Ga naar inhoud

Demo Unreal Tournament 2003


Aanbevolen berichten

  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

[quote:785186f04c="Red Dragon"][quote:785186f04c="Rubie"]Daar ben ik niet zo zeker van. - AMD ATHLON XP 2100+ - MSI KT3 Ultra - GF2 TI 64MB DDR - 512MB DDR 333MHz - ADSL - Windows XP PROF En wat heb jij dan??? :lol: Zodra we de demo hebben gaan we een partij fraggen met z'n allen. :x[/quote:785186f04c] Systeem van BA is dit: http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16255 Dat is echt een killer systeem van BA. veegt de meeste systemen van tafel af. mist helaas een GeForce 4 ti 4600. ;) Zijn systeem en die van mij staan overigens gewoon in onze Sig.[/quote:785186f04c] Die GF4 vind ik de moeite van upgraden niet waard, als je veel aniso gebruikt dan is de R8500 bijna net zo snel, soms sneller.
Link naar reactie
[quote:728adab95b="BA"]Is een forum waar Jugger en ik ook wel eens komen, en daar wou hij ook al een ploeg samenstellen :D BTW Rubie: Je hebt de avatar van Marcel de Reus gejat, dat is behoorlijk lame, en dat stelt hij vast niet op prijs.[/quote:728adab95b] Wat is de link van dat forum? Wil ik wel eens een kijke nemen...
Link naar reactie
[quote:14c370888d="BA"]Laten we het zo zeggen, als ik een half jaar weg ben dan merken ze niet eens dat er geen mod is :D[/quote:14c370888d] En niet alleen odat het zo druk is,... maar omdat iedereen zich goed gedraagd, sociaal met elkaar omgaat. En daar is lekker wel een driedubbel algemeen gedeelte! :P Maar C!T vs POF,... een goed idee. De POF zal de vloer aanvegen met de C!T freggels,... o pardon fraggers :P Ik wil trouwens ook best hosten,... heb een goede ping zegt men.
Link naar reactie
[quote:054898f0cb="Juggernaut"][quote:054898f0cb="BA"]Laten we het zo zeggen, als ik een half jaar weg ben dan merken ze niet eens dat er geen mod is :D[/quote:054898f0cb] En niet alleen odat het zo druk is,... maar omdat iedereen zich goed gedraagd, sociaal met elkaar omgaat. En daar is lekker wel een driedubbel algemeen gedeelte! :P (klik op mijn sig,....) Maar C!T vs POF,... een goed idee. De POF zal de vloer aanvegen met de C!T freggels,... o pardon fraggers :P Ik wil trouwens ook best hosten,... heb een goede ping zegt men.[/quote:054898f0cb]
Link naar reactie
[quote:8867eb5f09] We understand you are anxious for the demo but posting "where is the demo" threads here won't make it appear any sooner. When we think we're close to the demo (i.e. within 5-7 days) we'll let everyone know officially through this forum. [b:8867eb5f09]We're not there yet, we're still more than a week away. We could be more than two weeks or even more than three weeks away.[/b:8867eb5f09] We're not holding out on people, we're just not done with the game yet and although a lot of the game is coming together very quickly we still have [b:8867eb5f09]no 100% (or even 80%) accurate way to predict exactly when that will be.[/b:8867eb5f09] I promise the development team is working very, very hard to get an awesome, polished UT2003 in your hands. The demo will be released when we think we've got all the major functionality of the game complete so that the feedback from the demo can be focused 100% on things we weren't already aware needed to be addressed. Mark Rein [/quote:8867eb5f09] Source : http://ina-community.com/forums/showthread.php?s=af9ac1fccd1bd636d8712d5534c0d654&threadid=179041
Link naar reactie
Nog tenminste een week,... of zelfs een maand? :evil: Waarom komen ze dan al zo snel met releasedatums als ze die vervolgens weer 5 keer een maand naar achteren schuiven? :evil: :cry: [img:54afed0e6d]http://clantdc.hypermart.net/utdemo1.gif[/img:54afed0e6d] [img:54afed0e6d]http://clantdc.hypermart.net/utdemo2.gif[/img:54afed0e6d]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...