Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

Hehehe, niet zo gek ook.... het is level 51 elite :) Maar ik ben nog 'maar' 37, dus daar moet ik nog even mee wachten. Maar ik ga nog naar BFD omdat ik vanaf het begin van het spel die draak wil zien die daar aan het eind is :oops: Ik heb heel die dungeon uitgelopen in het begin, maar die draak is me toen niet gelukt (was nét te laag level, dus ging dood bij de elementals die bij het altaar tevoorschijn kwamen). Zie het maar als een soort wraakzucht, lol! Ik ben benieuwd hoe ie eruit ziet, en hoe groot is is. Zie het maar als een soort opwarmertje voor ik naar level 60 toewerk, en Dire Maul met de grond gelijk maak. Dire Maul is voor mij écht helemaal de top... die draak lijkt me zo onwijs machtig groot!
Link naar reactie
  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

[quote:136bc971e4="flabber"]Hehehe, niet zo gek ook.... het is level 51 elite :) Maar ik ben nog 'maar' 37, dus daar moet ik nog even mee wachten. Maar ik ga nog naar BFD omdat ik vanaf het begin van het spel die draak wil zien die daar aan het eind is :oops: Ik heb heel die dungeon uitgelopen in het begin, maar die draak is me toen niet gelukt (was nét te laag level, dus ging dood bij de elementals die bij het altaar tevoorschijn kwamen). Zie het maar als een soort wraakzucht, lol! Ik ben benieuwd hoe ie eruit ziet, en hoe groot is is. Zie het maar als een soort opwarmertje voor ik naar level 60 toewerk, en Dire Maul met de grond gelijk maak. Dire Maul is voor mij écht helemaal de top... die draak lijkt me zo onwijs machtig groot![/quote:136bc971e4]Ben er al geweest en ik moet je teleurstellen; het is namelijk een Hydra en geen draak, Helaas :P. Hij is overigens wel zwaar en had niet echt bijzondere drops maar wel leuk.
Link naar reactie
Voor die draak in Dire Maul moet je inderdaad met een Raid gaan. Van wat ik begreep is het een Raid-dungeon. Hydra/draak/hagedisje :) Hij lijkt me onwijs gaaf om te doen, en een formidable formaatje beest :P Maar die Hydra in BFD zou als het goed is maximaal level 27 kunnen zijn. Dat is althans wat www.worldofwar.net ervan zegt. Maar Dire Maul (naam van draak én de dungeon geloof ik), krijgt een enkeltje afgrond als ik level 60 ben. Over het algemeen speel ik alleen, behalve met elite quests en dungeons. Voornamelijk omdat ik dan praktisch net zoveel XP krijg, en alle items lekker zelf kan houden, hehehe. Maar er zijn een paar plekken/dingen die ik écht wil doen, waaronder Dire Maul :o
Link naar reactie
Ik doe team en solo, vind het beiden erg leuk. Maar team heeft wel mijn voorkeur. Met een goede party kan je veel zwaardere quests doen en zo veel betere items krijgen dan je normaal met je level zou pakken. Qua draak zijn er wel meer dan Dire mall. Zwaarste dungeon is "Molten Core" dat is een level 60 Raid dungeon, daar moet je met 30 a 40 level 60 gasten in gaan en zelfs dan heb je een grote kans dat je een "total wipe out" hebt. de Boss monsters zijn daar Level 63 Boss (niet Elite maar Boss, dat is hoger). check de monsters daar: http://wow.allakhazam.com/dyn/mobs/zone84.html
Link naar reactie
Ik speel gewoon veel samen met guild members van ongeveer het zelfde level. Als iets moeilijks niet lukt kan ik de hulp van een high level inroepen en dat werkt ook al sociaal. Wij hebben denk ik ronde de 100members gemiddeld zo'n 40online op een avond. We hebben nog niet echt raids ect maar dat gaat snel komen aangezien er nu heel veel naar de 50+ lopen en dan krijg je een sterk raid team.
Link naar reactie
Wij hebben een relatief kleine guild van zo'n 25 leden. Alle leden zijn bekenden van elkaar, wij werven momenteel niet. De meeste mensen zijn overigens al lid van een guild. Raiden doen we in kleine groepjes (4 a 5 man) en vaak met toeval. de top van onze guild is tussen de level 52 en 55. De "baas" heeft alle rechten voor de Guild in handen en is de oprichter. De rest heeft relatief standaard rechten in de guild, we kunnen anderen lid maken zeg maar. Mij boeit die rechten niet zo, vind het allemaal prima. Samenwerking is uitstekend, hulp bij dungeons of Elite quests word door de hogere level mensen altijd zonder problemen gegeven.
Link naar reactie
Ja met 4 a 5 man een Raid, dat wil zegen dat wij helpen met een reeds bestaande Riad, of verdedigen op een locatie waar de Alliance een raid doet. we zijn dan als party aanwezig maar helpen dan de rest van de Horde gasten die daar zijn. Soms worden we dan in een Raid groep opgenomen, die is dan wel 30 a 40 man.
Link naar reactie
Ooow, op die manier :) Dat vond ik ook hartstikke gaaf om te doen bij SouthShore/Tarren Mill. Ik kwam daar een keer aanvliegen, omdat ik door wilde gaan naar een ander dorp. Maar toen ik daar aankwam was de Alliance aan het verliezen, en de Flightmaster was r.i.p. Ik ben toen samen met nog een paar andere healers de Raid doorgerend om iedereen te healen/buffen. De meeste van die Hordes waren level 40+, dus aanvallen ging voor mij toen niet, maar toen iedereen geheald was, kon ik wel helpen met damage doen. Dat gaf zo'n kick, om te weten dat je ook je share hebt gehad in het winnnen van een Raid :D
Link naar reactie
De 2e keer dat ik in zo'n raid meedeed wist ik het niet eens :D Ik liep vanaf Alterac terug naar Southshore, en werd ineens geïnvite. Ik dacht; "die zullen wel hulp nodig hebben bij een quest ofzo." Maar voor ik het wist kreeg ik een sneaky backstab van een Rogue lvl35, die daarna z'n voorouders een bezoekje ging brengen. Ik knalde 'm tegen de vlakte, terwijl een level 50 warrior 'm splitste zoals Dolly het gekloonde schaap :D
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb het zeldzame kook recept "Savior Delight" Hiervoor heb ik vissen nodig die alleen in the Barrens zwemen in de oasis bij Wailing Cavarn. Daar heb je al snel 75 fishing voor nodig. die wil ik toch wel halen. tevens zijn alle Cook recepten boven de 275 gerelateerd aan vissen die je alleen kan vangen met fishing op 250+ :)
Link naar reactie
[quote:81d5a307c9="Red Dragon"]Ik heb het zeldzame kook recept "Savior Delight" Hiervoor heb ik vissen nodig die alleen in the Barrens zwemen in de oasis bij Wailing Cavarn. Daar heb je al snel 75 fishing voor nodig. die wil ik toch wel halen. tevens zijn alle Cook recepten boven de 275 gerelateerd aan vissen die je alleen kan vangen met fishing op 250+ :)[/quote:81d5a307c9] Kodo Stew stond wel hoog meen ik maar als er geen hogere recipies zijn dan stop ik er maar mee. Vissen is zooo tijdrovend dat het gewoon niet leuk meer is.
Link naar reactie
[quote:f8df71bf16="Red Dragon"]Kodo Stew is niet zo hoog, dacht 150 of zo, komen er nog heel veel na. heb cooking 300 en als het goed is alle recepten, zelfs de zeldzame. Op 1 gerecht na: "ron ton tobber" of zo. level 275 gerecht.[/quote:f8df71bf16] Brengt het nou veel voordeel mee want ik kan mijn stam nu met 12 opkrikken maar echt superveel is dat niet. Zeker niet op hogere level. dan zijn die verkregen hp's er na 1 tik al vanaf (zelfs wel het dubbele).
Link naar reactie
[quote:291eaacd12="Red Dragon"]12 opkrikken is het hoogste voor zover ik weet, moet ik even nagaan voor je. 12sta + 12 Spirit Ach je moet maar zo denken, alle beetjes helpen. soms kan die 12 sta er voor zorgen dat je een gevecht net overleeft.[/quote:291eaacd12]12 kan ik nu maken met een skill van 235/245. Ik heb hoger gezien maar daar ben ik niet zo heel zeker van. In principe is het wel leuk maar als ik nu alleen via fishing mijn cooking skill kan verhogen houd het voor mij op. Fishing vind ik zo saai. Ik kan het gevonden vlees wel gewoon bakken voor de 12 stam :P. het is voor mij wel 120 hp extra, dat is wel nice :). Jammer dat het maar 15min duurt ipv de gebruikelijke 30min (bij buffs vaak 30min).
Link naar reactie
Skullcrusher Horde L54 Undead mage L20 Orc Warior L20 Troll Rogue L23 Thauren Druid en nog een paar low level op ander pvp rp servers. Mijn mage is Ice/arcane speced ....en had eingelijk al L60 moeten zijn maar zat in guild waar ik niet vooruit kwam. Fishing krijg je binnen 2 uur op 150 als ik het goed heb...(na 75 naar barrens gaan om te vissen ) als je in Ratchet ben ga daar vissen als Horde voor OilyBlackmouth dit levert namelijk nog wel wat op in AH..dit hebben namelijk potions makers nodig swimspeed/waterbreething ( je moet een boek halen in BootyBay rechts onderin om boven 150 te komen) Allies kant weet ik nog niet. succes met vissen :D
Link naar reactie
Heb inmiddels 100 fishing, ben even wezen vissen in Wailing Caverns, meteen 10 deviate fish gevangen. met 100 fishing kan ik die super pole gebruiken die je in the hinterlands kan krijgen dmv een quest. Moet alleen even dat boek halen in Booty Bay, dan stoom ik van de week wel door naar 150 a 200. enig idee wie Artisian Fishing leert? O ja. ben inmiddels level 55 Undead Rogue :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...