Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

[quote:c31ea462d1="sdk"]Ok bedankt, idd block 3 staat bij mijn schild (en bij talents kun je extra punten toevoegen). Klopt het trouwens dat je pas vanaf level 10 talents krijgt :-? [/quote:c31ea462d1] Ja klopt vanaf lvl 10 kan je per lvl dat je omhoog ga 1 point spenderen op verschillende dingen. [quote:c31ea462d1] Trouwens leuke plek gevonden ten zuiden van dat westfall(?) guard gedoe 2x een staf 1 is 6 silver waard en de ander 1 :D wat kost zoeits wel niet om zelf te kopen want bij die oplichter aka de smid betaal ik 4 zilver voor een zwaard en later krijg je er 40 koper voor terug ofzo... (wil namelijk die 2 handed staf van 1 silver wel doorverkopen) [/quote:c31ea462d1] Ik denk dat je Elweyn forest bedoel, maar een wapen kopen bij een handelaar kost altijd een stuk meer dan dat je er voor terug krijg als je het verkoop aan zo'n handelaar. Je kan ook altijd proberen iets te slijten aan een medespeler. [quote:c31ea462d1] Owja nog 1 vraagje heb net na ff sparen Overpower(???) (ben de naam ff kwijt :-? ) iig kan hem niet doen weet niet precies waarom ik denk doordat ik een short sword heb ipv een 2 handed kan dat???[/quote:c31ea462d1] Ik weet niet wat voor een class je ben? En volgens mij heb je het over een ability je kan ff kijken bij die ability of je daarvoor een bepaald wapen moet hebben. Het lijkt me iets warrior's achtig dus misschien moet je daarvoor rage hebben opgebouwd om dat te kunnen doen.
Link naar reactie
  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

Tips om snel aan geld te komen. 1. Ga in goldshire naar de dame die je skinning kan leren(vraag aan een guard waar je de skinning profession kan leren) koop een skinning knife bij een van de verkopers die bij die buiten staan in goldshire. Nu kun je nadat je een wolf/boar/beer/schaap/koe/konijn kortom bijna alles wat een vacht draagt hebt gedood het beest skinnen. Let wel op je moet alle treasure dat dat beest heeft oppikken anders lukt het niet en het mooie is elk dood beest dat je tegenkomt kun je in principe skinnen ook al is het door een ander gedood. 2. Mining vind de persoon die je mining kan leren koop een pick en zoek naar de deposits. Je kunt je 'gefarmde' spul makkelijk verkopen aan medespelers of gewone verkopers of in het Auction house in o.a Ironforge Beginnende leatherworkers willen maar al te graag leather hebben zelfde geldt voor blacksmiths en ore/bars
Link naar reactie
nog even een tip voor degenen die wat moeite hebben een quest op te lossen omdat ze bijv de locatie niet kunnen vinden. kijk op www.thottbot.com en typ de naam van je quest in en klik op find. je krijgt dan de quest voor je (of als er meerdere zijn moet je hem nog even aanklikken). hier laten spelers comments achter met informatie. vaak bevat deze informatie coordinaten. deze kun je gebruiken als je cosmos geinstalleerd heb. download cosmos van www.cosmos.ui. in het spel type je \tloc en je krijgt onder je minimap je eigen coordinaten te zien. zo kun je simpel weg lopen naar de coordinaten die genoemd zijn op thottbot Noctus lvl49 undead warrior Server: Deathwing Guild: Dutch Inc.
Link naar reactie
Ben idd humand warrior ondertussen level 19, het was trouwens overpower en heb het nog steeds niet kunne gebruiken, beetje zonde van me 8 silver :cry: btw wat is binds when used??? Had een paar groene items die wel goed hadden maar die binden aan je soul ofzo :-? bedankt voor de tup debeamoth. Zal het ff gaan leren, heb ff 60 silver gespaard (iemand was zo vriendelijk me +20 stamina te geven voor 30 minuten) door de wolf voor Westbrook Garison te killen. Wat levert zo'n huidje ongeveer op 100 copper??? (anders verdien je em nooit terug :P ) Hoe zit dat btw met smeden en fishing enzo. Kwam dat allemaal tegen is dat smeden stukken voordeliger dan kopen??? Voor fishen heb ik een lucky fish hat dus misschien dat ik dat ook maar ff leer alhoewel dat wel saai is lijkt me.
Link naar reactie
[quote:1f8697570e="sdk"]Ben idd humand warrior ondertussen level 19, het was trouwens overpower en heb het nog steeds niet kunne gebruiken, beetje zonde van me 8 silver :cry: [/quote:1f8697570e] dus dat had je geleerd bij je warrior trainer? dan zou het best wel eens zo kunnen zijn dat je aan bepaalde voorwaarden moet voldoen voordat je het kan gebruiken. je moet bv een bepaalde hoeveelheid rage hebben (rode balkje onder je hp balkje) of je moet misschien minder dan een bepaalde hoeveelheid levens hebben. edit: ah ik lees net op thottbot.com dat het een ability is die je alleen kan gebruiken als de vijand een aanval van je had ge-dodge. [quote:1f8697570e] btw wat is binds when used??? Had een paar groene items die wel goed hadden maar die binden aan je soul ofzo :-? [/quote:1f8697570e] ja items die binden wanneer je ze equippen kan je niet verkopen aan andere spelers wel kan je ze gewoon verkopen aan verkopertjes. [quote:1f8697570e] bedankt voor de tup debeamoth. Zal het ff gaan leren, heb ff 60 silver gespaard (iemand was zo vriendelijk me +20 stamina te geven voor 30 minuten) door de wolf voor Westbrook Garison te killen. Wat levert zo'n huidje ongeveer op 100 copper??? (anders verdien je em nooit terug :P ) [/quote:1f8697570e] nou het zit iets ingewikkelder in elkaar maar 100 copper kan je er niet voor krijgen tenzij je het verkoop aan andere spelers misschien dat die het wel willen kopen voor die prijs. [quote:1f8697570e] Hoe zit dat btw met smeden en fishing enzo. Kwam dat allemaal tegen is dat smeden stukken voordeliger dan kopen??? Voor fishen heb ik een lucky fish hat dus misschien dat ik dat ook maar ff leer alhoewel dat wel saai is lijkt me.[/quote:1f8697570e] als je je blacksmithing goed bij hou (oftewel niet alleen maar je character aan het up lvlen ben) dan kan je aardig je eigen armor en wapens maken en dat is een stuk goedkoper dan het moeten kopen. vissen is best leuk, met een btje geluk vis je ook andere dingen op dan vissen. maar vissen kan je goed gebruiken icm met andere beroepen zoals koken. ik kan je trouwens aanraden om mining en blacksmithing te nemen als proffessions omdat je daar zelf ook veel aan heb. skinning kan je nemen maar dan kan je alleen die huiden verkopen aan andere tenzij je het icm leatherworking neem alleen heb je zelf niet zoveel aan de dingen die je daar mee kan maken.
Link naar reactie
Heb meeste silver ff verspild aan heroic strike level 3 en een betere thunder strike :D heb ook skinning geleerd. Hoe doe je dat precies??? Ik kil bijvoorbeeld een wolf en dan??? rechter muis is namelijk gewoon looten. edit: zie het al staat in het boek, mis alleen dat mes, ff zoeken waar je dat kunt kopen Speel trouwens met een vriend van me nu die warlock is waar kan hij betere cape enzo krijgen ??? (armor etc past niet) btw bedankt voor alle hulp :D (ook wel nodig bij dit spel :-? manual flinterdun)
Link naar reactie
Bij een general trade vendor kan je wel een skinning knife kopen, je vriend kan een betere cape krijgen door eens te vragen aan andere of die iets kunnen maken of je ga naar de auction house (en kijk of daar wat leuks te koop staat) die in ironforge is (vanaf stormwind city kan je met de deeprun tram naar ironforge). maarre zo dun is die manual toch niet? ik vind het nog een aardig boek werk :) edit: er staat in het spel ook wel de nodige informatie voor dit soort dingen, volgens mij als je je muiscursor boven het skinning icoontje hou in je spellbook dan staat er wel wat uitleg bij.
Link naar reactie
[quote:dd4093a0d7="R-bin"]Afhankelijk van je level maar westfall is het meest geschikt, daarna redridge en daarna duskwood.[/quote:dd4093a0d7] Ok bedankt, heb eindelijk een miner gevonden :D wil zometeen wat gaan maken nog tips??? (zie iig dat ik bijvoorbeeld iron bar skils moet kopen voor iron bars) en flux ofzo waar is dat te koop :-? en rough grinding stone :-? owja voor die m8 van me: wat is een soulshart en waar koop je het.
Link naar reactie
Rough grinding stone krijg je volgens mij door gewoon iets te mijnen en dan zit er vaak rough grinding stone bij (of het is coarse stone waar je weer rough grinding stone van kan maken). Een flux is bij bv een general goods handelaar te krijgen, bv die vent die onder dat kraampje staat in het dorpje in elwyn forest. Ik weet niet hoe het met die soulstones zit maar een warlock kan die volgens mij op een gegeven moment zelf maken. ah kijk hier: http://www.thottbot.com/?k=750 overigens een geweldige site waar je van alles en nog wat kan vinden over WoW.
Link naar reactie
[quote:28f06dc9a3="R-bin"]Rough grinding stone krijg je volgens mij door gewoon iets te mijnen en dan zit er vaak rough grinding stone bij (of het is coarse stone waar je weer rough grinding stone van kan maken). Een flux is bij bv een general goods handelaar te krijgen, bv die vent die onder dat kraampje staat in het dorpje in elwyn forest. Ik weet niet hoe het met die soulstones zit maar een warlock kan die volgens mij op een gegeven moment zelf maken. ah kijk hier: http://www.thottbot.com/?k=750 overigens een geweldige site waar je van alles en nog wat kan vinden over WoW.[/quote:28f06dc9a3] klopt ik had hem tijdje terug al in de post gezien en kijk er regelmatig, helaas kon ik geen algemene search vinden voor items wel voor weapons/armor/quests Ok mijnen dus, ben level 20 in mijnen nu (laag dus) helaas respawnt copper niet zosnel ik kan zien moet dus half WoW af om te leren. Heb nog niks kunnen oogsten. Kan dit kloppen of is dit een bug en had ik met level 20 al lang een keer ore moeten hebben??? edit: [quote:28f06dc9a3]Drains the soul of the target, causing 55 Shadow damage over 15 sec. If the target dies while being drained, and yields experience, the caster gains a Soul Shard. Soul Shards are required for other spells.[/quote:28f06dc9a3] ok deel 1 opgelost :D btw idd flux gevonden :D Nu dus alleen nog de vraag of mijnen een bug is of dat je echt level 50 moet zijn voordat je een beetje ore krijgt.
Link naar reactie
Je heb dus wel al ore (copper, iron enz) gehaald uit van die mining plekken? Je moet dan naar een plaats gaan waar een Forge staat als je hier vlakbij sta dan kan je het smelten naar copper bars enzo. Ik weet niet precies op welke knop je moet drukken daarvoor maar volgens mij moet je op je blacksmithing icoontje drukken om daarna aan te geven dat je copper bars wil maken.
Link naar reactie
Er komen vandaag, zoals bekend, een groot aantal nieuwe copies van World of Warcraft op de markt. Maarja het is vrijdag dus de weekelijkse onderhoud is, tot mijn verbazing, ook gewoon gestart. Ik zie het dus wel weer voor me dat een hoop gamers het spel hebben gekocht en het dus willen spelen maar dit niet kan omdat er geen servers online zijn :roll: Dat wordt naar mijn idee dus weer een hoop gemopper en geklooi om te kunnen spelen want zodra er servers online zijn zullen er een flink groter aantal mensen proberen te gaan spelen en dat terwijl het op sommige servers al moeilijk is om in te loggen (vanwege die queus tog?) Het idee van dat nieuwe spelers op de nieuwe servers het beste kunnen gaan spelen komt volgens mij dus niet uit de verf, tenzij ze die servers als eerste online zetten... Wat zijn jullie meningen hierover? en hoeveel hebben jullie al last gehad van niet kunnen inloggen en dat servers down zijn? Wie van jullie speelt hier trouwens op een erg drukke server? Moet je dan echt in de rij gaan staan voordat je eens kan inloggen? En hoe zit het met het spelen zelf is het nog wel te doen om bv een bepaalde vijand te moeten verslaan? (omdat er nog 20 man daar mee bezig zijn en die vijand dus iedere keer al verslagen is)
Link naar reactie
Ik heb express gekozen voor LOW populated servers dit geeft veel meer voordelen dan nadelen. voorbeelden: geen wachtrij om op de server te komen!!!!! geen overvolle areas waar je kill quests moet doen( je weet wel kill 10 boars enz) dus je hebt alle tijd om verschillende aanval combinaties te proberen. geen irritante koters die om geld bedelen(die zitten op een of andere manier altijd op high popoulated servers.) Bovendien is mijn ervaring op de LOW populated servers dat de mensen die daar opspelen enige mate van intilligentie hebben en vaak wat socialer en minder egoistisch zijn(komt waarschijnlijk omdat de kids en kleuters allen maar op een high populated server willen spelen omdat dat stoer is enzo blijven tenslotte pubers). Dit wil natuurlijk niet zeggen dat alle pubers zo zijn. Ik speel op Emerald dream PVE server (alliance human warlock)en op DarkSorrow een van de nieuwe PVP servers (Horde Tauren druid) beiden zijn low populated alhoewel ik DarkSorrow nog wel naar medium zie gaan. Het bevalt me nog steeds daar.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dat eerste zou ik niet weten, lijkt me dat je dat het beste ff kan proberen is tenslotte zo gedaan. Dat een mage meer damage doet per magic aanval dan een warrior een gewone aanval kan wel kloppen. Die aanval van de mage zal niet zo snel gaan als een aanval van een warrior waardoor de damage die gedaan wordt in een bepaalde tijd al dichter bij elkaar komt. Een warrior heeft veel hogere armor dan een mage/warlock dus kan meer hits van een vijand hebben en kan dus langer er bij staan om deze in elkaar te beuken. Op deze manier heb je dus een btje evenwicht tussen de klassen met of ze een vijand kunnen verslaan. Of een warrior minder sterk is op de blizzard servers weet ik niet, ik weet niet wat je lvl is en wat je stats zijn? Misschien kan ik het vergelijken met een warrior van dezelfde lvl die ik ken.
Link naar reactie
[quote:495026625b="R-bin"]Dat eerste zou ik niet weten, lijkt me dat je dat het beste ff kan proberen is tenslotte zo gedaan. Dat een mage meer damage doet per magic aanval dan een warrior een gewone aanval kan wel kloppen. Die aanval van de mage zal niet zo snel gaan als een aanval van een warrior waardoor de damage die gedaan wordt in een bepaalde tijd al dichter bij elkaar komt. Een warrior heeft veel hogere armor dan een mage/warlock dus kan meer hits van een vijand hebben en kan dus langer er bij staan om deze in elkaar te beuken. Op deze manier heb je dus een btje evenwicht tussen de klassen met of ze een vijand kunnen verslaan. Of een warrior minder sterk is op de blizzard servers weet ik niet, ik weet niet wat je lvl is en wat je stats zijn? Misschien kan ik het vergelijken met een warrior van dezelfde lvl die ik ken.[/quote:495026625b] ik kan zeg maar niet op blizzard servers dus als iemand met dit ff kan vertellen :P btw hoe haal je die roze kleur van je guild tabart af!!! (ben guildmaster)
Link naar reactie
Maar je kan niet zelf gewoon nog een character aanmaken en dit proberen? Zo niet dan zal ik wel ff een mage maken en daar mee dat proberen. Die kleur van je guild tabard heb je blijkbaar zelf ingesteld :) je kan voor die tabard namelijk een ontwerp maken met hoe die er uit komt te zien. Ik weet niet of je naderhand dit nog kan veranderen maar je kan het ff proberen, ik denk dat je daarvoor bij de eerste shop aan de linkerkant moet zijn in SW.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...