Ga naar inhoud

-= Nieuwe generatie videokaarten topic deel 11 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    324

[quote:a9544f3516] just got off the phone with ATI directly. The x800XT HAS NOT been publically released and WILL NOT for an estimated 2-4 weeks. I asked well then how is retailers like GW distributing them and their response was "are you sure they are not selling the x800 pro as the x800 xt has not been distributed. If they had been already distributed then we (ATI) would have them for sale or backorder on our (ATI's) website online store." I will and so wont ATI will be amazed if GW can actually provide a s/h tracking# for any orders GW claims are completed and will be recieved in 3-5 business days. Sorry for the bad news, but I hope it calms some nerves down a little. [/quote:a9544f3516] Van het forum van guru3d.
Link naar reactie
[quote:087c86b87b="hjs"][quote:087c86b87b="Red Dragon"]Mooi is dat, nog langer wachten, duurt me allemaal veel te lang. dan maar een X800 PRO.[/quote:087c86b87b] Hij heeft dus net de enigste X800 Pro gekocht welke binnen kwam bij eynstein. Meneertje Dragon, ik verwacht toch wel tip-geld ;)[/quote:087c86b87b] HJS, ik betaal wel tip geld, tips voor mij? :P :wink:
Link naar reactie
Ik heb net Noud van Eynstein aan de telefoon gehad, ze sturen hem morgen op (zodra mijn geld binnen is) dan heb ik hem dus donderdag binnen. (Saphire X800 PRO) Op de site van Eynstein zie je overigens al foto's van mijn exemplaar. Meteen ook heatsinks besteld voor het GDDR3 geheugen, dat word namelijk erg heet. Overigens ga ik een poging wagen om de PRO naar een XT te modden. ik hou jullie op de hoogte.
Link naar reactie
[quote:0cc2663afe="Red Dragon"]Ik kom wel vaker terug op wat ik eerder heb gezegd :wink: Na het lezen van het suc6 op het GOT forum van BioBlade en Hully kreeg ik toch de drang om het ook maar te proberen[/quote:0cc2663afe] Als ik dalijk mijn ASUS X800 PRO binnen heb, ga ik nog niet gelijk modden. Pas 2 successen op GOT? ... wiskunde/ kansen gehad? Ik wacht liever minstens een maand... binnen die maand zullen vast nog veel meer (ook ASUS gebruikers) hebben gemod naar een XT. Als er dan nog steeds zoveel successen zijn, zou ik pas de gok wagen. Die dikke 400euri gooi ik liever niet zomaar in de sloot //Succes iig :)
Link naar reactie
Ik doe het niet omdat er 2 mensen het op GOT is gelukt, ik doe het omdat ik een ervaring wil opdoen. Ik heb een dergelijke mod nog nooit eerder gedaan eens moet de eerste keer zijn. verder ga ik niet wachten op andere suc6en, kans berekening zegt niet zoveel, hun sucses zegt niets over of het mij lukt, en je hebt toch pioniers nodig om afwachtende mensen zoals jou over de streep te trekken, dan ben ik wel een pionier. verder is uit diverse site's gebleken dat als de mod niet lukt dat je kaart niet defect gaat, dus dat weggooien van ruim 400 euro valt wel mee. Ik ga het overigens niet direct doen, eerst even wat testjes draaien zonder mod, in de loop van volgende week wil dan aan het modificeren beginnen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...