Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

[quote:80ddf6a527="Rapier"]Ik heb gisteren mijn Steed gekregen in Ratchet, erg fijn met langere reizen. Ze hebben ook de tailorbug gefixed zodat ik er weer fatsoenlijk mee kan werken :) Ben ook voor het eerst gepromoveerd tot Scout. Ik zal wel meer gaan pvpén nu, zeker met de improvements die de Warlocks hebben gekregen :P[/quote:80ddf6a527] Steed gekregen???? Damn, waar krijg je ze?? nomaal kosten ze 90g!! :-?
Link naar reactie
  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

[quote:db62634d61="Therasan"][quote:db62634d61="Rapier"]Ik heb gisteren mijn Steed gekregen in Ratchet, erg fijn met langere reizen. Ze hebben ook de tailorbug gefixed zodat ik er weer fatsoenlijk mee kan werken :) Ben ook voor het eerst gepromoveerd tot Scout. Ik zal wel meer gaan pvpén nu, zeker met de improvements die de Warlocks hebben gekregen :P[/quote:db62634d61] Steed gekregen???? Damn, waar krijg je ze?? nomaal kosten ze 90g!! :-?[/quote:db62634d61] Mag ik vragen wat een Steed is? Ik weet zelf nog weinig van het PvP gebeuren maar waar moet ik heen gaan als ik wil gaan battlen tegen de horde ik ben welliswaar en lvl32 mage maar zie vaker mensen rond mijn level lopen met een titel. Kan iemand mij misschien wat meer daarover vertellen? Wanneer je zo een titel krijgt en dergelijke en waar ik het beste kan zijn om te kunne vechten tegen de horde gewoon solo ofzo.
Link naar reactie
[quote:aed43b0794="Michelz"]Mag ik vragen wat een Steed is? Ik weet zelf nog weinig van het PvP gebeuren maar waar moet ik heen gaan als ik wil gaan battlen tegen de horde ik ben welliswaar en lvl32 mage maar zie vaker mensen rond mijn level lopen met een titel. Kan iemand mij misschien wat meer daarover vertellen? Wanneer je zo een titel krijgt en dergelijke en waar ik het beste kan zijn om te kunne vechten tegen de horde gewoon solo ofzo.[/quote:aed43b0794] Steed = Mount Private, Sergeant ect krijg je naar aanleiding van het aantal pvp kills die je maakt met bepaalde statussen kun je weer items vrij spelen... meer info op de WOW site
Link naar reactie
[quote:f112b0e21b="Therasan"]Steed gekregen???? Damn, waar krijg je ze?? nomaal kosten ze 90g!! :-?[/quote:f112b0e21b] Warlocks en Paladins krijgen hun steed (paard). Dit hebben ze gedaan omdat wij Warlocks al zoveel gold kwijt zijn aan het opkrikken van onze spells. Ik ging gisteren na het behalen van mijn 40e level de stad in met 45g en ik liep naar buiten met 35g incl. het spul wat ik daar had verkocht (+/- 3g). Als je tegen de Horde wilt pvpén kun je vaak op de Crossroads in de Barrens terecht of in Hillsbrad bij Tarren Mill.
Link naar reactie
@ Therasan Klinkt wel goed die Druid, denk dat ik een Tauren Druid ga maken als extra character tzt, eerst nog even verder met mijn level 45 Undead Rogue. De Rogue is zowel Solo PVE als PVP een prima character, maar die druid klinkt ook erg leuk. Een totaal andere ervaring denk ik. // download patch Ik download achter een dikke fire wall, misschien dat het daarom langzamer ging, deed er totaal 1,5 uur over terwijl ik een 6Mbit verbinding heb. volgende keer maar wat poorten open zetten. Of op de boven genoemde link kijken. Ander probleem die ik heb met de 1.5 patch is dat de CTmod niet meer werkt, erg frustrend, nu kan ik wel Cosmos of een andere Mod gaan gebruiken maar ik weet niet of die wel werken. Wat is jullie ervaring voor wat betreft mods en de nieuwe 1.5 patch.?!?
Link naar reactie
je titel heeft indirect te maken met je honor kills. het gaat meer om de contribution points die je krijgt. die verdien je door honor kills. het is bijv als je raid groep zit, dat je binnen een half uur al meer dan 200 honorkills kan hebben zonder dat je iemand aangeraakt heb. je contribution points blijft dan op 0. deel je wel klappen uit samen met een groep dan berekend het systeem hoeveel procent jij van de schade heb gedaan om hem dood te krijgen, en dat percentage contribution points krijg je dan. iemand van je eigen lvl of hoger levert meer contribution points op dan iemand die 5 lvls lager is. ook heeft de titel van de ander invloed. een scout levert weer minder op dan een master sergeant bijv.
Link naar reactie
[quote:ab02a0f7dd="Noctus"]@ Therasan warlocks krijgen hun mount gratis, het is een soort skill voor ze. zover ik begreep is dit gedaan omdat warlock al het meeste goud kwijt is om ze skills te kopen. de rest mag hem allemaal kopen voor 90g dus. of straks de epic mount voor 900g. en je titel heeft indirect te maken met je honor kills. het gaat meer om de contribution points die je krijgt. die verdien je door honor kills. het is bijv als je raid groep zit, dat je binnen een half uur al meer dan 200 honorkills kan hebben zonder dat je iemand aangeraakt heb. je contribution points blijft dan op 0. deel je wel klappen uit samen met een groep dan berekend het systeem hoeveel procent jij van de schade heb gedaan om hem dood te krijgen, en dat percentage contribution points krijg je dan. iemand van je eigen lvl of hoger levert meer contribution points op dan iemand die 5 lvls lager is. ook heeft de titel van de ander invloed. een scout levert weer minder op dan een master sergeant bijv.[/quote:ab02a0f7dd] Dank je wel. Het is me helemaal duidelijk geworden :) Als ik vanavond bijvoorbeeld even wil vechten tegen de horde. Hoe kan ik daar dan het snelste komen vanuit SW
Link naar reactie
[quote:64d45fd35d="Michelz"][quote:64d45fd35d="Therasan"]@ Rapier @ Michelz Vlieg naar Southshore en zoek naar een grote groep.. meestal zit je daar goed.[/quote:64d45fd35d] ben nog een beetje newbie snap je :P maar heb nog geen flight path naar southshore. Dat is cker in horde territory?[/quote:64d45fd35d] Nee, het licht boven de wetlands (probeer op google is wow maps) dan kun je gelijk alle andere plaatsen zien... Newbie??? met een lvl30+ mage??? :-?
Link naar reactie
[quote:cfcb03a623="Therasan"]@ Rapier Lekker een gratis beestje, dat spaart heel veel gold uit. @ Red Dragon Druid is echt makkelijk en handig vooral omdat je jezelf kan genezen. Een rogue is idd ook een leuke allrounder heb mijn lvl55 gisteren gewist en dat doet nu toch wel pijn.... maar ik speelde er toch niet meer mee. Heb wel al mijn gold en items gemaild :P @ Michelz Vlieg naar Southshore en zoek naar een grote groep.. meestal zit je daar goed.[/quote:cfcb03a623] Waarom dan geen shaman? ik vermaakt me prima met de shaman, kan bijna alle wapens en shild op swords en wands na... en krijg ook nog eens mail armor bij LVL 40, voeg daarbij ghost wolf (40% speed increase) die je op lvl 20 al krijgt, healen, ressurecten, spells blokkeren (shock), frost shock spell (40% lanzamer laten lopen, totems (vooral handig bij groups) toe en je hebt een enorme goede class... :D ik vermaak me prima met mijn lvl 43 shaman
Link naar reactie
Ja en zo kan je voor elke classe een mooi verhaal houden met de voordelen :) Mijn broer is al Shaman en in onze relatief kleine guild zit nog geen Druid, dus ik denk dat het een Druid word. @ Therasan Waarom heb je je character gewist? een lvl 55 character zit zeker 1,5 maand aan arbeid in, zonde om die te wissen man.
Link naar reactie
[quote:e16c1f96d3="Red Dragon"]Ja en zo kan je voor elke classe een mooi verhaal houden met de voordelen :) Mijn broer is al Shaman en in onze relatief kleine guild zit nog geen Druid, dus ik denk dat het een Druid word. @ Therasan Waarom heb je je character gewist? een lvl 55 character zit zeker 1,5 maand aan arbeid in, zonde om die te wissen man.[/quote:e16c1f96d3] Ja man echt zonde hoor Ook al gebruik je hem niet het maakt toch niet uit om hem gewoon te houden
Link naar reactie
[quote:96355cc0b8="Red Dragon"]Ja en zo kan je voor elke classe een mooi verhaal houden met de voordelen :) Mijn broer is al Shaman en in onze relatief kleine guild zit nog geen Druid, dus ik denk dat het een Druid word. @ Therasan Waarom heb je je character gewist? een lvl 55 character zit zeker 1,5 maand aan arbeid in, zonde om die te wissen man.[/quote:96355cc0b8] Jah het is bij nader inzien toch wel zonde, maar met veel chars moet ge veel online zijn... en ik kan alleen 's avonds dan wil ik toch wel veel tijd in mijn druid steken, misschien dat ik nog een warlock begin. Kun je trouwens op verschillende servers spelen?
Link naar reactie
[quote:308501b183="Therasan"][quote:308501b183="Red Dragon"]Ja en zo kan je voor elke classe een mooi verhaal houden met de voordelen :) Mijn broer is al Shaman en in onze relatief kleine guild zit nog geen Druid, dus ik denk dat het een Druid word. @ Therasan Waarom heb je je character gewist? een lvl 55 character zit zeker 1,5 maand aan arbeid in, zonde om die te wissen man.[/quote:308501b183] Jah het is bij nader inzien toch wel zonde, maar met veel chars moet ge veel online zijn... en ik kan alleen 's avonds dan wil ik toch wel veel tijd in mijn druid steken, misschien dat ik nog een warlock begin. Kun je trouwens op verschillende servers spelen?[/quote:308501b183] Jep dat kan, je kunt alleen per server i1 kant kiezen. Dus niet 1 char alliance en daarnaast nog 1 char horde opdezelfde servers
Link naar reactie
[quote:a2700eb821="fimoklei"]Jep dat kan, je kunt alleen per server i1 kant kiezen. Dus niet 1 char alliance en daarnaast nog 1 char horde opdezelfde servers[/quote:a2700eb821] Ehm dat is niet geheel correct. Ik heb op Draenor mijn Undead Warlock maar ook tevens een Human Paladan en ik had een Dwarven Warrior (die ik de kop heb omgedraait, geen getreur want hij was maar lvl 1). Mijn Paladin staat nog steeds in mijn lijstje van Draenor onder mijn Warlock en dat na de laatste patch van gisteren :)
Link naar reactie
[quote:afac1b5254="Therasan"]Ik ga gewoon proberen wat er lukt. iig word het een PVE server. :lol:[/quote:afac1b5254] Als je op Draenor een Undead char aanmaakt kan ik je wel in onze guild loodsen :). We tellen nu +/- 90 man waarvan er een groep erg actief is. We doen nu ook iedere zondag een raid ergens dus er valt altijd wel wat te doen. Met questen kun je ook altijd wel hulp vragen want we zijn er allemaal geweest :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...