Ga naar inhoud

Demo Unreal Tournament 2003


Aanbevolen berichten

[quote:68334ec501="Juggernaut"][quote:68334ec501="Overclocker@15"] Je bent zelf een idioot[/quote:68334ec501] Hij is niet van mij,... en ik ben er ook in zijn geheel ingetrapt! :P Maar de demo zal binnenkort komen dat zeker,... alleen wanneer? Hmmm, ik stel voor alvast een C!T groep bij elkaar te stellen die zodra de demo er is is, elkaar kan fraggen. Wie heeft de beste specs om te hosten? (Ik: AMD 1,33, 512DDR-Ram, GeForce3, ADSL)[/quote:68334ec501] Ik heb kabel internet :D ik kijk zodalijk met UT wat voor een ping ik heb. (sys specs = AthlonXP1800+, 256DDR, gf3ti200) 3dmark link vind je in mijn sig. Laat me weten als je die UT2003 demo hebt, dan host ik wel een paar matches. (BTW ik wil ook bij het C!T team)
Link naar reactie
  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

[quote:d7171c3a30="Juggernaut"][quote:d7171c3a30="BA"]Laten we het zo zeggen, als ik een half jaar weg ben dan merken ze niet eens dat er geen mod is :D[/quote:d7171c3a30] En niet alleen odat het zo druk is,... maar omdat iedereen zich goed gedraagd, sociaal met elkaar omgaat. En daar is lekker wel een driedubbel algemeen gedeelte! :P Maar C!T vs POF,... een goed idee. De POF zal de vloer aanvegen met de C!T freggels,... o pardon fraggers :P Ik wil trouwens ook best hosten,... heb een goede ping zegt men.[/quote:d7171c3a30] [Arrogant] Ligt eraan bij welke ploeg ik speel :P [/Arrogant] BTW, dat je een goede ping hebt met je games maakt niet zo heel veel uit. Als je 16 man hosten moet wordt dat heel snel minder :D
Link naar reactie
[quote:7346081e3f="kajutsa"]natuurlijk ben je het C!T forum trouw... :wink:[/quote:7346081e3f] Ja BA, je weet veel over computers, dan moet je ook een potje kunne fraggen :) vraagje: zulle we capture the flag doen, dat vind ik altijd leuk. sugestie: We gebruiken wel de nicks die we nu heben hé, dan weet je wie wie is 8)
Link naar reactie
[quote:99cd6b2eec="BA"]Ik speel juist heel vaak TDM. Bij CTF vind ik het campergehalte te hoog. (met als toppunt CTF Facing Worlds en CTF Lavagiant :( )[/quote:99cd6b2eec] TDM heb ik nog nooit gedaan, leek me niet interessant :x , ik kan het nu wel natuurlijk uitproberen :) (Facing Worlds en Lavagiant zijn leuk, maar de Favo is natuurlijk November :D )
Link naar reactie
[quote:4a79d39867="kajutsa"]even over weer iets anders en een beetje domme vraag :oops: Maar wat kunnen we allemaal verwachten op de demo? Hoeveel levels/maps kan je spelen etc. is dit al bekend bij 1 van jullie?[/quote:4a79d39867] Niet goed op www.unrealtournament2.com gekeken,... daar staat thet exact! Foei foei!
Link naar reactie
[quote:054e3c30f8="kajutsa"]dan wel geen release, maar de game-sites en bladen zijn nu gevuld met reviews over UT2003. Ik heb vandaag een Power Unlimited gehaald met daarin een heel groot stuk over UT2003. Als er eenmaal reviews in omloop zijn, zal het allemaal niet zo heel lang meer duren...[/quote:054e3c30f8] Iemand bij mij op school ZEGT dat in de Power Unlimited, staat dat UT2003 al gerealeasd is :o , jij hebt dat blad schijnbaar dus staat er iets in wat aanleiding kan geven dat UT2003 zogenaamd al uit is??
Link naar reactie
[quote:687759d1c4="Juggernaut"]Nog tenminste een week,... of zelfs een maand? :evil: Waarom komen ze dan al zo snel met releasedatums als ze die vervolgens weer 5 keer een maand naar achteren schuiven? :evil: :cry: [/quote:687759d1c4] De enigen die releasedatums hebben genoemd zijn diegenen die er geen enkel flauw benul van hebben (fansites & Infogrames marketing-dodo's). Misschien heeft de UT'03-demonstratie op de E3 wel meer lastigere problemen aan het licht gebracht dan ze verwachten ? // UT'03 *preview* in PU - er staat toch echt *preview* boven dat artikel in PU ... dat ze de eitjes daar dan ook een score aan koppelen is wel een beetje achterlijk IMHO. - een groot deel van de 'reviews' zijn gebaseerd op 'gold' of 'release candidates' ipv de echte versies die in de winkels te koop zijn. Anders konden de reviews nooit vrijwel tegelijk met het spel in de winkel liggen.
Link naar reactie
Okeej, officieel is het een preview in de PU... maar de meeste previews worden geschreven terwijl ze niet getest zijn, dus alleen een beetje informatie geven over de game etc. Deze nep-preview in de PU was wel heel anders dan je normaal gewent bent! Ik weet zeker dat die gasten al een gold-versie zoals jij zegt tot hun beschikking hadden! Ook zaten ze te lullen in die "preview" alsof de game al uit was of over een week zou uitkomen... b-tje mislijdend allemaal :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...