Ga naar inhoud

World of Warcraft


Aanbevolen berichten

Mining voor de horde kan je het beste doen bij "The Barrens" Nadeel is wel dat XR erg veel geraid word (teminste op de server waar ik speel). Bij de heuvels met die doornstruiken waar veel Quillboars lopen is zat copper en tin te vinden. Als je 125 skill heb in minning kan ik je aanraden om te zoeken in 1K needles, daar zit veel Iron, Gold en ook Mitrhrill (175 skill nodig) Als je 175+ skill heb raad ik aan te minnen in Desolace, daar is Iron, Gold, Mithril en True Silver (230 skill).
Link naar reactie
  • Reacties 286
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    287

[quote:4ffd0f46a5="Red Dragon"]Mining voor de horde kan je het beste doen bij "The Barrens" Nadeel is wel dat XR erg veel geraid word (teminste op de server waar ik speel). Bij de heuvels met die doornstruiken waar veel Quillboars lopen is zat copper en tin te vinden. Als je 125 skill heb in minning kan ik je aanraden om te zoeken in 1K needles, daar zit veel Iron, Gold en ook Mitrhrill (175 skill nodig) Als je 175+ skill heb raad ik aan te minnen in Desolace, daar is Iron, Gold, Mithril en True Silver (230 skill).[/quote:4ffd0f46a5] Bedankt, ik ben gsiteravond aan de slag gegaan en heb na een 15 min ronddolen in durotar al een mining skill van 40, schiet op dus
Link naar reactie
[quote:ba64375a39="R-bin"]Ja je kan ook bandages maken met runecloth, hiervoor moet je naar de trainer gaan in Theramore of voor de horde in Hammerfall.[/quote:ba64375a39] yep Er zit een quest aanvast trauma triage of zoiets waarbij je mensen moet oplappen. Als je deze quest succesvol hebt volbracht krijg je runecloth bandages en als je skill hoog genoeg is ook heavy runecloth(2000 HP heal in 6 seconden). Tip: De quest is best lastig solo met z'n tweetjes is het een eitje
Link naar reactie
[quote:0ab5c61cb6]En toch vind ik de sfeer anders op een normal server. Op een PVP leeft het echt, ook het zeg maar "oplettende" gevoel dat je hebt als je een contested area in gaat, je weet dan gewoon dat altijd je pvp flag aan gaat. Je moet er van houden, questen wordt gewoon moeilijker. Als je een mob aan het aanvallen bent en ondertussen ook wordt aangevallen door alliance, tja dat is ff balen, maar dan pak je hem er na toch gewoon terug want vaak is hij daar ook aan het questen Ik merk ook dat je veel meer samenwerkt met andere, je gaat specifiek op zoek naar mensen van je eigen kant om door een contested area heen te baggere. ik kan concluderen dat er mee teamplay ontstaat op een PVP server.[/quote:0ab5c61cb6] Daar kan ik ook wel iets in zien, je zal het dus solo minder trekken op een pvp server. Ik ben er nooit aan begonnen op een pvp omdat als ik in een raid lande bij Southshore de snelheid naar 1 frame per minuut ging. Ga het nu toch maar eens proberen, hoop dat ik mijn char mee kan nemen... :lol:
Link naar reactie
[quote:111c92a663="fimoklei"]en toch vind ik de sfeer anders op een normal server. Op een PVP leeft het echt, ook het zeg maar "oplettende" gevoel dat je hebt als je een contested area in gaat, je weet dan gewoon dat altijd je pvp flag aan gaat. Je moet er van houden, questen wordt gewoon moeilijker. Als je een mob aan het aanvallen bent en ondertussen ook wordt aangevallen door alliance, tja dat is ff balen, maar dan pak je hem er na toch gewoon terug want vaak is hij daar ook aan het questen Ik merk ook dat je veel meer samenwerkt met andere, je gaat specifiek op zoek naar mensen van je eigen kant om door een contested area heen te baggere. ik kan concluderen dat er mee teamplay ontstaat op een PVP server.[/quote:111c92a663] Aan samenwerken ontkom je niet aan, sommige quests zijn dermate moeilijk dat je wel hulp nodig hebt. Zeker tegen elites. Wat dat betreft moet je er toch echt van houden om op een pvp server te spelen. Hoe zit dat op die servers zonder pvp? Echte adventurer server maar je kunt de alliance nooit echt een kopje kleiner maken :P Nadeel van een pve server is wel dat wanneer je een raid doet je gemakkelijk lastig gevallen kan worden door Lvl 60 mannen die nog niet pvp actief zijn. Warriors bv kunnen dan al naast je staan voordat je hun kunt aanvallen, dat is wel vervelend :P
Link naar reactie
Ik ben er al een tijdje uit, pvp is gewoon leuker (mits je een beetje tegen wat frustraties kan). maar op den duur weet je gewoon daar mee omgaan, ontsnappen kan, verstoppertje spelen achter boompjes bijv. (ashenvale is daar leuk voor) om zo te ontkomen Ook door van de kleine dingen zoals ik gistger weer had in een contested area. kom je een alliance tegen die 5 levels hoger is, op zich zou ik hem aan kunnen met mijn shaman maar ineens krijg je een wisper van een gast die toevallig in de buurt is, "shall we smash him" kijk zulke dingen vind ik gewoon grappig. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt op een PvE server en ik heb daar toch 5 maanden op gespeeld.... En ik heb het gevoel dat op een PvE raids georganiseerd moeten worden voorda thet een beetje loopt. Maar ik heb al regelmatig op een PVP gehad dat die gewoon spontaan ontstaan. bijv bij refuge point in arathi highlands. Toevallig 8 man bijelkaar, nou laten we maar iedereen opwachten die uit het kamp komt, aliance heeft dat in de gaten, trommelt ook wat mensen op en je hebt een waar slachtveld. leuk:D
Link naar reactie
[quote:055ce34091="fimoklei"]Ik ben er al een tijdje uit, pvp is gewoon leuker (mits je een beetje tegen wat frustraties kan). maar op den duur weet je gewoon daar mee omgaan, ontsnappen kan, verstoppertje spelen achter boompjes bijv. (ashenvale is daar leuk voor) om zo te ontkomen Ook door van de kleine dingen zoals ik gistger weer had in een contested area. kom je een alliance tegen die 5 levels hoger is, op zich zou ik hem aan kunnen met mijn shaman maar ineens krijg je een wisper van een gast die toevallig in de buurt is, "shall we smash him" kijk zulke dingen vind ik gewoon grappig. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt op een PvE server en ik heb daar toch 5 maanden op gespeeld.... En ik heb het gevoel dat op een PvE raids georganiseerd moeten worden voorda thet een beetje loopt. Maar ik heb al regelmatig op een PVP gehad dat die gewoon spontaan ontstaan. bijv bij refuge point in arathi highlands. Toevallig 8 man bijelkaar, nou laten we maar iedereen opwachten die uit het kamp komt, aliance heeft dat in de gaten, trommelt ook wat mensen op en je hebt een waar slachtveld. leuk:D[/quote:055ce34091]` Dit alles hangt allemaal af op welke server je speelt en wat voor soort mensen er op die server spelen. Geen enkele pvp en pve server is hetzelfde. Je kan niet jouw ervaringen op de pve server gelijkstellen aan andere pve servers en hetzelfde geldt voor de pvp servers. Op de ene pvp server stikt het van de gankers en greifers terwijl op een andere pvp server de sfeer veel relaxter is. Ik heb een tijd op een pvp server gespeeld waar je als level 10-20 constant werd lastig gevallen door de andere fractie (of ze slachtte alle quest gevers af of ze killen alle monsters in de lowlevel areas zodat er niet fatsoenlijk gelevelled kan worden. Terwijl ik op een andere PVP server vaak gewoon met rust werd gelaten door de hogere levels van de andere fractie en soms zelfs werd geholpen als het mis leek te gaan. De enige raids die vaak op de PVE servers worden geregeld zijn de raids voor de high level instances scholomance/blackrockspire (upper en lower)/molten core/stratholme. Raids op tarren mill of waar dan ook ontstaan ook vaak heel spontaan en worden vaak snel beantwoord door de andere fractie. Bovendien de spelers die zich in raids bevinden die nog niet pvp-flagged zijn worden echt in de gaten gehouden hoor en zijn 9 van de 10 keer dood voordat ze ook maar een fatsoenlijke actie hebben kunnen doen nadat ze pvp-flagged werden. (Dit is precies hetzelfde als jullie op de pvp server in enemy territory raiden en de andere fractie NIET pvp-flagged is (want het is immers zo dat je niet constant pvp-flagged bent tenzij je dat zelf wildt)) Gisteren mijn eerste Dreadmist piece gekregen voor mijn warlock nog 7 delen te gaan.
Link naar reactie
Dabehemoth: ik ben het niet eens met wat je zegt dat het aan de soort mensen ligt die op een server spelen. Er spelen gemiddeld 10000 mensen op een high level server (misschien meer?) zeg 5000 per side. het moet wel erg toevallig zijn dat net op de ene server 2000 daarvan gankers zijn en op een ander server dat niet het geval is. (dus misschien een wat volwassener en serieuzer volk) elke server is een mix van van alles, misschien kom je niet altijd met alle soorten (gankers, noobs, peuters, volwassenen etc) mensen in aanraking en kan het zo zijn dat je op een bepaalde server een beeld krijgt van dit is een noob server of hier zitten veel gankers etc de ene keer wordt ik veel geganked op mijn server en de andere keer juist helemaal niets, er loopt van alles rond.
Link naar reactie
[quote:1a7dd978df="Therasan"]Ach, je kan altijd nog gelijk spelen als het niet lukt. :wink:[/quote:1a7dd978df] dat is helaas niet helemaal waar, de kosten voor AH zijn 3.5 g voor 24 uur, als hij vandaag niet verkocht wordt dan wordt het al de derde keer dat ik hem er op zet, dus 10g meer aan kosten :cry:
Link naar reactie
[quote:4e7d65fa4b="fimoklei"]dat is helaas niet helemaal waar, de kosten voor AH zijn 3.5 g voor 24 uur, als hij vandaag niet verkocht wordt dan wordt het al de derde keer dat ik hem er op zet, dus 10g meer aan kosten :cry:[/quote:4e7d65fa4b] Je kan ook een nieuwe char aanmaken en hem voor jezelf bewaren....
Link naar reactie
[quote:d9601ea1b8="Michelz"]Ik heb gisteren begonnen met een druid het lijkt me echt wel een stoere char vanwege ze vele mogelijkheden. Ook omdat healers erg gerespecteerd worden in WoW.[/quote:d9601ea1b8] Weer een volgeling voor de druids [quote:d9601ea1b8]Maar ik heb nog een paar vraagjes. Vanaf welk level kan je anderen rezzen? [/quote:d9601ea1b8] Dat kan vanaf lvl 20 (rebirth spell) [quote:d9601ea1b8]Kan je ondanks die travel form op level 30 ook een mount aanschaffen op lvl 40?[/quote:d9601ea1b8] Waarom niet..... [quote:d9601ea1b8]En kan dat in het land van de elves ?[/quote:d9601ea1b8] Naast de druid boom in darnassus kun je je mount (panter) kopen Op welke server zit je ? Normal, PVP, PVE?
Link naar reactie
[quote:0e6a28fa60="Therasan"][quote:0e6a28fa60="Michelz"]Ik heb gisteren begonnen met een druid het lijkt me echt wel een stoere char vanwege ze vele mogelijkheden. Ook omdat healers erg gerespecteerd worden in WoW.[/quote:0e6a28fa60] Weer een volgeling voor de druids [quote:0e6a28fa60]Maar ik heb nog een paar vraagjes. Vanaf welk level kan je anderen rezzen? [/quote:0e6a28fa60] Dat kan vanaf lvl 20 (rebirth spell) [quote:0e6a28fa60]Kan je ondanks die travel form op level 30 ook een mount aanschaffen op lvl 40?[/quote:0e6a28fa60] Waarom niet..... [quote:0e6a28fa60]En kan dat in het land van de elves ?[/quote:0e6a28fa60] Naast de druid boom in darnassus kun je je mount (panter) kopen Op welke server zit je ? Normal, PVP, PVE?[/quote:0e6a28fa60] Zit op doomhammer Normal Heb nu een human mage lvl 31 en ben gisteravond begonnen met een night elve ook op doomhammer. Ben nu pas op lvl 3 maar kan niet wachten om terug te komen van me werk en weer lekker verder te spelen :)
Link naar reactie
Ik heb gisteren mijn Steed gekregen in Ratchet, erg fijn met langere reizen. Ze hebben ook de tailorbug gefixed zodat ik er weer fatsoenlijk mee kan werken :) Ben ook voor het eerst gepromoveerd tot Scout. Ik zal wel meer gaan pvpén nu, zeker met de improvements die de Warlocks hebben gekregen :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...