Ga naar inhoud

Demo Unreal Tournament 2003


Aanbevolen berichten

  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

We hebben dan wel geen demo gezien, maar we kunnen alvast wel kijken wat het spel ons te bieden heeft. Wat mij vooral leuk gaat lijken is "Bombing run". De Bombing Run mode werkt heel simpel: Team A moet de bal in de basis van Team B in een daarvoor speciaal bestemde goal. En team B doet natuurlijk het tegenovergestelde. Als je de bal hebt kun je niet schieten... dus andere teamleden moeten je beschermen, want je bent een rondrennende schietschijf.
Link naar reactie
[quote:f426f555ec="kajutsa"] De Bombing Run mode werkt heel simpel: Team A moet de bal in de basis van Team B in een daarvoor speciaal bestemde goal. En team B doet natuurlijk het tegenovergestelde. Als je de bal hebt kun je niet schieten... dus andere teamleden moeten je beschermen, want je bent een rondrennende schietschijf.[/quote:f426f555ec] Correctie! De shieldgun is het enige wapen dat indien je de bom hebt werkt,... maar die beschermd je toch alleen maar deels, en alleen van voren.
Link naar reactie
[quote:ec31107881="Juggernaut"]Is zuchten gezond? ...zucht.... :P En nog steeds geen verandering op de officiële site,... vind ik onderhande toch wel beschamend hoor![/quote:ec31107881] Hoezo ? Er is toch nog steeds niks nieuws te vertellen ? Dat er een demo komt weet zowiezo al iedere onbenul ... (denk ik toch). Bovendien is de info op de officieele UT'03-forums gepost ... Officieele sites lopen in het algemeen toch al achter op de geruchten op het internet, dus wat dat betreft is het feit dat er nog geen update op hun nieuwspagina staat ook niet verwonderlijk. Eerlijk gezegd verwacht ik daar pas nieuws op de dag dat de demo officieel gereleased wordt en niet eerder.
Link naar reactie
[quote:969e9bc04f="kajutsa"]Ik verwacht dat we eind deze maand wel wat meer weten... iig over de demo en misschien zelfs al over de game zelf! :) Als ze dan nog steeds niets hebben los gelaten, dan zullen we het begin van de zomer zonder UT2003 moeten doorbrengen ben ik bang :([/quote:969e9bc04f] Denk maar eens 3 maanden verder... :x HELAAS :x (BTW, hoe vinden jullie mijn avatar???)
Link naar reactie
[quote:28fd2e3d57="kajutsa"]:o Waar heb je die wijsheid vandaan? :-?[/quote:28fd2e3d57] Het is wel bekend dat je gegeven releas datums, ALTIJD minstens drie maanden verder moet zetten :evil: Want zoals het er nu uit ziet hoeven we het niet binnekort te verwachten :cry: :evil: :x :cry: :o :( :cry: :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...