als een X800 XT of 6800 Ultra. Ik zou er dus niet veel mee opschieten omdat ik met mijn tft geen hogere resolutie's aan kan. een X800 XT of 6800 Ultra heeft alleen voordeel op 1200x1600 en hoger Ik krijg van Gigabyte een maand lang een 6800 Ultra te leen over een week of 2 of zo.. dus ik hoef niets te kopen. Als ik weer ga kopen is het PCI-Express, NV45 of R480 eind van het jaar.
Link naar reactie
Die kaarten zijn erg duur man :| Wordt Juli, als al mn overuren uitbetaald worden, of ik vraag een leuk kaartje als examencadeau :P 8) Maar die 6800GT is snel :| ding kietel je iets en hij racet langs de X800XT heen man :o maja, moet je wel goeie yields hebben voor OC, en die zijn er nog niet echt :evil:
Link naar reactie
De 6800GT en Ultra zijn goeie kaarten maar zijn over de gehele linie alleen sneller in pure speed als de X800 XT de X 800XT is sneller dan een Ultra als het om AA en AF gaat. (uitzondering van een game daargelaten). [quote:2731b2a362="NoepZor"] Maar die 6800GT is snel :| ding kietel je iets en hij racet langs de X800XT heen man :o [/quote:2731b2a362] :lol: :lol: ja tuurlijk, raced lang een XT heen. hahaha en een X800 XT kan je niet overklokken :roll: Je kan het beste gewoon een 6800 GT of X800 PRO kopen, sneller en duurder heeft alleen zin als je 1600x1200 resolutie's of hoger gebruik samen met AA en AF. Gebruik je geen AA en AF en gebruik je een resolutie van 1280x1024 of lager dan heb je niets aan de duurste kaarten. een X800 PRO of 6800 non-gt/ultra is dan al eigenlijk te veel van het goede.
Link naar reactie
De moederborden met PCI-Express erop komen eind deze maand begin volgende maand uit, Intel heeft net de 915P en 925X chipset gelanceerd. Veel heb je niet aan een PCI-Express videokaart als er geen moederborden zijn ;) Ik verwacht dat de PCI-Express videokaarten gewoon verkrijgbaar zijn als de moederborden er ook zijn, dus medio juli, met een uitloop naar Augustus. Verwacht echter niet dat PCI-Express snelheids winst gaat leveren, je kan dus net zo goed een X800 XT AGP kaart kopen, welke op dit moment overigens ook nog niet leverbaar is.
Link naar reactie
Greyhornet, niet weer een topic verpesten met het feit dat je lang op je kaart moet wachten, dat heb je nu zeker al 80x ergens gepost. Waar deze topic echt voor bedoeld is is eigenlijk voor nieuwtjes, ik heb dan ook weer een leuk nieuwtje. Blijkbaar bied nVidia de mogelijkheid om 2 PCI-Express 16x GeForce 6800 Ultra's naast elkaar op een moederbord te laten draaien als dat bord is voorzien van 2 PCI-Express 16x sloten. [img:2013802960]http://media.hardwareanalysis.com/articles/small/11206.jpg[/img:2013802960] Meer info hier: http://www.hardwareanalysis.com/content/article/1728/ Dat is pas vet !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...