Ga naar inhoud

-= Nieuwe generatie videokaarten topic deel 11 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    324

[quote:9b7f7db41b="CYRAX.nl"]IK WIL EEN NIEUW VGA voor al als ik julie 3dmark03 zie met een mooi scor van 11.000 ik kan niet wachten wat het zal zijn als ik een XT of een 6800 ultra er in zet en OC[/quote:9b7f7db41b] lekker duidelijke zin :roll: even leesbaar maken? [code:1:9b7f7db41b]Ik wil een nieuwe vga-kaart, vooral als ik jullie 3dMark'03 scores zie van 11.000. Ik kan niet wachten, wat zal mijn score zijn als ik er een (X800?)XT of een 6800Ultra inzet , en de desbetreffende kaart OC?[/code:1:9b7f7db41b]
Link naar reactie
[quote:ad1b23c6fd="SkinnerEd"]oh dat wist ik niet, ik dacht dat koper of grafiet de laagste weerstand had, maar ik heb dan ook niet veel verstand van electrotechniek ;)[/quote:ad1b23c6fd] nee zilver en goud hebben een nog lagere weestand, alleen goud lijm zou aso duur wezen ;) [quote:ad1b23c6fd] Holy, RD, ruim 14000 posts :o[/quote:ad1b23c6fd] Ja erg he, :oops: ik probeer mijn 3dmark '03 score al aan te passen aan het aantal posts ;) @ Antraxbomb. Van de NV40 moet een 6800 non ultra komen met 12 pipeline's deze verwacht ik gelijk met de 6800gt en ultra. voor de R420 is het laagste model voor als nog de X800 PRO, van een non pro of SE versie is nu nog niets bekend
Link naar reactie
Er zit nog een 3e schroef op hoor!!! die zet als je de achterkant naar je toe hebt rechts bovenin. Ik krijg de X800 PRO niet stabiel in mijn Athlon 64 3400+ 3dmark 2001se kan ik prima draaien @ 520/560 http://service.futuremark.com/compare?2k1=7903135 (24.550 3dmarks) Maar 3dmark '03 klapt er aan het einde als hij de punten moet gaan geven uit naar windows, maakt niet uit of ik de core helemaal terug zet naar 400mhz of zo. denk dat het aan de Athlon 64 ligt.
Link naar reactie
Ja dat gebeurd nogwel eens, vooral in het begin met een nieuw mobo. Kan je niet op cas 2 draaien Ik neem aan dat je de laatste bios hebt. Je kan nogwel eens in het forum van amdmb.com kijken of er meer zijn. of VR zone. Gaat de rest wel goed?. Eigenlijk zouden geheugenoorzaken een random patroon moeten geven maar bij jou gebeurd het steeds bij de weergave van de score, je zou bijna aan harddisc acces denken..
Link naar reactie
Ben al bij AMDMB geweest, veel gasten met OC problemen net als ik, ik heb nu een beta bios erop gezet via dat forum maar helaas schiet ik daar ook niet mee op. Alles draaid verder prima games en 3dmark 2001se en Pifast e.d. Maar 3dmark '03 knalt telkens naar windows. net het geheugen eruit gehaald en er 1x 512 MB OCZ PC3500-EL (uit mijn Intel bak) in de AMD machine gedrukt maar helaas. probleem is er nog steeds. 3dmark'03 ook al tig keer opnieuw gedownload en geinstaleerd. denk dat ik even een ghost immage terug zet.
Link naar reactie
Kan ook aan de memcontroler van de Athlon liggen, zoals ik wel eens eerder zei, die memcontroler zit in de CPU en is kieskeurig en gevoelig voor types geheugen. Heb je ook al de laatste Athlon64 driver voor XP? Kan jij je multiplier veranderen? moet kunnen bij een Nforce3. Ik verwacht met heel veel mazzel m'n 6800U deze week, dan bouw ik ook m'n ander spullen incl die nForce3 250 van Chaintech in, kijken hoe het bij mij ofloopt.
Link naar reactie
Stom, die Athlon 64 driver heb ik helemaal niet geinstaleerd.... :oops: :x Ga ik direct doen. zou dat veel uitmaken? MP veranderen is geen probleem. Ik heb overigens een C0 core ipv een CG, daardoor wil de core ook niet goed overklokken. ik ga sowieso de cpu omruilen voor een ander. Ben benieuwd naar je ervaringen met de 6800Ultra.. spannend :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...