Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

Het is gewoon niet mogelijk om 2 keer in te loggen met dezelfde account. Je zal een andere keycode moeten hebben om een nieuw account te kunnen maken. Die insignias die je kan krijgen zorgen er voor dat als je deze op pak de vijand hier niet kan respawnen. Ook had ik gelezen dat je bloed van de vijand kon pakken en dit dan geven aan de shaman in je basis. Als deze er genoeg heeft dan summoned hij een groot beest ofzo. Dit is dan neem ik aan in alterac valley want bij die andere heb ik dit niet gezien. Heeft iemand toevallig een hoge lvl shaman hier? ik zit me bij de talent points namelijk af te vragen of 5% meer mana wel zoveel is eigenlijk... stel 4000 mana dan krijg je er 200 mana bij en dat is weer zo'n btje 1 spell ofzo...
Link naar reactie
[quote:9d0d7dc645] Heeft iemand toevallig een hoge lvl shaman hier? ik zit me bij de talent points namelijk af te vragen of 5% meer mana wel zoveel is eigenlijk... stel 4000 mana dan krijg je er 200 mana bij en dat is weer zo'n btje 1 spell ofzo...[/quote:9d0d7dc645] Als het skill point 1 van de 5 is zou ik het nemen (anders ook waarschijnlijk) ik merk dat als je veel spells dat je soms zonder zit en dat is niet echt iets waar ik op zit te wachten. Daar naast, als het 1 van de 5 is zal 5 op 12tot15% zitten dan heb je aardig wat mana xtra
Link naar reactie
[quote:345859e795="R-bin"]Het is gewoon niet mogelijk om 2 keer in te loggen met dezelfde account. Je zal een andere keycode moeten hebben om een nieuw account te kunnen maken. Die insignias die je kan krijgen zorgen er voor dat als je deze op pak de vijand hier niet kan respawnen. Ook had ik gelezen dat je bloed van de vijand kon pakken en dit dan geven aan de shaman in je basis. Als deze er genoeg heeft dan summoned hij een groot beest ofzo. Dit is dan neem ik aan in alterac valley want bij die andere heb ik dit niet gezien. Heeft iemand toevallig een hoge lvl shaman hier? ik zit me bij de talent points namelijk af te vragen of 5% meer mana wel zoveel is eigenlijk... stel 4000 mana dan krijg je er 200 mana bij en dat is weer zo'n btje 1 spell ofzo...[/quote:345859e795] Ik ben een lvl 44 shaman, en ik heb die keuze wel gemaakt. Ligt er aan wat je wil doen, als je veel talent points in ehancement wil dan is het de beste keuze omdat andere talent gebieden al helemaal niet veel goeds zijn (zoals totems upgraden) ik ben zelf bezig in de element tree (of hoe die ook heeT) en ben nu aan het overschakelen naar de enhancement omdat ik 2 handed axe and mace wilde. Ook dan is 5% mana goed om te nemen, want als je 2 handed wil dan heb je nix aan het upgraden van de shield block, ik zou dan 5% toename critical strike nemen en dan de 5% mana toename nemen zodat je daarna (=10 punten benodigd) 2 handed en ghost wolf kan pakken. het is maar waar je je in wil verbeteren...
Link naar reactie
[quote:37aa5e285b="Therasan"][quote:37aa5e285b] Heeft iemand toevallig een hoge lvl shaman hier? ik zit me bij de talent points namelijk af te vragen of 5% meer mana wel zoveel is eigenlijk... stel 4000 mana dan krijg je er 200 mana bij en dat is weer zo'n btje 1 spell ofzo...[/quote:37aa5e285b] Als het skill point 1 van de 5 is zou ik het nemen (anders ook waarschijnlijk) ik merk dat als je veel spells dat je soms zonder zit en dat is niet echt iets waar ik op zit te wachten. Daar naast, als het 1 van de 5 is zal 5 op 12tot15% zitten dan heb je aardig wat mana xtra[/quote:37aa5e285b] het is maximaal 5% toename, 1% per point, niet veel meer altijd handig, je kan er uieindelijk misschien toch een spel van bekostigen of meerdere totems door plaatsen
Link naar reactie
[quote:56ebe3d145="Therasan"]Ik doe het zelf ook met mijn druid voor een mana boost, iedere extra cast is mooi meegenomen. Zijn er al dingen bekend over een expansion set voor WOW. Ik heb straks wel alles gezien als mijn druid ook naar de 60 gaat lopen. :-?[/quote:56ebe3d145]Gisteren een nieuwe harry potter hoed gevonden -> mana +130 ;). Best lekker. Health ging ook met 30 omhoog.
Link naar reactie
Ik ook :D als je er 1 gevonden heb vertel het mij dan even, heb wel wat goud nog nodig voor een mount :) Scarlet Monastry was zo'n plaats waar je veel goede items kon krijgen van wat ik gehoord had. Alleen hebben ze de drop rate van groene en blauwe items flink terug geschroeft na de laatste patch volgens mij want toen ik er gisteren voor het eerst was heb ik weining spullen gekregen :( Die persoon waarmee ik samen was was er al vaker geweest en zei ook dat er nu veel minder gedropt werd...
Link naar reactie
[quote:24eb27b58d="R-bin"]Ik ook :D als je er 1 gevonden heb vertel het mij dan even, heb wel wat goud nog nodig voor een mount :) Scarlet Monastry was zo'n plaats waar je veel goede items kon krijgen van wat ik gehoord had. Alleen hebben ze de drop rate van groene en blauwe items flink terug geschroeft na de laatste patch volgens mij want toen ik er gisteren voor het eerst was heb ik weining spullen gekregen :([/quote:24eb27b58d] Daar had ik dus ook last van, maar ik ga nu met groepjes mee en geef aan dat ik de houndmaster staff wil... die is 1.5g bij verkoop. en dan de nog 1g aan de rest. dat is dan de library. Maar ze hebben idd de drops flink terug gezet.
Link naar reactie
We waren gisteren ook in de Monastery en de Commander dropte 2 blauwe items maar helaas niet de ring die ik graag wil. Waarschijnlijk zal ik nog een paar keer terug moeten. Mijn hoed komt trouwens uit de Monastery, random drop :). Een druid rolde ook en won maar de ploegbaas wist hem te overreden om de hoed alsnog af te staan. Heb hem maar een ander groen item gegeven die ik na dezelfde battle had gewonnen (ze hadden alleen greed).
Link naar reactie
[quote:bc7eafd6bd="fimoklei"]wil je snel geld verdienen ga dan naar de rock elements in de badlands, deze droppen continu soorten stenen en salt die erg veel waard zijn bij een vendor.... als ik daar 5-10 min gegrind heb, heb ik al snel 1g bij elkaar. sommige stenen brengen los al 10 tot 15 silver op[/quote:bc7eafd6bd] Ah, das mooi ik heb daar ook nog een quest, dat kan ik dan mooi combineren. :D
Link naar reactie
[quote:50e7c2f9a9="Therasan"]Het is wel jammer... denk je een goudmijn te hebben, komt er een patch... dan maar rock elementals slopen in de Bad Lands.[/quote:50e7c2f9a9] als ze die ook niet hebben generfed :D, het is vooral een goede mogelijkheid als je 50+ bent, je krijgt dan wel geen XP maar het slopen van de rock elements (38-40) gaat mega snel dan :D Ik had gister voor de grap RFC instance gedaan (lvl 11-15) daar ros je in 10 min door heen met aardige items waar je gemiddeld nog 10s voor kan krijgen... misschien ook een idee. ik als shaman zet men chain lighting aan en hop... ze vallen met bosjes
Link naar reactie
Het gebied bij de Elite trollen achterin Hinterlands leverd pas veel op.(tempel tegen de heuvel aan in het zuid oosten) Gisteren daar wat quest gedaan (level 51 elite quests) met mijn guildmembers en na een avondje was ik 25Gold rijker. De Quests leveren veel op en de drops zijn goed. Ik ben een Level 48 Undead Rogue en de party members waren: 1x Level 54 mage, 1x Level 53 Mage, 1x Level 53 Shaman, 1x Level 52 Hunter. Heb zelden in een avond zoveel geld verdiend.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...