Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

ik zit op: Aszune ScarletBone, Undead, lvl35, rogue Spel is zo verslavend dat ik geen eens meer zin heb om mijn gloednieuwe hardware te instaleren en mijn SLI config te repareren (draai nu met een enkele 6800Ultra PCIe). Heb zelfs geen tijd meer voor het forum ;) :) btw.. Alliance is voor watjes ;) :lol:
Link naar reactie
  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

[quote:dc4c0e3766="Red Dragon"] btw.. Alliance is voor watjes ;) :lol:[/quote:dc4c0e3766] FOR THE HORDE :evil: lvl53 undead warrior inmiddels (op deathwing). heb even tijdje guildwars gedaan, anders was het nu wel bijna 60 geweest. sinds het honor kill systeem is het alleen wel vervelend om ff solo een missie te doen zonder 10 x afgemaakt te worden door een groepje alliance terwijl je met een mob vecht en onder 50% health zit
Link naar reactie
Alliance voor watjes??? Ik vind het nu leuk om zo met vrienden te spelen... Ik moet zeggen dat ik de Undeath ook super vind qua uiterlijk, ik wil daar met een warrior beginnen. Ik speel nu op de alternate media cube... minimaal dus :cry: Maar de configuratie in mijn handtekening moet binnen 14dagen af zijn en dan kan ik pas echt genieten... De druid vind ik nu het leukst om mee te spelen.
Link naar reactie
Tja wat voor een proffessions heb je? Kan je niet wat dingen maken die misschien redelijk eenvoudig zijn om te maken maar waar een aardige markt voor is? Een ander idee is misschien makkelijkere dungeons ingaan om daar geld en items te verzamelen welke je weer te koop kan zetten op de auction house.
Link naar reactie
[quote:21bd6fcdf5="R-bin"]Tja wat voor een proffessions heb je? Kan je niet wat dingen maken die misschien redelijk eenvoudig zijn om te maken maar waar een aardige markt voor is? Een ander idee is misschien makkelijkere dungeons ingaan om daar geld en items te verzamelen welke je weer te koop kan zetten op de auction house.[/quote:21bd6fcdf5] Makkelijke dungeons in gaan lukt niet meer, na de laatste patches zitten er lvl limits op dungeons... ik op lvl37 kan BFD niet meer in..... Ik ben nu 283 herbalism en 256alch
Link naar reactie
[quote:03c9c2483e="sdk"]ventrillo heeft toch een iets slechtere kwalitiet, dit omdat je ts p gsm 16.4 kunt zetten en dit dus bij een goede adsl verbinding gewoon als telefoon klinkt.[/quote:03c9c2483e] dat kan kloppen :) ik weet het ook niet precies, maar ik heb ooit iets opgevangen dat ventrilo bij evenveel bandbreedte, een betere geluidskwaliteit heeft, en hier heb je het al over een [i:03c9c2483e]goede[/i:03c9c2483e] adsl verbinding, dus ik neem aan dat teamspeak dan meer B/W in beslag neemt
Link naar reactie
mensen, ik heb nu de professions leatherworking en skinning. Nu leverd dat leatherworking niet veel meer op, op de server waar ik zit aangezien er veel high levels rondlopen vergeleken met aantal maanden terug en ik op dit moment maximaal voor lvl 29 zooi kan maken. ik wilde daarom leatherworking vervangen door mining om meer geld in het laatje te krijgen door de boel te verkopen of aan te bieden bij AH. Nu moet ik mijn mining skill dus zo snel mogelijk zien op te krikken, iemand suggesties waar dit snel kan? (zone met veel resources? in eerste instantie copper)
Link naar reactie
[quote:58d1fece61="Therasan"]Wat is jouw alliance?? Net buiten auberdine (richting Altharaxx tower) aan de rechter kant van het pad vind je veel copper.[/quote:58d1fece61] sorry vergeten te melden. ik ben een lvl 38 shaman, horde dus... ik kan natuurlijk wel proberen bij auberdine te komen, maar op een PVP server zal ik niet lang in leven blijven daar;)
Link naar reactie
[quote:95edfb770a="fimoklei"][quote:95edfb770a="Therasan"]Wat is jouw alliance?? Net buiten auberdine (richting Altharaxx tower) aan de rechter kant van het pad vind je veel copper.[/quote:95edfb770a] sorry vergeten te melden. ik ben een lvl 38 shaman, horde dus... ik kan natuurlijk wel proberen bij auberdine te komen, maar op een PVP server zal ik niet lang in leven blijven daar;)[/quote:95edfb770a] in dat geval durotar daar vind je veel copper in dat ravijn, daarna (mining lvl 65) kan je tin gaan minen. maar ik weet niet echt zo hele goeie plekken daarvoor. zorg ook dat je alles wel omsmelt bij een forge in bijv copperbars. ook hier gaat je mining skill van omhoog dacht ik (of was het nou blacksmith skill die daarmee omhoog gaat) [b:95edfb770a]@DaBehemoth:[/b:95edfb770a] [quote:95edfb770a]Nee dat kunnen ze niet leer gewoon first aid kan je je eigen verbandjes maken uit linen, wool, silk, mageweave runecloth. [/quote:95edfb770a] kan je ook verbandjes maken met runecloth??. ik kan ze tot nu toe alleen met megaweave maken en mijn skill is 300. of is er nog ergens een boek te koop, want ik heb toch runecloth ten overvloedde
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...