Ga naar inhoud

Demo Unreal Tournament 2003


Aanbevolen berichten

  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

*ahem* niet om het een of ander, maar die datum heeft iemand uit z'n duim gezogen. Er is nooit meer bekend geweest dan 'omstreeks/gedurende' de E3. En laat die nou net toevallig van 21-24 Mei lopen ... dat zijn de enige echte feiten die bekend zijn. Dat neemt niet weg dat de 24ste een prachtige datum zou zijn, maar voor hetzelfde geld is de release pas op de 31ste of nog veel en veel later (zie de NWO-demo topic maar ...)
Link naar reactie
[quote:5bf6f979c2="Speedy"]De game is wel uitgesteld (Juli), maar deze datum kwam ik overal tegen voor de demo. Vandaar mijn post.[/quote:5bf6f979c2] Zo gaat dat met het internet ... een site hoort van een Infogrames marketing-dodo uit Duitsland dat het op de 24st gereleased wordt en een paar dagen later is het een 'feit' dat door iedere halve zool blindelings voor 'waar' wordt aangenomen. Zo ook dat 'uitgesteld tot juli' verhaal. Het is gewoon zo dat vanwege de lokalisatie-problemen voor Europa de release van UT'03 later zal zijn dan in de VS. Dat is alles. Ze gaan die 'demo' gebruiken als een 'fieldtest' voor UT'03. Mochten er teveel problemen zijn dan volgt een tweede demo. Pas als ze (= Epic/DE) tevreden zijn zal UT'03 geproduceerd gaan worden. Hoe lang dat zal zijn is en blijft een gok, maar m.i. is een release van UT'03 in July vrij krap. Vooral als je bedenkt dat ze alleen maar in 'Juni' de feedback van de demo zullen kunnen verwerken. Als ze dan het ding daadwerkelijk moeten produceren en het een tijdje duurt voordat het ding op internet verspreid is (door de vele downloads zal het een hele tijd duren voordat alle mirrors het ding hebben) is er toch al gauw een week 'verpest'. Al met al verwacht ik pas in Augustus/September UT'03 in de winkel te vinden ... eerder is leuk, maar m.i. zeker niet realistisch.
Link naar reactie
Volgens de laatste gegevens van Infogrames en consorten zal Unrealtournament 2003 zo als het er nu naar uit ziet gereleased worden in het [b:93fb48191a]3e kwartaal van 2002[/b:93fb48191a]. dus ergens tussen [i:93fb48191a]begin juli en eind september [/i:93fb48191a]. Mijn gevoel zegt dat het ergens rond half augustus zal zijn maar wie ben ik :D :wink: :P
Link naar reactie
[quote:0d8769e861="JaFO"]Als de demo net zo is als die van UT, dan denk ik dat ik me er best mee kan vermaken totdat de volledige versie te koop is :D[/quote:0d8769e861] Wat JaFO zegt zo denk ik er ook over alleen zal ik geen vrije dagen opnemen. Dat gebeurt alleen als de volledige versie uit komt.
Link naar reactie
Meer info over de demo : http://www.4unrealers.com/entrevistas/?id=137 [quote:57f415bbcf] [b:57f415bbcf] [i:57f415bbcf]Tim Sweeney[/i:57f415bbcf]: "The demo is close, but we don´t have a date in mind yet. Anybody who announced a specific date for the beta is making it up" [/b:57f415bbcf][/quote:57f415bbcf] // performance : [quote:57f415bbcf] Tim: You´ll get good performance on any 1 + GHz PC with a GeForce2, Radeon 7500, or later video card. The game will be playable on even earlier PC´s, but not at performance levels that competitive gamers will expect. Tim: [b:57f415bbcf]Hardware that runs UT2003 at a steady 60 fps hasn´t shipped yet.[/b:57f415bbcf] Unreal Tournament 2003´s polygon counts are around 100X higher than Unreal Tournament´s polygon counts. Remember, when Unreal Tournament shipped, it ran at 30 fps on the average PC, and around 45 fps on the then top-of-the-line PC´s available. This trend will continue with UT2003, shipping a game that´s quite leading-edge at the time of its release, realizing that in a year most new PC´s will run it at 60 fps. [/quote:57f415bbcf] Toch maar wachten op de sledgehammer & co van AMD ;)
Link naar reactie
[quote:afc81be4a2="anthony2u"]Zozo, jij hebt er wel wat voor over he! om uitgebreid aan je spel te kunnen zitten ! :)[/quote:afc81be4a2] Wat dacht je ik wil wel waar voor mijn geld :D en ik wil niet dat ik 's avonds ga denken ik moet nu toch eens naar bed want ik moet morgen werken. Dit is mij overkomen toen ik net HOMMIV in huis had gehaald voordat ik er erg in had was het 05:30 in de ochtend en daar het een doordeweekse dag was (sta dan rond 06:30 op) ben ik maar gewoon doorgegaan en om een 08:00 naar mijn werk vertrokken. Eens maar nooit weer kon tijdens de verschillende vergaderingen mijn ogen amper open houden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...