Ga naar inhoud

Demo Unreal Tournament 2003


Aanbevolen berichten

  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

"The hardware that can run UT'03 at 60fps hasn't shipped yet." ... Ik zou dus maar ff afwachten totdat je de prestaties van je systeem mbv de demo kunt inschatten. Aangezien de prijzen voor CPU's binnenkort dalen (zowel Intel & AMD hebben prijsverlagingen aangekondigd) lijkt het mij in ieder geval nog te vroeg om een CPU-upgrade aan te schaffen (huidig systeem is 'maar' een AMD 800 MHz + Ati R8500 250/250). Het wordt minimaal een AMD XP 2000 ... (of z'n opvolger als ie betaalbaar is)
Link naar reactie
[quote:3a629c895c="Juggernaut"]Die prijsverlagingen zijn er al,... En ik denk dat UT2003, met 512mb DDR-Ram, een AMD 1,33Ghz, en een Geforce 3 wel met alle instellingen op max zal lopen. Toch? :D[/quote:3a629c895c] Dat kan je wel vergeten !! Alles MAX 1600x1200x32 Dat red een Pentium 4 2533mhz met een GeForce 4 ti 4600 nog niet eens.
Link naar reactie
Ik heb op school weer eens wat praatjesmakers aangehoord, volgens hun zouw UT2003 al uit zijn want dat zou in de "powerunlimited" staan en toen ik zij dat de demo nog nergens te krijgen is werd ik mooi uitgelachen, jullie weten hoe het zit hé :roll: Als UT2003 en doom3 uit komen koop ik me toch een nextgen kaart, dus ik laat het maar rustig komen.
Link naar reactie
[quote:eb5cf25a65="Juggernaut"]YES!!! :wink: Ik heb de demo gevonden! Downen duurt helaas wel een beetje lang. :wink: http://wargasm.homepage.dk/UT2003-DEMO.html :wink:[/quote:eb5cf25a65] Je hebt ondanks we nog steeds niets hebben je gevoel voor humor iniedergeval nog niet verloren :wink: Maar de dag zal komen dat in deze thread eindelijk de URL van de site zal komen waar je de demo kan downloaden! Hold yer horses a little while longer...!!!
Link naar reactie
[quote:73ca551205="Overclocker@15"] Je bent zelf een idioot[/quote:73ca551205] Hij is niet van mij,... en ik ben er ook in zijn geheel ingetrapt! :P Maar de demo zal binnenkort komen dat zeker,... alleen wanneer? Hmmm, ik stel voor alvast een C!T groep bij elkaar te stellen die zodra de demo er is is, elkaar kan fraggen. Wie heeft de beste specs om te hosten? (Ik: AMD 1,33, 512DDR-Ram, GeForce3, ADSL)
Link naar reactie
[quote:04d27cdc9b="Rubie"]Daar ben ik niet zo zeker van. - AMD ATHLON XP 2100+ - MSI KT3 Ultra - GF2 TI 64MB DDR - 512MB DDR 333MHz - ADSL - Windows XP PROF En wat heb jij dan??? :lol: Zodra we de demo hebben gaan we een partij fraggen met z'n allen. :x[/quote:04d27cdc9b] Systeem van BA is dit: http://www.anandtech.com/mysystemrig.html?rigid=16255 Dat is echt een killer systeem van BA. veegt de meeste systemen van tafel af. mist helaas een GeForce 4 ti 4600. ;) Zijn systeem en die van mij staan overigens gewoon in onze Sig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...