Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

[quote:c9846cb283="sdk"]Vraagje: Hoe zit het met het agressie systeem van de vijanden? Wordt de afweging op health gemaakt of op elkaar helpen?[/quote:c9846cb283] Er zijn 3 manieren om aggro te krijgen: Jou level vergeleken met het monsters level. Hoe hoger het monster is des te sneller valt hij jou aan. Als je op het monster clicked zie je; 1: schedel, dit monster zal jou heeeel snel aanvallen en zul je waarschijnlijk niet overleven. Uit de buurt blijven hiervan. Je zult hem overigens ook niet doodkrijgen zonder hulp van een hogere lvl. (je krijgt er geen exp van) 2: rood, dit monster zal jou snel aanvallen en je zult het heel zwaar hebben, waarschijnlijk leg je het zonder hulp af. 3: oranje, dit monster zal je aanvallen als je in de buurt bent, hij is te doen maar je moet uitkijken voor andere monsters die je mogelijk bij het gevecht betrekt want 1 monster zal je redelijk uitputten. 4: geel, dit monster valt redelijk snel aan maar je kunt je eromheen manouvreren als je goed oplet. 2 tegelijk is redelijk te doen. 5: groen, dit monster valt bijna niet aan en is gemakkelijk. 3 tot 4 tegelijk zijn te doen. 6: zwart, dit monster negeert je. Sommige wolven/leeuwen blijven agressief maar ze zijn zo mak als een lammetje. Je aggro'd dit type monster vaak alleen als je ze daadwerkelijk *aanraakt* zonder aan te vallen. Schade doen = aggro kweken (sommige abilities specificeren speciaal over -extra threat caused-, ze verhogen je aggro bovenop de dmg). Crit geeft ook meer aggro dan normal dmg. Healen van partymembers genereert ook aggro, je moet een goede balans vinden tussen healen en het genereren van aggro want je wilt als healer zijnde niet worden aangevallen. (ook het gebruik van bandages op jezelf of partymembers genereert aggro). - Degene met de hoogste aggro is degene die wordt aangevallen door het monster. Je lvl heeft daar in principe niets mee te maken want het gaat puur om de schade of spells die je doet. Wat wel telt is wanneer je echt véél lager bent dan de ander want jij zult dan sneller monsters 'pullen' omdat de *range* hoger is dan bij de ander. Bv wanneer jij als lvl 10 meegaat met een lvl 20 om monsters van lvl 18+ te verslaan. Ze zullen vaak op je afkomen als je te dicht in de buurt zit. Zodra de lvl 20 een klap uitdeelt zullen ze hem aan gaan vallen.
Link naar reactie
[quote:4a512202c4="kompod"]@Therasan Ja hoor, ik ben al weer verder. Het enige waar ik de laatste dagen soms last van heb is dat het spel opeens 'hangt' voor een bepaalde tijd. Vooral in Ironfordge. Ik heb het idee dat het aan de servers lag. grt kompod[/quote:4a512202c4] LOL! Dat klopt, in Ironforge heerst zware lag.. daar kun je niet echt veel aan doen. Behalve geduld hebben Meestal blijft hij 1x hangen en gaat dan weer verder. Zit je nog op lvl11 of ben je al hoger?
Link naar reactie
[quote:cae117a3ee="Therasan"][quote:cae117a3ee="Vandread"]Is het niet eens tijd om een mooie overzichtelijke duidelijke startpost te maken na zoveel pagina's? :lol: Met tips tricks guides links etc etc M'n pifast topic mag ik amper 20 pagina's open houden :P[/quote:cae117a3ee] @VD Is dit niet iets voor de TS om bij te houden?[/quote:cae117a3ee]Die user is al een half jaar niet meer actief.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...