Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part VI


Aanbevolen berichten

[quote:05af6ca7d1="koene"]een prommie geeft problemen op zo'n winchester.... dan kom je dus helemaal niet ver, je pc boot nieteens. Joost heeft weer te vroeg geroepen dus :P[/quote:05af6ca7d1] Niet perse Koen. Hoezut met je engels koen? Lees en huivert: http://xtremesystems.org/forums/showthread.php?p=617333#post617333 Winchester 3000+ @ 9x337 (3.04Ghz) 1.82v on R290 Mach1 Das andere koek he :lol: En zo zijn er meer berichten. Koen heeft weer eens te vroeg geroepen dus..... :roll:
Link naar reactie
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    346

[quote:b8bca2419d="Vandread"][quote:b8bca2419d="koene"]een prommie geeft problemen op zo'n winchester.... dan kom je dus helemaal niet ver, je pc boot nieteens. Joost heeft weer te vroeg geroepen dus :P[/quote:b8bca2419d] Niet perse Koen. Hoezut met je engels koen? Lees en huivert: http://xtremesystems.org/forums/showthread.php?p=617333#post617333 Winchester 3000+ @ 9x337 (3.04Ghz) 1.82v on R290 Mach1 Das andere koek he :lol: En zo zijn er meer berichten. Koen heeft weer eens te vroeg geroepen dus..... :roll:[/quote:b8bca2419d] dat had ik al gelezen hoor Ome(o vervangen door a :wink: ) Vandread, maar zijn modificatie zie ik c!t users niet zo 1 2 3 doen :P
Link naar reactie
[quote:1544a55da0="koene"]dat had ik al gelezen hoor Ome(o vervangen door a :wink: ) Vandread, maar zijn modificatie zie ik c!t users niet zo 1 2 3 doen :P[/quote:1544a55da0] Welke modificaties? [url=http://xtremesystems.org/forums/showthread.php?p=598648#post598648]Mikem[/url] heeft niets bijzonders gedaan? En wat bedoel je inhemelsnaam met o vervangen door a :-? De persoonlijke tint die je geeft is nou niet echt denderd...
Link naar reactie
@ vandread... prometia is niet goed in combi met winnie :) water kan vrij leuk zijn :) maar echt onder 0 word een naar verhaal ;) hier ff wat leuks van mij vanavond :) [img:3f74081c1c]http://members.lycos.nl/smashownage/Screens/Other/Jochem/2934.JPG[/img:3f74081c1c] voltage klopt alleen totaal geen stront van ;) ik had er een slordige 1.75 doorheenlopen ;) [img:3f74081c1c]http://members.lycos.nl/smashownage/Screens/Other/Jochem/45.55.JPG[/img:3f74081c1c] weer 0.59 seconden eraf ;) dit even buiten in de achtertuin klaargespeeld, maar ik vermoed dat het alleen lukte omdat mn chipset nu veel kouder was ;) mn cpu temp is nog steeds mn probleem niet... nog ff berichtje voor anderen :) : Ga [u:3f74081c1c]nooit[/u:3f74081c1c] ervanuit dat de temps van msi k8n neo2 kloppen ;) vooral cpu niet ;) is mn cpu misschien net 5° ... zegt bios doodleuk 38/39° later stressed vond ie m doodleuk nog maar 36° ;) op mn gevoel was ie 25-35 graden max ;) maar die chipset is zo verdomd onvoorspelbaar omdat dat blokje totaal niet werkt, en je er dus aan kan voelen tot je een ons weegt...
Link naar reactie
goh... en je had ook niet lichtelijk het idee dat ik dat al gezien had... en ook dat ik allang mn chipsetkoeler ingesmeerd had met AS3 ;) maar dat hielp ook stront tot bijna niets... het standaard blokje is zo verschrikkelijk slecht imo, maar heb ook niet zomaar 123 iets beters, ik ga volgende maand een intern goedkoop watersetje aanschaffen, puur en alleen voor de chipset ;) de boxed cpu koeler bewijst zich nog steeds goed genoeg ;)
Link naar reactie
[quote:db62d86ed6="pcguy"]Dat noemt men nou eigenwijs. :lol:[/quote:db62d86ed6] Inderdaad... Je zegt zelf dat de tempsensors inacuraat zijn en toch blijf je beweren dat je temps niet uitmaken... En ja ik had het idee dat je daar nog niet had gekeken aangezien je over een gammel chipset blokje begint en je WEL 123 een zalman blokje oid kan bestellen :roll: met zo'n pc mag ik aannemen dat wel binnen je budget past :lol:
Link naar reactie
op dit moment is er geen geld voor een zalman blokje ;) volgend jaar weer ;) en dan is er ook wel geld voor een heel waterkoelsetje voor de chipset ;) @ pcguy: kom ff langs en voel dat cpu blok, of zeg er niks meer over ;) óf ga op internet lezen dat de chipset écht een baggerheet ding is, en vaker voor oc problemen zorgt ;)
Link naar reactie
[quote:7e5fa29d8a="pcguy"]Ik weet zelf ook dat dat ding loeiheet word, kan me zelfs herrineren dat ik degene was die jou erover getipt had. :lol: Owjah, wat huiswerk betreft, een avondje kan je toch wel vrij maken. :wink:[/quote:7e5fa29d8a] ja je hebt me ervan getipt, maar helaas 4 mensen die zelfde mobo en cpu hebben @ msn ook nog ;) enne huiswerk... ik loop alweer weken achter... dit word weer veel nachtwerk voel ik al
Link naar reactie
[quote:818d51707f="Red Dragon"]Zo dat is nog eens een mooie score voor een A64 3000+ Newcastle, erg mooi pcguy!! Denk dat ik binnenkort maar weer eens moet gaan overklokken voordat je me in gaat halen :)[/quote:818d51707f] Ik vrees dat dit echt max is, :( Maar zal nog een keer aan het knutselen gaan. :D Vind trouwens dit leuker als gewoon een fx-55 nemen en een topscore neerzetten, dit getweak en gerommel past wel bij mij. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...