Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

[quote:ee983b2ade="Red Dragon"]Ik zie die idioot hoge prijzen voor enchants ook wel is voorbij komen, zo zag ik gisteren 110 gold of zo voor een Life stealing Enchant op een wapen. Ik zelf ga echt niet zoveel geld voor een enchant uitgeven, dadelijk vind ik een beter wapen en heb ik het voor niets uitgegeven. 10 a 20 gold vind ik zat voor een goede enchant.[/quote:ee983b2ade]Op zich ben ik het wel met je eens maar als je de benodigheden van het enchanten eens bekijkt en optelt dan kom je zelf ook tot de conclusie dat een dergelijke prijs vaak wel eerlijk is. Voor de Crusader heb je zoveel reagents nodig die opgeteld al 90g kosten. Dan ga ik jou geen pleziertje a 80g doen, dan enchant ik liever niet. Overigens is de lifestealing enchant wel heel erg bruut, zodra jij je epic wapen hebt van je dromen kom je wel langs want dan is die 100g ineens een peuleschil :).
Link naar reactie
  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

[quote:d4835d5866="Therasan"]Yep helemaal mee eens! Als je nu op lvl20 een simpele beastslaying +2 pakt zit je gemiddeld op 1g aan inkoop op AH (als de inkoopsprijzen meezitten) Ik vind dat het enchanten echt nut heeft bij een hoger level of een wapen waarvan je zeker weet dat je er een tijd mee kan doen.[/quote:d4835d5866]Dat sowieso, ik zou op lage lvl geen enchants aanschaffen want je hebt in mum van tijd toch nieuwe gear. Nu ik zelf kan enchanten enchant ik mezelf wel meteen, de reagents heb ik vaak toch wel :).
Link naar reactie
Icy: soort witte glow (gezien op spelers, vrij prijzig/gewild) Demonslaying: midden rood, rand geel (op een zwaard een heel mooi effect, voornamelijk geel (fiery achtig) Elemental/beast slaying: beide rode glow (heb elemental op mezelf) Crusader: onbekend (300 recipe, ook duur) Extra Fire damage: fiery glow (heb deze niet, via andere vernomen) Spirit: onbekend + Damage: ik meen een rode glow op de hogere skills (minor doet niks, vanaf +3 rood)
Link naar reactie
[quote:c92beb269f="R-bin"]Ik dacht dat de + damage enchantments een blauwe glow gaven en + 3 intellect geeft volgens mij een paarse glow ook al werkt die vaak niet :s[/quote:c92beb269f]Ik heb die glows zelf niet gezien of van gehoord. (heb alle details op hoog). Ik heb Intellect en de +3 op mezelf gehad maar de int geeft bij mij geen glow.
Link naar reactie
[quote:ff35de84ee="R-bin"]Ik dacht dat de + damage enchantments een blauwe glow gaven en + 3 intellect geeft volgens mij een paarse glow ook al werkt die vaak niet :s[/quote:ff35de84ee] Ik heb ook al een paar keer bij iemand +3 int gegeven maar dat geeft ook niet echt een glow. Wat vragen jullie trouwens voor +2 beastslayer? Ik vraag altijd 75s en verkoopt meestal wel. Ben nu 120 enchanting
Link naar reactie
[quote:097936c661="Michelz"]Ik heb ook al een paar keer bij iemand +3 int gegeven maar dat geeft ook niet echt een glow. Wat vragen jullie trouwens voor +2 beastslayer? Ik vraag altijd 75s en verkoopt meestal wel. Ben nu 120 enchanting[/quote:097936c661] Ik vraag 1g voor beastslayer +2 en soms is er een idioot die aangeeft dat hij maximaal 2g wil betalen en doet dat dan ook :lol:
Link naar reactie
[quote:8b11416df0="Therasan"][quote:8b11416df0="Michelz"]Ik heb ook al een paar keer bij iemand +3 int gegeven maar dat geeft ook niet echt een glow. Wat vragen jullie trouwens voor +2 beastslayer? Ik vraag altijd 75s en verkoopt meestal wel. Ben nu 120 enchanting[/quote:8b11416df0] Ik vraag 1g voor beastslayer +2 en soms is er een idioot die aangeeft dat hij maximaal 2g wil betalen en doet dat dan ook :lol:[/quote:8b11416df0] hehe ik dacht al dat ik een beetje aan de goedkope kant was. Die spulletjes ervoor zijn ook niet echt goedkoopt. Dacht dat je iets van 4 strange dust nodig hebt en 2 greater magic essences. De gemiddelde prijs op onze server voor 10 strange dust is 1 gold. Dan maak je iig nog wat winst.
Link naar reactie
[quote:95f3b21ef9="Therasan"]Precies die dingen die je ervoor nodig hebt zijn niet goedkoop. Bij mij op de server vragen ze vaak ook meer maar als ik minder winst maak pak ik meer klanten en dat is commercieel gezien beter. Ik heb ook nog wel eens last van mond op mod reclame en krijg ik ineens een /w of ik kan enchanten.. :roll:[/quote:95f3b21ef9]Ben je een Mage of Warlock? Soms onthouden mensen bij wie ze hun laatste enchant hebben gekocht :) Ik had laatst een deal met iemand die +5 dmg wilde en +7 stamina op bracers. Ik rekende 17g maar kwam er achteraf achter dat ik teveel had gevraagd, had ik bij de verkeerde Stam bonus gekeken :P. Zo 7g extra in de pocket :). 1g voor 10 strange dust is wel duur, bij ons is 10 strange dust ongeveer 60s en de greater magic essences zijn 34s ps. 75s voor +2 beastslaying is wel goedkoop dan.
Link naar reactie
[quote:c68fbecb0b="Therasan"]@ Rapier Geen van beide, Ik ben een warrior 8) Een vrien van mij doet Blacksmithing en ik doe aan Enchanting, we helpen elkaar.... Hij maakt en ik enchant.[/quote:c68fbecb0b] hahaha ja maakt ook niet veel uit wat voor proffesions je hebt. Enchanting gaat ook goed samen met een warrior. :) Ik heb een rogue met enchanting en herb. Die herbs leveren wel lekker veel geld op.
Link naar reactie
Wat is je 2e prof. dan? Ik kan je nu al waarschuwen dat je dit niet lang volhoud (of heb jeje paard al?) Dit is namelijk een erg dure hobby en pas vanaf 270+ een tikje winstgevig. De recipies zijn ook vrij prijzig om te kopen. Laatst +7 agi on gloves voor 9g aangeschaft. Ik als Warlock hoef geen belachelijke prijzen voor het paard te betalen :). Ben nu bezig met de Epic steed. Kosten zover: 6g Potions nodig voor quest 150g Xonoth dust 10g Potions nodig voor quest 0g Dark Iron Ore (6/35, +/- 75s per stuk = 21g 75s) 0g Black Dragon Scale (0/25 +/- 80s per stuk = 20g) Totaal: 207g 75s (tegenover de 900g die alle andere classes moeten dokken :) ). Ik ken een miner in de nieuwe guild die ik ben gejoined maar hij gaat zelf Dark Iron spullen maken, dat is wel balen maar met een beetje smeken en geldsmijten kan ik vast wel wat Ore lospeuteren :). Ken helaas alleen geen skinner, moet de scales via ah aanschaffen :(. Ik weet wel dat ik in de toekomst geen enchanter meer pak, teveel werk en te weinig opbrengst. Mining/Skinning kan behoorlijk wat opleveren en ook Engineering is leuk om te doen. tailoring/blacksmithing vind ik iets minder omdat je de meeste gear toch wel vind. (voor de spullen die gemaakt kunnen worden kun je vast wel iemand vinden die het voor je wilt doen als jij de spullen levert -> die heb je sowieso dan toch wel nodig).
Link naar reactie
[quote:713cb22fcf="Rapier"]Ik heb gisteren een Troll Warrior aangemaakt en al 5x doodgegaan door lag/bugs. Danwel werden vijanden onzichtbaar of verzoop ik terwijl ik aan de oppervlak zat. Ik heb dat soort dingen echt nog nooit eerder meegemaakt en ik speel toch al een geruime tijd. Het is wel irritant. Ook bij de valley of trials was ik in een grot bezig toen de imps onzichtbaar werden. Heb het er niet levend vanaf gebracht ;/. Ik heb met dit mannetje Skinning/Mining gepakt om mijn toekomstige Raptor te kunnen sponsoren. Er zijn niet echt professions die ik wil gaan uitvoeren muv misschien Engineering. De meeste gear vind je toch wel ergens of kun je eventueel via ah kopen. Het zijn de grondstoffen die juist het geld opleveren en voor skinning of mining hoef je bijna niks te doen.[/quote:713cb22fcf] daar hebben meerdere warriors last van. ik zelf ook. tenminste dat of alle mobs verdwijnen. of dat je in 1 keer krijgt "you are to far away" ofzo terwijl je naast de mob staat. als je dan opnieuw inlogt zie je dat je weer op een locatie bent waar je een minuut geleden was
Link naar reactie
[quote:fb99f8f39c="Noctus"]daar hebben meerdere warriors last van. ik zelf ook. tenminste dat of alle mobs verdwijnen. of dat je in 1 keer krijgt "you are to far away" ofzo terwijl je naast de mob staat. als je dan opnieuw inlogt zie je dat je weer op een locatie bent waar je een minuut geleden was[/quote:fb99f8f39c]Dat berichtje is helemaal irritant, kun je gaan gokken waar het mannetje daadwerkelijk staat :(. Alleen Warriors? Het is voor mij de eerste keer dat ik hier van hoor. Gebeurt dit overal of alleen in het begin? Denk dat mijn mannetje vanavond wel meer dan 1g van de veiling kan ophalen :P. Redelijk wat light leather, rough stones en copper bars verkocht :P.
Link naar reactie
Ik heb vanadaag WOW gekregen (4cd-rom) en vraag me af of het klopt dat het installeren zoooo lang duurt (cd2 duurt al 20 minuten) Ik heb al gezocht en op Tweakers las ik dat het lang duurt; maar zo lang? Andere spellen knal ik er zo op, ik heb net nog even Flight simulator 2004 erop gezet om te kijken of dat nog wel goed gaat. Hoort het zolang te duren en zo nee kan ik het spel niet van het intenet halen en dan mijngekochte Authentication Key gtebruiken? Ps firewall/virusscanner zijn disabled tijdens installatie!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...