Ga naar inhoud

-= Nieuwe generatie videokaarten topic deel 11 =-


Aanbevolen berichten

[quote:7fbc69befb="Red Dragon"]Laten ze eerst maar eens X800 PRO kaarten gaan leveren, die verwacht ik volgende week of die week daarop in de schappen. de XT zal wel eind juni worden als je geluk hebt[/quote:7fbc69befb] Zou inderdaad mooi zijn als de Pro al leverbaar was, hoe sneller de XT dan komt denk ik...Zolang hij er deze maand is vind ik het best...
Link naar reactie
  • Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    324

[quote:f6b7a95fd1="Red Dragon"]Zeker wel, het vorige record was een dergelijk systeem van Macci, X800XT op stikstof[/quote:f6b7a95fd1] Macci heeft idd het record met de X800XT, 16,8k is dat. Zoveel ontloopt het elkaar dus niet, hoewel Macci wel meer verstand heeft van het tweaken van windows etc. Waar LardArse (17k score) geen rekening mee heeft gehouden is de bootup speed van windows. Ook is het zo dat iemand anders met een 6800U een 16.2k score heeft gehaald, maar wel 10-12fps meer heeft in mother nature, de score kan dus nog een stuk hoger, hij ging nu richting de 18k! :o Nou had ik idd ook wel verwacht dat de GF 6800U hoger zou scoren dan de X800, maar veel zal het elkaar niet ontlopen
Link naar reactie
[quote:c79943ab4b="Chestah"]die mod van x800 Pro naar XT, zaten daar nog grote risico's aan, als je ongebruikte pipeline die je dan enable kapot is? want Bioblade gaat zijne waarschijnlijk modden..[/quote:c79943ab4b] Ik denk niet dat de kans hoog is dat de X800 PRO mod lukt, ik ben benieuwd of BioBlade het gaat lukken. Ik zou er niet aan beginnen.
Link naar reactie
[quote:4037631057="Red Dragon"][quote:4037631057="Chestah"]die mod van x800 Pro naar XT, zaten daar nog grote risico's aan, als je ongebruikte pipeline die je dan enable kapot is? want Bioblade gaat zijne waarschijnlijk modden..[/quote:4037631057] Ik denk niet dat de kans hoog is dat de X800 PRO mod lukt, ik ben benieuwd of BioBlade het gaat lukken. Ik zou er niet aan beginnen.[/quote:4037631057] Ik zou er idd ook niet snel aan beginnen, er is altijd een kans dat je een x800pro hebt met een paar kapotte pipelines, dan kan je je kaart weer terugsturen.... :-?
Link naar reactie
ftp://203.66.138.20/graphics/6121/ Is dit de wonder driver van nvidia? Ik ga hem later testen want ik heb nu in far cry als ik een granaat gooi een hele zwarte plek, en nee niet van de ontplofiing. Deze drivers kwamen van leadtek. edit1: staat onderhand ook op guru3d: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=797
Link naar reactie
[img:b8fe6028f4]http://www.vr-zone.com/eventpics/Jun04/Computex/Day03/ATi/computex_day3_052.jpg[/img:b8fe6028f4] De ATI Radeon X800 XT pas eind July !!! :o Zo lang kan ik niet wachten, ik koop wel een PRO en dan kan ik altijd later nog voor wat snellers gaan.. o ja, die X800 XT die je ziet op die presentatie schijnt een PCC-Express te zijn, de Platinum Edition is een AGP kaart. Edit: aan de aansluitingen te zijn zijn het beiden PCI-Express kaarten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...