Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

[quote:246b870013="Therasan"]Het schijnt dat je die essenses nodig hebt voor enchants en armor, ik hoop dat het gaat werken. Bedankt voor de tip! :wink:[/quote:246b870013]Voor enchanten heb je er idd een aantal nodig maar ook Tailoring en leatherworking hebben ze deze essences nodig. Ik heb voor een Robe of the Void alleen al een aantal nodig (ik meen 10x undead en 10x nog iets). Je kunt op thottbot.com ook zien welke essences waarbij nodig zijn. Erg handig :).
Link naar reactie
[quote:2109c0dca9="Therasan"]Jah ik wou oko dat ik overdag op het internet kon... Maar ik werk voor een berijf founded by farmers en dan kan ik alleen op CT! en AD.[/quote:2109c0dca9] :lol: Ik moet nog 1 weekje en dan ben ik verlost van 8 en een half uur ad, computertotaal en een paar slechte engelse pc sites ;-) Alhoewel computertotaal hierna ook wel bezocht gaat worden, zeer zeker. Misschien wel een hele stomme vraag maar wanneer ik wow koop, maakt het dan ook iets uit welke versie (verpakking) ik koop, want in het begin zag ik 2 soorten, of maakt dat niks uit?
Link naar reactie
Therasan je zei: Mijn alch is nu 300 en transmute silver to gold werkt erg goed. Trandmute Silver to Gold.... dat moet ook wel leuk verdienen zijn... Had je dat nou wel al gedaan of niet? iig is het zo dat je iron to gold kan doen maar volgens mij verdient dat niet echt goed. mithril naar truesilver moet volgens mij wel beter verdienen en natuurlijk transmute arcanite :) Die recepten voor water to undead enzo die kosten bij ons echt een hoop geld, 15 of 20g zie ik vaak staan als bod wat al gedaan is.
Link naar reactie
Ik heb die spells bemachtigd, ook die van truesilver en arcanite. Ik kijk gewoon naar het aanbod op de server (trade en AH) en daarop baseer ik wat ik maak. Ik heb een kleine voorraad gold en True silver (+/- 20bars van elk) De cooldown is 24hrs Ik vraag me af wat de cooldown van die essences zal zijn. als dat ook 24hrs is ga ik echt balen. Ik heb wel elixer of demonslaying kunnen bemachtigen voor 25g. Is ook wel een gewilde potion bij enchanters. Wat zouden de beste professions voor een priest zijn? Ik heb nu Skinning & tailoring.. Maar ik dacht zelf ook aan 2 harvest professions..
Link naar reactie
[quote:6e2cdb4cea="Therasan"]Ik vraag me af wat de cooldown van die essences zal zijn. als dat ook 24hrs is ga ik echt balen.[/quote:6e2cdb4cea]Cooldown drijft de prijs juist vaak op :P. Cooldown op Mooncloth is 4 dagen!!! Ik kan 2 Felcoth twv 2g omzetten in 1 Mooncloth twv 10-15g. Tel uit je winst. Jammer dat ik het zelf nodig heb ;p. Mooncloth bag kost al 25g terwijl er maar 2 mooncloth voor nodig zijn (25 runecloth en een rune thread maar dat komt neer op 2g ofzo).
Link naar reactie
[quote:503e5ff46f="Therasan"]Ik heb die spells bemachtigd, ook die van truesilver en arcanite. Ik kijk gewoon naar het aanbod op de server (trade en AH) en daarop baseer ik wat ik maak. Ik heb een kleine voorraad gold en True silver (+/- 20bars van elk) De cooldown is 24hrs [/quote:503e5ff46f] Ik neem aan dat je een voorraad iron en mitrhil bars heb? Want gold en truesilver bars maak je er juist van :) Of bedoel je dat je die al gemaakt had? [quote:503e5ff46f="Therasan"] Ik vraag me af wat de cooldown van die essences zal zijn. als dat ook 24hrs is ga ik echt balen. Ik heb wel elixer of demonslaying kunnen bemachtigen voor 25g. Is ook wel een gewilde potion bij enchanters. [/quote:503e5ff46f] Dat levert bij ons volgens mij niet zo heel veel op, 1.5g voor 1 potion zo'n btje denk ik terwijl 1 ghostmushroom 1 gold oplevert. (je heb nog een gromsblood nodig ook...) Transmute arcanite levert bij ons max 5g op, opzich wel leuk maarja wel 48 uur daarna wachten. Zitten de andere transmutes op dezelfde timer trouwens?
Link naar reactie
Gisteren was mijn lucky day. Ik ging voor de gein is grinden in de toren die in Western Plague lands in het noorden staat aan de weg naar het kasteel/stadje van die scarlet gasten. In die toren heb ik "Scarlet Spellbinders" lopen slopen, ik wist dat die een 0,01% droprate hadden voor het recept voor de "crusader" enchantment. Na 12 kills viel ie al, meteen naar de AH gebracht voor 299/399 te koop gezet. Even in de Trade channel roepen dat hij in de AH zat en binnen 2 Minuten verkocht voor 385 gold (om een of andere reden kreeg ik geen 399 in mijn postvak). Ik heb nog nooit zo snel geld verdiend, was net amper een uur online en meteen 385gold rijker. Had hierdoor totaal 711 gold, wat gold geleend van een guild maat en meteen een Epic Mount gekocht. Doordat ik PV rang "Senior Sergeant" heb koste deze me 800gold. Ik ben nu dus de gelukkige bezitter van een Epic Mount :) Gast die die enchantment gekocht had nog gesproken, hij was erg blij omdat de enchant zo moeilijk te krijgen is, als ik de ingredienten vond krijg ik van hem gratis deze enchant op me wapen. :)
Link naar reactie
Ik kreeg gisteren bij een algemene melding van de server te zien dat er veel IP's waren geblocked ivm het gebruik van third-partie software/UI/Cheats etc. Nou heb ik nog niks aangepast, maar wilde misschien wel wat dingetjes aanpassen om het makkelijker/ mooier te maken (bijvoorbeeld met coordinaten werken). Kan ik dit zonder problemen doen of is elke mod. verboden en dus riskant?. En wie weet een paar handige modificaties?
Link naar reactie
Ik heb het volgende probleem: ik ben een lvl11 Dwarf Hunter en ik ben bezig met de 'Taming Beast' quest. Vandaag 'freezde' WoW, waarna ik dus weer opnieuw moest inloggen. Het gebeurde onder andere terwijl ik met de 'taming beast 'quest bezig was en nu zijn m'n drie kansen dus op: de taming staff werkt niet meer. Ik heb de quest al abandond en weer opnieuw aanvaard, maar dat werkte niet . Wat nu, want ik wil niet helemaal opnieuw mijn char opbouwen? Edit] het antwoord op mijn vraag is: de quest abandonnen EN de bij de quest behorende items verwijderen!!, dan kun je weer fris beginnen.
Link naar reactie
Zit btw ook een bug bij de quest *Hidden Enemies*. Je moet van Thrall een "lieutenants insignia" halen om Neeru te foppen maar als je dan met de quest klaar bent en teruggaat naar Thrall neemt hij in 9 van de 10 gevallen het insignia niet van je terug. Sommige spelers hebben er al tot hun 60e mee rondgelopen zonder te weten dat ze het weg mochten gooien :P.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...