Ga naar inhoud

Demo Unreal Tournament 2003


Aanbevolen berichten

  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

[quote:d0b4c2abd2="Red Dragon"]De build927 is zwaarder dan de beta demo. hij is veel verder af vandaar, ook kan je alle settings dus gewoon wijzigen in het menu. Ik kan hem met mijn systeem zonder problemen spelen (build927) op 1024x768x32 met alles op max. ik denk dat dat ook wel op Kajutsa´s systeem kan met een ti4200 of een ti4400. om dat sdram hoef je je niet druk te maken, uiteraard heeft het wel invloed maar niet zo veel dat het spel ineens zo veel langzamer word.[/quote:d0b4c2abd2] Ik merkte vooral bij grote open ruimten en als er veel player door het scherm heen renden dat DDR een stuk sneller was. Als je dus niet aan het sight-seeing bent, dan kan er een aardige boost in zitten :)
Link naar reactie
[quote:39886c9fab="music_freak"]is die hele spel al uit???? :lol:[/quote:39886c9fab] In het illegale circuit schijnen zowel een 'complete' als een 'demo-versie' van UT'03 rond te zwerven. Daar zitten de dames over te OH-en ... Enne : volgens de laatste post van Mark Rein is het nog steeds 1 a 2 weken ... (maar wat geeft het ? Ik ben druk bezig met NWN & Morrowind, voordat ik die spellen uit heb ben ik wel een paar weekjes bezig)
Link naar reactie
Op de INA forums wordt men al onrustig,... let wel 4 weken geleden zei Mark nog , 2, of 3 weken weg. Een week geleden zei hij nog een of twee weken,... nu zegt ie weer hetzelfde... Hij zegt al 4 weken nog meer dan een week,... kan ie dan niet meteen zeggen we weten nog niks over de release datum ipv elke week te zeggen nog een week of meer. Net als een plaat die blijft hangen,... Still more than a week away, SKIP, Still more than a week away, SKIP, Still more than a week away, SKIP, Still more than a week away, SKIP, Tis dat ik een ramp ben met het vinden van dingen op het internet,... anders speelde ik het ook allang :-? UT begint nu toch echt erg oud te worden,... iemand nog andere leuke spellen die pas uit zijn?
Link naar reactie
[quote:c14ec6109d="JaFO"][quote:c14ec6109d="music_freak"]is die hele spel al uit???? :lol:[/quote:c14ec6109d] In het illegale circuit schijnen zowel een 'complete' als een 'demo-versie' van UT'03 rond te zwerven. Daar zitten de dames over te OH-en ... [/quote:c14ec6109d] Er is inderdaad een illegale "half-complete" versie geleakt, deze versie is alleen zo triest dat je nog betere performance krijgt met een Celeron 400 mhz met TNT 2 kaart op UT, dus gewoon w88 tot orgineel uit is, dan is iedereen blij, over een demo-versie heb ik tot nochtans niets gehoord
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...