Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

Character overzetten van de ene realm naar de andere realm kan op een legale server alleen met hoge uitzondering. Van een illegale free server naar een legale server je character omzetten is onmogelijk. En terecht natuurlijk. Dit spel is elke eurocent dubbel en dwars waard. 12,99 euro per maand? wat is dat nu? een middagje met vrienden op het terras is al meer dan 12.99 euro. en hier heb je de hele maand lol aan.
Link naar reactie
[quote:2a414298dd="Red Dragon"]Character overzetten van de ene realm naar de andere realm kan op een legale server alleen met hoge uitzondering. Van een illegale free server naar een legale server je character omzetten is onmogelijk. En terecht natuurlijk. Dit spel is elke eurocent dubbel en dwars waard. 12,99 euro per maand? wat is dat nu? een middagje met vrienden op het terras is al meer dan 12.99 euro. en hier heb je de hele maand lol aan.[/quote:2a414298dd] Amen! :wink: En Red je epics al bij elkaar? Hoe gaat het met je Druid?
Link naar reactie
[quote:4d994d4f0b="Red Dragon"]Dit spel is elke eurocent dubbel en dwars waard. 12,99 euro per maand? wat is dat nu? een middagje met vrienden op het terras is al meer dan 12.99 euro. en hier heb je de hele maand lol aan.[/quote:4d994d4f0b]Dat niet alleen maar het spel verandert ook om de zoveel tijd. Er worden nu nog steeds nieuwe gebieden en pvp-stukjes gemaakt waar spelers zich uit kunnen leven. Er komt nu ook een 20-man raid dungeon binnenkort bij die je weer kunt bezoeken. Dat zie ik niet zo snel gebeuren bij een ander online spel zoals wow.
Link naar reactie
[quote:18d1a4d4e7="GreyHornet"]wat vind je van warriors dan RD ? ik heb nog van geen enkele rogue op de server verloren in een duel :)[/quote:18d1a4d4e7] Ik weet hoe warriors werken, eerst shout geven om mij uit stealth te halen, charge om mij te stunnen. Vervolgens Overpower gebruiken omdat ik zo veel dodge en dan lekker hakken met een arcanite reaper zodat hun health op niveau blijft. :) Warriors zijn lastig als ze goed zijn, je moet wel als warrior weten hoe je een rogue moet aanpakken als je dat niet weet rol ik een warrior zo op. Disarm vinden ze vaak niet leuk en ik ben een combat rogue, die zijn voor een warrior lastiger dan een Dagger/ambush rogue. Ik Dual niet zo gek veel dus win ook niet zo vaak, PVPen in een BG is heel anders dan een Dual omdat men je dan niet ziet aankomen en de aanval niet verwacht. ik win dan veel vaker.
Link naar reactie
Kan je inderdaad met elkaar vergelijken, GreyHornet heeft er een dus die kan dat beter vertellen. Ik wil zelf ook lifestealing op mijn wapens maar wil eerst de Set zwaarden hebben die Warchief rend dropped: [url=http://www.thottbot.com/?i=23785]Dal'Rend's Sacred Charge[/url] [url=http://www.thottbot.com/?i=18260]Dal'Rend's Tribal Guardian[/url] Als ik beide zwaarden heb krijg ik +50 attack power als set bonus. Zolang ik deze zwaarden niet heb ga ik geen nieuwe enchants op me wapens aanbrengen. Edit: [url=http://www.thottbot.com/?i=14268]Arcanite Reaper[/url] Die doet zelf geen heal zie ik hier, denk dat ze er een enchant op hebben dan zoals lifestealing
Link naar reactie
die ability zuigt , 30% van attack power ;| dat is 300 normale hit ofzo :/ dat doe ik al zonder ability met m'n reaper:) reaper heeft alleen +62 attack power , crusader enchant healt jezelf en increased attack power. de Arcanite Champion!! dat is het sword , die doet het wel standaard. waarschijnlijk haalde je ze door elkaar;)
Link naar reactie
Dat zijn echt wapens en stats vaar ik van moet dromen met mijn level46. Maar gelukkig heb ik al 200+gold. Mijn alch is nu 300 en transmute silver to gold werkt erg goed. Daarnaast is er veel vraag naar Fadeleaf a 5g voor 20. 2x per week doe ik met een lvl60 Scarlet Monestary achter elkaar tot we geen zin meer hebben. Zo kom ik aan mijn gold en dat gaat snel en goed. Het nadeel je krijgt geen xp, voordeel het gaat ***ing snel. Het geld is eigenlijk bedoeld voor mijn mount, maar ik zie op AH ook al leuke epic dingen voorbij komen. Wat is dan wijsheid.......
Link naar reactie
[quote:5e164cb356="Therasan"]Het geld is eigenlijk bedoeld voor mijn mount, maar ik zie op AH ook al leuke epic dingen voorbij komen. Wat is dan wijsheid.......[/quote:5e164cb356]Kopen als het een goede prijs is. Hoe vaak kom je een goed geprijsde epic tegen? Die kans is al niet zo groot en het geld voor je paard verdien je uiteindelijk toch wel. Dan maar 2x extra sm ofzo.
Link naar reactie
Hier de stats.. :P Staff of Jordan Binds when equipped Two-Hand Staff 119 - 180 Damage Speed 3.70 (40.4 damage per second) +11 Intellect +11 Spirit Durability 120 / 120 Requires Level 35 Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 26. Sells for 2 Gold 17 Silver 70 Copper to vendors Item Level 40 Source: Drop Maar wat was de droprate? 0.01% of zo??
Link naar reactie
[quote:e9e4da35e9="Therasan"]Ik ook niet... het is veel gold en om een hele dag apen te slachten.... neh. Ik heb nog iets met alchemy wat ik wil proberen. Trandmute Silver to Gold.... dat moet ook wel leuk verdienen zijn... 8)[/quote:e9e4da35e9]Klopt. Kun je ook Essences omzetten? zoals Water naar Air? Daar zit ook wel geld in :P.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...