Ga naar inhoud

-= Nieuwe generatie videokaarten topic deel 11 =-


Aanbevolen berichten

  • Reacties 323
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    324

Ik heb geen hardmod gedaan, de cooler heb ik er dus ook niet af gehad., geen idee dus wat voor core ik heb. Ik heb de softmod gedaan, het is een ViVo, dus met 1,6ns geheugen en de Rage theater chip. zie kaart op foto hierboven. Er zit ook een keerzijde aan dit sucses verhaal, de core wil niet op 520 lopen :( dus ik heb een PRO met 16 pipelines die op Pro speeds loopt qua core (475). geheugen is geen probleem, die draaid zonder probs op 560(1120)
Link naar reactie
Het geheugen is het probleem niet, de core wil niet hoger. overigens ligt het puur aan de voltage's. 1,6ns geheugen en een R420 core zijn leuk maar als je te weinig volt op het geheugen en core hebt dan kom je nog niet ver. Ik heb nu de originele bios terug gezet en haal nu 500mhz core, dat is al beter maar nog geen 520 die een XT heeft. Ik heb nu dus een X800 PRO met 16 pipelines :lol:
Link naar reactie
[quote:6da7fb8e7e="GreyHornet"]moet de conclusie dan zijn : de ViVo is beter modbaar als de non-ViVo ?? of moet je hier gewoon geluk mee hebben , om hem te kunnen soft-modden...[/quote:6da7fb8e7e] [quote:6da7fb8e7e="Slashhead"]Vandaag kregen wij een boos telefoontje van ATI http://www.ati-news.de/HTML/news.shtml Wir haben es nicht gewust :lol:[/quote:6da7fb8e7e] Werkt natuurlijk niet... [quote:6da7fb8e7e]Club-3D Radeon X800 Pro besonders Modding-freundlich?! - 11:22 - Wenzula - Kommentare (0) Wie im Forum von Hexus zu lesen ist, so sollen die von Club-3D verkauften Radeon X800 Pro Karten sehr Mod-freundlich sein. Laut mehrerer Foren-Mitglieder soll die X800 Pro ViVo mit 1.6 ns GDDR-3 Speicher über intakte Brücken auf dem Grafikchip verfügen, so dass man die Karte mittels eines einfachen Soft-Mods in Form eines BIOS-Updates in eine X800 XT PE verwandeln kann. Sollte sich herausstellen, dass es sich bei den genannten Erfolgen nicht nur um Einzelfälle handelt, so könnte die Karte von Club-3D zum Verkaufsschlager werden. Aber auch wenn sich nicht alle Karten so einfach zur XT modden lassen, so hat die Karte durchaus noch andere Reize, wie zum Beispiel den mit 1.6 ns ausgelegten GDDR-3 Speicher, der zwar mit 450 MHz ausgeliefert wird, aber durchaus auf 600 MHz kommen könnte. [/quote:6da7fb8e7e]
Link naar reactie
[quote:3c3902de51="GreyHornet"]ik kan eigenlijk niet zo heerlijk Duits ..... :oops: :oops: dus ik snap er eigenlijk geen reet van ;)[/quote:3c3902de51] ik kan ook geen heerlijk duits, maar het komt ongeveer hier op neer: Club-3D Radeon X800 Pro bijzonder Modding-vriendelijk?! - 11:22 - Wenzula - Commentaar (0) Zoals Op het forum van Hexus te lezen is, zal de X800Pro's ViVo van Club3D zeer mod-vriendelijk zijn. ¿Laut? merendeel van de forumleden zal de X800 Pro ViVo met 1,6 ns GDDR-3 ¿Speicher über intakte Brücken auf dem Grafikchip verfügen?, zodat men de kaart door middel van een eenvoudige SoftMod in de vorm van een BIOS-update in een X800 XT PE veranderen kan. ¿Sollte sich herausstellen, dass es sich bei den genannten Erfolgen nicht nur um Einzelfälle handelt, so könnte die Karte von Club-3D zum Verkaufsschlager werden.? Maar ook waneer niet alle kaarten zich zo makkelijk naar een XT te laten modden, heeft die kaart nog andere voordelen, bijvoorbeeld het 1,6 ns GDDR-3 gehuegenm, die met standaard 450 MHz naar de 600 MHz kan worden overgeklokt. Zoweiets?
Link naar reactie
[quote:de7709526f="Red Dragon"]Het geheugen is het probleem niet, de core wil niet hoger. overigens ligt het puur aan de voltage's. 1,6ns geheugen en een R420 core zijn leuk maar als je te weinig volt op het geheugen en core hebt dan kom je nog niet ver. Ik heb nu de originele bios terug gezet en haal nu 500mhz core, dat is al beter maar nog geen 520 die een XT heeft. Ik heb nu dus een X800 PRO met 16 pipelines :lol:[/quote:de7709526f] het is een softmod he ? wordt die dan uitgevoerd in wind00s ? want als je het originele BIOS terugflasht zouden maar 12 pipes werken als het een BIOS softmod is ?
Link naar reactie
net op tweakers.net : [url]http://www.tweakers.net/nieuws/33359[/url] 'ATi lanceert Radeon X800 GT als concurrentie GF 6800 GT' Maarja, het is een bewering van de Chinese website GZeasy.. dus hoe betrouwbaar het is??? Een reactie: het moet niet veel gekker worden, we krijgen steeds meer modellen, GT, XT, SE, PE en misschien nog wel meer... :D (en nog LE en TD)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...