Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

Ik heb het recept maar geleerd en wat saviore delight gemaakt. Ging daarna met een groep naar strat en ik had er wat van gegeten. Veranderde in een piraat :P. Een ander groepslid liep mee als skelet maar dát werd niet gewaardeerd hehe. Wachten is altijd vervelend, ik ben nu bezig met het verkrijgen van mijn Epic mount. Ik moest 150g sparen en ik zat op dat moment op de 20g :P. Ben er na gisteren wel overheen gegaan omdat ik het wapen wat ik won met de roll kon verkopen voor 90g. Ook nog meteen 1 van de set items gevonden die ik nog niet had, was wel een heel productief avondje :).
Link naar reactie
  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

[quote:0c20b7cd5e="Rapier"]Ik heb het recept maar geleerd en wat saviore delight gemaakt. Ging daarna met een groep naar strat en ik had er wat van gegeten. Veranderde in een piraat :P. Een ander groepslid liep mee als skelet maar dát werd niet gewaardeerd hehe. [/quote:0c20b7cd5e] Daar zijn ze idd meestal minder blij mee als je dat doet, maar het blijft leuk! :wink: Op een normal server is het moeilijk op in pvp te stijgen zodat je de epic mount kan kopen.. hoe veel kost deze? Nu zou ik voor de beste 700g betalen..
Link naar reactie
PVP steigen is simpel op een normal server, ben bijna Senior Sergeant en daar heb ik niet eens zo gek veel voor gedaan. gewoon 1 a 2 avonden in de week rondhangen op een van de twee batltegrounds. vorige week met Alterac Valley en Warsong Gulch gedaan, beiden 1 avond. Zo even 15.000 Honor verkregen. Wat de epic mount betreft, als je Honored bent met je fractie (wat iedereen wel is) dan kost de mount 900gold (ipv 1000gold). Als je vervolgens Sergeant (pvp rang) bent gaat daar weer 100G van af, dus dan kost de mount 800Gold. ik vind dat erg veel gold, ik heb zelf nu rond de 200gold, voordat ik 800gold heb ben ik wel weer een maand of 2 a 3 verder. Of ik moet erg veel geluk hebben ;)
Link naar reactie
Tja, als je Alliance bent wel, er zijn meer Alliance gasten dan Horde op de meeste servers, daardoor is het lang wachten bij een BG Bij Horde zijn de wachtrijen op onze server niet zo lang (Aszune). Alterac valley is een verhaal appart, daar moet je met 40 man zijn. Bij ons worden er eerst 35 a 40 man geronseld voordat we daar aan gaan beginnen. WarSong Gulch kan je doorgaans zo terecht.
Link naar reactie
Kom op jongens, nu is het wel welletjes met dit topic. Steeds als ik denk dat er weer een nieuwe post is gemaakt op het gamesforum zie ik weer dat irritante oranje documentje staan bij het Warcraft topic. :wink: Het kan ook nog eens slecht met jullie aflopen volgens het AD: [quote:2d3105ec3f]10-08-2005 Man speelt zich dood achter pc Een 28-jarige Zuid-Koreaan uit de stad Taegu is van uitputting gestorven in een internetcafé nadat hij bijna 50 uur achtereen het computerspelletje Starcraft had gespeeld. Vorige maand was hij ontslagen omdat hij, om te kunnen spelen, steeds op zijn werk verzuimde.[/quote:2d3105ec3f]Zover ik mij kan herrineren was hij ook niet de eerste, vorig jaar was er volgens mij ook al iemand dood neergevallen in zuid-korea.
Link naar reactie
[quote:3fd7def808="Red Dragon"]Tja, als je Alliance bent wel, er zijn meer Alliance gasten dan Horde op de meeste servers, daardoor is het lang wachten bij een BG Bij Horde zijn de wachtrijen op onze server niet zo lang (Aszune). Alterac valley is een verhaal appart, daar moet je met 40 man zijn. Bij ons worden er eerst 35 a 40 man geronseld voordat we daar aan gaan beginnen. WarSong Gulch kan je doorgaans zo terecht.[/quote:3fd7def808] Warsong is bij ons ook druk maar dat zal dan wel door het overvloed alliance zijn :cry: Je staat dan in een wacht rij maar als de tijd verstreken is word je dus niet altijd getransport naar de Arena. btw. Enchanting gaat echt langzaam en is echt duur om te leren.
Link naar reactie
[quote:c0d0288940="Red Dragon"] Wat de epic mount betreft, als je Honored bent met je fractie (wat iedereen wel is) dan kost de mount 900gold (ipv 1000gold). Als je vervolgens Sergeant (pvp rang) bent gaat daar weer 100G van af, dus dan kost de mount 800Gold.[/quote:c0d0288940] zo leer ik ook weer eens wat. is dat ook bij de gewone mount die je op lvl40 krijgt?
Link naar reactie
[quote:c2a1a0cd96="Therasan"]Oh my god! 90g aan reagents :o ..... Auw! dan moet je wel veel verdienen! Ach de winst is 20g stroomt het wel lekker binnen als je dat een weekendje doet :P[/quote:c2a1a0cd96]Nou, als je een avondje Stratholme doet en je hebt een beetje mazzel dan heb je zo 20g (ik had laatst een topavondje met 100g excl. het set item die ik kreeg :)) bij elkaar. De reagents weet ik niet precies uit mijn hoofd maar sowieso 10 lesser nether essences ah 1g 50s de stuk. Op allakhazam.com kun je het recept opzoeken en bekijken wat het aan reagents kost om te kunnen enchanten. Je kunt vervolgens de prijzen van de reagents bekijken over alle servers (max, min, median en het gemiddelde). Ik hou vaak de median aan omdat sommige mensen het gemiddelde omhoog trekken (je moet altijd even het max bedrag bekijken, soms is die echt te hoog, bv 10k g ofzo - echt onmogelijk voor een reagent ;)).
Link naar reactie
[quote:a8d5412f8c="Rapier"][quote:a8d5412f8c="Therasan"]Oh my god! 90g aan reagents :o ..... Auw! dan moet je wel veel verdienen! Ach de winst is 20g stroomt het wel lekker binnen als je dat een weekendje doet :P[/quote:a8d5412f8c]Nou, als je een avondje Stratholme doet en je hebt een beetje mazzel dan heb je zo 20g (ik had laatst een topavondje met 100g excl. het set item die ik kreeg :)) bij elkaar. De reagents weet ik niet precies uit mijn hoofd maar sowieso 10 lesser nether essences ah 1g 50s de stuk. Op allakhazam.com kun je het recept opzoeken en bekijken wat het aan reagents kost om te kunnen enchanten. Je kunt vervolgens de prijzen van de reagents bekijken over alle servers (max, min, median en het gemiddelde). Ik hou vaak de median aan omdat sommige mensen het gemiddelde omhoog trekken (je moet altijd even het max bedrag bekijken, soms is die echt te hoog, bv 10k g ofzo - echt onmogelijk voor een reagent ;)).[/quote:a8d5412f8c] Dat schiet wel lekker op dan, dan heb je zo je epic mount. Ik heb zelf een lvl 42 druid maar ben het een beetje zat omdat het een mixed class is. Echt slecht voor het PvP gebeure. Ben nou net met een human rogue begonnen en ondertussen ben ik lvl 23. Zijn er nog meer low lvl instances met leuke drops? De enigste die ik tot nu toe heb gedaan is de deadmines waar best veel drops zijn. Alleen erg low lvl natuurlijk.
Link naar reactie
Ik zie die idioot hoge prijzen voor enchants ook wel is voorbij komen, zo zag ik gisteren 110 gold of zo voor een Life stealing Enchant op een wapen. Ik zelf ga echt niet zoveel geld voor een enchant uitgeven, dadelijk vind ik een beter wapen en heb ik het voor niets uitgegeven. 10 a 20 gold vind ik zat voor een goede enchant. Overigens krijg ik mijn enchants meestal voor niets via mijn guild, zolang ik zo nu en dan voor Large Brilliant shards zorg e.d. Wat de update betreft. Expansion komt er voorlopig niet. men krijgt zat nieuws per patch dus wat is het probleem? Iedereen al Black Wing Lair uitgespeeld? Molten Core al zat? al je epic spullen al voor elkaar? als dat het geval is dan zou ik ook uitkijken naar een expansion. voorlopig is dat niet nodig vind ik. Wat Patch 1.7 betreft, die komt volgens mij in september en heeft ook veel nieuws. een nieuwe Battle ground ( [url=http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/arathi.html]Arathi Basin[/url] ), een nieuwe 20 man Raid dungeon ín SV ([url=http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/zulgurub.html]Zul'Gurub[/url] ) en [url=http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/fishing.html]fishing championship[/url] in Booty Bay (leuk voor mij sinds ik 255 Fishing heb ;) ) Meer info over patch 1.7: http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/ Zat leuke dingen om naar uit te kijken binnen aanzienbare tijd lijkt mij :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...