Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part VI


Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ben nog steeds een beetje aan het testen met dit nieuwe systeem, maar het krijgt een enorme klap door de hoge timings die ik moet draaien. Tot nu toe heb ik 41.9x gehaald bij PiFast en 29 Sec in SuperPi, dit zou makkelijk 40.xx kunnen zijn met betere timings, mss zelfs onder de 40 seconden.... Zal vanmiddag een screenshot posten als ik daar tijd voor heb.
Link naar reactie
Nope, nog steeds te druk met andere zaken die een hogere prioriteit hebben, elke keer dat ik wel tijd heb doe ik echter iets ontspannends ipv dat ik ga overklokken :) Misschien volgende week als ik vrij heb maar dan ga ik een paar dagen naar Antwerpen dus dan word het ook niks, ik ben bang dat jullie pas een indrukwekende score van me zien na mijn volgende upgrade en die komt pas als AMD met een nieuwe core komt.
Link naar reactie
We zien het wel. Mijn nieuwe meuk komt hopelijk een deze dagen binnen, wel een msi bord. (was in eerste instantie niet de bedoeling maar de socket 939 nforce 3 van dfi komt pas eind februari uit) Verder een winnie en een ddr booster, er liggen 2 leuke dimmetjes hier (nee geen gskill maar winbond) dus ik zal eens kijken wat ik kan halen. Overigens was dit kwa stock performance niet echt een gigantische upgrade maar ik heb nu iig weer iets nieuws om mee te pielen. Ben benieuwd hoe deze MSI het er hier vanaf gaat brengen, als dat net zo but is als de vorige dan hoef ik voorlopig geen msi meer en haal ik eind februari alsnog een dfi. Anders eerst sparen en een leuk nieuw setje kopen met phch ofzo, maar dat zie ik nog wel, sparen gaat waarschijnlijk toch niet lukken. @Christiaan, error in computation gaat Vandread niet goed vinden. Overigens kan ik wel bevestigen dat zijn score met error 39.25 is.
Link naar reactie
[quote:ba7ae02416="pcguy"]@Christiaan, error in computation gaat Vandread niet goed vinden. Overigens kan ik wel bevestigen dat zijn score met error 39.25 is.[/quote:ba7ae02416] En als ik het wel goed vind vind iemand anders het niet goed. Ik zet wel in de startpost (wanneer ik hem update) dat als iemand geen hosting heeft ze mij wel kunnen msnen/pb'en
Link naar reactie
Hehe, weer nieuw spul om mee te spelen. [url=http://pcguy.spyware-politie.nl/45_78_ok.JPG]linkje[/url] Score: 45.73 Cpu: 3000+ winchester (had 3200+ moeten nemen, die 9x mp is niet geweldig imho) mem: 2*256mb mushkin bh-6 (ddr booster is onderweg) mobo: k8n neo2 platinum (tis dat de epox geen ddr booster aan kan, anders had ik die genomen. Hij is minder brak dan m'n vorige msi maar ik ben er nog niet helemaal kapot van, echter zal ik eerst eens wat biossen uittesten) Voeding: tagan 480 watt. Koeling: m'n WC set, echter alleen 1 zware fan op het rad ipv die 2 andere, dit omdat ik van die andere de draden moet verlengen zodat ze niet perse midden door de kast hoeven) Ik heb nu even zitten spelen, ik heb echter nog geen tijd gehad om veel te prutsen met verschillende settings enzovoorts. Dat komt nog wel, en ik kijk of ik iets meer kan met die andere fans. Overigens moet er ergens iets niet goed zitten met de koeling of ik heb een rotstepping. Koen heeft op een boxed net zo'n overklok. Edit: Sorry Vandread :lol:
Link naar reactie
Weer wat eraf, nu 45.11 seconden. Ik heb nu m'n rad in een bak water met koelelementen gegooid, en het gaat nu net wat lekkerder. Hoop dat dinsdag m'n ddr booster komt, dan word het pas leuk. Voor meer info zie de vorige post van mij waarin ik een score geef. Alleen is het verschil: Dat was met cas2 en deze is met cas 1,5. [img:f5765026d5]http://pcguy.spyware-politie.nl/45_11_ok.JPG[/img:f5765026d5]
Link naar reactie
Ik heb hier de score van [b:e8c7f297df]CV[/b:e8c7f297df]: [img:e8c7f297df]http://slashhead.homestead.com/files/Reddragon/PiFast_CV.JPG[/img:e8c7f297df] CV kan het resultaat toelichten, ik zelf ben erg onder de indruk, dit is met een el cheapo Q-tec 550watt voeding :) ben benieuwd wat CV haalt met een 600watt OCZ 8)
Link naar reactie
Nieuwe pifast eindelijk onder de 40s met een Newcastle [img:30ae6ae2d8]http://www.hardwaredome.nl/images/syngrow/pifast/3984.JPG[/img:30ae6ae2d8] Athlon64 3500+ NC CBAXC 0433TPBW @ 3020MHz MSI K8N Neo2 (vcore + cap modded) G.Skill PC4800LA @ DDR604 CL2,5-3-3-5 2.9v OCZ DDR-Booster Prometeia Mach II r507 @ score van CV Mooie score :) grappig dat mijn Newcastle toch aardig in de buurt komt van die FX Ik denk dat als de mijne ook 3060MHz zou halen dat ik je zelfs voorbij zou kunnen gaan :wink: Maar dat zal wel aan m'n mem liggen wat wel DDR600 draait ipv de ~DDR560 wat dat van jouw loopt en het feit dat ik met A64 tweaker nog flink wat van de score af heb gehaalt
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...