Ga naar inhoud

Demo Unreal Tournament 2003


Aanbevolen berichten

  • Reacties 336
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    337

Mark Rein heeft weer wat info gepost op de officieele forums. link : http://www.ina-community.com/forums/showthread.php?s=607e2d40d3ac3b54e1121457dce2cdf0&threadid=182349 [quote:f9b061da02] ... At E3 we showed the game on Athlon 1900's with GeForce4 4600's in them. Those were just about the best configurations (that you could actually buy in retail) available at the time of the show. We were offered lots of cool hardware but we turned down any hardware that consumers couldn't buy. You could build an Athlon 1900 with an nForce motherboard, GeForce4 ti 4600, 512Mb of DDR Ram, a 60GB Maxtor hard drive and a CD-ROM Drive at Gamepc.com for about $1,700. ... [/quote:f9b061da02] Dus als ze ondertussen een en ander nog beter geoptimaliseerd hebben, dan hoeven de mensen met een 2GHz + GF4 al helemaal niet bang meer te zijn ;) [quote:f9b061da02] ... The main point of this part of my status update was [b:f9b061da02]to point out that we were wrong with our early estimate that the game would not play at all on some of these lower-end cards.[/b:f9b061da02] If the rest of the system is up to spec then these games can actually play pretty well on some of these cards. So what we want to do is encourage people with these kinds of cards to play the official demo when it gets released and judge for themselves if it runs well enough on their computers to consider buying it or if perhaps they like the game and want to upgrade their computers to get it a better presentation on their systems. ... [/quote:f9b061da02]
Link naar reactie
Ik speel UT2003 Build 927 (dat is niet die Beta demo waar we het eerder over hadden maar de FULL game van 4GB!!!) op 1024x768x32 alle detail op max en alle andere opties aan. draait prima. als het te zwaar is voor een GeForce 2 zet je gewoon wat features uit. ik moet ff kwijt dat de dood scenes idd subliem zijn.
Link naar reactie
[quote:e32585432c="Red Dragon"]Ik speel UT2003 Build 927 (dat is niet die Beta demo waar we het eerder over hadden maar de FULL game van 4GB!!!) op 1024x768x32 alle detail op max en alle andere opties aan. draait prima. als het te zwaar is voor een GeForce 2 zet je gewoon wat features uit. ik moet ff kwijt dat de dood scenes idd subliem zijn.[/quote:e32585432c] Maar deze is nog niet helemaal af he, dus niet de versie die de eerste week van augustus op de markt komt???
Link naar reactie
[quote:2ce57e1e09="BA"]Unpack + installfiles + install zelf is bijna 7 GB totaal :D[/quote:2ce57e1e09] Sjeeeezus,... dat past er met alles wat ik nu heb net op mijn C schijf! Toch maar eens wat rotzooi, naar de D zetten dan! (Toen ik mijn PC upgrade had ik 6, gb en die kreeg ik nooit vol... nu heb ik 40 die al bijna volzitten <<< toch maar eens gebruik maken van die brander)
Link naar reactie
[quote:2548ed8caf="Overclocker@15"][quote:2548ed8caf="Red Dragon"]Ik speel UT2003 Build 927 (dat is niet die Beta demo waar we het eerder over hadden maar de FULL game van 4GB!!!) op 1024x768x32 alle detail op max en alle andere opties aan. draait prima. als het te zwaar is voor een GeForce 2 zet je gewoon wat features uit. ik moet ff kwijt dat de dood scenes idd subliem zijn.[/quote:2548ed8caf] Maar deze is nog niet helemaal af he, dus niet de versie die de eerste week van augustus op de markt komt???[/quote:2548ed8caf] Dit is een beta build 927. zullen nog wel fouten in zitten (niet gezien overigens) Hij is 4gb en dat is dus incl alle MAPS en Alle Players models!! deze versie is gewoon speelbaar zelfs met EAX geluid aan (hij ondersteund Eax advanced HD) maar als deze Build al zo goed is dan zal 1e week van Augustus wel geen probleem zijn om hem uit te brengen. ik denk dat de Final niet veel anders is dan deze,
Link naar reactie
[quote:1c4d9ab7ad="Freedom Fighter"]Red Dragon is dit nog een leaked versie??? Dus als het waar is dan zitten er al 2 op het net rond te zweven[/quote:1c4d9ab7ad] LEEEES dan: (:P) [quote:1c4d9ab7ad="Juggernaut"]Het is weer gebeurd,... alweer een lek. Maar zoals blijkt is de release van de officiele demo deze maand! Ergens![/quote:1c4d9ab7ad] pff :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...