Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

[quote:2476382d6a="Nightfire"]Aangezien ik het spel binnekort kan bemachtigen heb ik wat vragen. Wat moet ik kiezen: Alliance of Horde en waarom? Dan de vraag die volgt: Welk soort moet ik gaan kiezen: Orcs, Night Elfs, Taurens enz. en waarom? Dan nog een aparte vraag: Wat betekenen die classes zoals Paladins enz? Roy[/quote:2476382d6a] Ik zou eens op deze site gaan kijken staat het allemaal goed in uitgelegd en uitgebreid dus je bent wel even bezig :wink: Succses http://www.wow-europe.com/en/info/classes/
Link naar reactie
  • 3 weken later...
@ vandread: dat van me "dilemma" was omdat ik samen met iemand speel die herbalism heeft gekozen dus daar had ik zoiets van: nou dan kies ik alchemey omdat ik tog makkelijk aan herbs kan komen dan en dan kan ik nog iets anders er bij kiezen. Dus ik kan wel leatherworking kiezen en dan het leer kopen daarvoor, maarja ik zie ook wel in dat dat niet echt nuttig is je bent altijd afhankelijk wat andere te koop zetten en je zal dus iedere keer naar veilingen enzo moeten gaan om het te krijgen. Denk idd dat het leatherworking/skinning wordt, dan haal ik die ander wel over om enchanting te doen en aangezien die ook tailoring heeft kunnen we op die manier beide de grondstoffen voor enchanting bouwen. Maarja ik kan ook herbalism/alchemy doen ook handig. Ik zie trouwens bij fishing staan dat het alchemy ondersteund, maar in hoeverre is dit? vis je kant en klare dingen ervoor op of moet je eerst nog weer koken voordat alchemy er iets mee kan. Want vissen is iets wat ook wel handig is voor een rogue (picklocking enzo)
Link naar reactie
[quote:fea821b1bf="Vandread"] Hoe is het PVP gehalte trouwes op zo'n PVE server?[/quote:fea821b1bf] niet erg veel er zijn wel zones waar je een pvp-er wordt voor een korte tijd nadat je een bepaald character of monster hebt omgelegd. Raids in vijandig gebied zijn voornamelijk pvp raids. PvE servers zijn echt player tegen omgeving met een klein beetje PvP. gelukkig kun je zowel PvP als PvE spelen dus heb ik 2 PvE characters(human rogue en human warlock) en 2 PvP characters(orc warrior en Tauren Shaman)
Link naar reactie
Ik heb een keer in een flimpje van world of warcraft gezien dat iemand een 2e balk boven z'n action balk had zitten er stond toen volgens mij bij dat dat gedaan was met een tool/patch die iemand gemaakt had dacht ik. Weet iemand hier wat vanaf? dat lijkt me namelijk erg handig omdat die van mij al vol zit me spells enzo.
Link naar reactie
dat zal ongetwijfeld de tool COSMOS zijn. erg veel mensen gebruiken het en is ERG handig. je kan het vinden op www.cosmosui.org. daar kan je een alpha release downloaden ik moet wel zeggen dat ik het een paar keer heb moeten installeren voordat het zonder foutmeldingen werkt. hier een kleine opsomming van wat het doet: met commando /tloc kan je coordinaten op het scherm zien waar je zit. dit is handig in combinatie met de site www.thotbot.com waar vaak de coordinaten staan voor een quest (type by search gewoon de naam in van de quest) je krijgt standaard een extra balk voor je snelkoppelingen bij je lopende quests staat voor welk lvl ze geschikt zijn er is een notepad functie, waar je aantekeningen kwijt kan er is een timer/alarm functie en er is nog veel en veel meer handige gadgets die je in kan stellen zoals "rogue help assistant" ofzoiets. ik weet niet wat deze doet gezien ik zelf geen rogue heb
Link naar reactie
Bedankt Noctus dat zocht ik inderdaad. Overigens een irritante bug die ik al een paar keer ben tegen gekomen is het volgende: als ik van een verslagen vijand wil loothen of bv een herb wil plukken krijg ik soms de melding dat dit niet kan, me character blijft dan wel in de buk houding zitten en als ik dan probeer weg te gaan blijft me character zo zitten en beweeg ik me zo voort :S wat ik dan moet doen is weer terug naar die plaats gaan om te loothen en het nog een keer doen. Daarna loopt me character weer normaal. Hebben jullie dit ook al een keer mee gemaakt?
Link naar reactie
Weet iemand een zaak die WEL nog die 2 maand kaartjes heeft? Ik ben zowat alle gamestores hier binnen gelopen en ze verwijzen allemaal naar het internet. Al kijkend op het internet... Verwacht eind maart... Verwacht april... Uitverkocht... Niet leverbaar... En ga zo maar door. Mijn gratis maand loopt de 15de af, en omdat ik dus geen gamecard heb om om te schakelen, moet ik dus mijn account cancellen om te voorkomen dat er via de creditcard wat word afgeboekt... :evil:
Link naar reactie
Zijn er hier ook spelers die last hebben van het disconnecten from server als je inlog? Ik heb er helaas wel last van sinds gisteren en heb tot nu toe niet meer kunnen inloggen, ik hoop dat het opgelost is als ze morgen de weekelijkse onderhoud gaan doen. EDIT: ow en weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik ook op het forum kan posten? want van wat ik er van begrepen heb moet je een beta account hebben om dat te kunnen doen ofzo? in ieder geval als ik inlog met mijn account gegevens dan werkt het niet volgens mij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...