Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part VI


Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Ja, die thread heb ik al een tijdje gevolgd, zo'n cascade is erg leuk, maar ik vind het te duur en je hebt er niks aan voor 24/7. Heb het al met verschillende mensen over dry-ice gehad, wat een stuk goedkoper is :wink: Opzich ben ik met deze cpu snelheid tevreden, hoger is altijd leuker natuurlijk :P Maar ik ben nog niet klaar, die 35.xx moet wel te halen zijn :wink: Ik heb ook met Syngrow een afspraak gemaakt, ik kan zijn Mach 2 een keer lenen voor de grafische kaart. Dan moet de 41K wel te halen zijn :wink:
Link naar reactie
[quote:3c4365b060="S0epkip"]Ja, dat zei ik, 7e plaats :)[/quote:3c4365b060] Je mag nu ophouden met nutteloze discussies of je moet er zelf een eigen score bij posten.... ;) Kom op mensen Dry Ice zat buiten :lol: Qua pifast is die FX55 ze geld wel waard, maar de top5 is helaas niet te halen Chris, daarvoor zijn hun methode wellicht iets te rigoreus? (en wellicht met verschillende cpu's geprobeerd, dure hobby of je moet goede vriendjes hebben) lol trouwes @ Fewture zijn reactie op mofoc: [quote:3c4365b060]Dude..sh*t! Mod it! Nice to see you on Ministry btw! You always putt up nice numbers ;) [/quote:3c4365b060]
Link naar reactie
Ja, had zijn reactie gezien, hij zei ook dat ik maar een keer met youpy af moest spreken...(Voor benchen dan he! :roll: ) Kakaroto zei dat ik met het TCCD op 300Mhz nog wel hoger zou halen, dicht bij de 35 seconde, dit lijkt me echter niet mogelijk, maar ik heb het graag mis in dit geval. Verder kan ik bij JVLK langs als ik wil, hij heeft een Cascade van Heag en verschillende Dry-Ice kokers van Chilly1 die ik waarschijnlijk kan lenen 8)
Link naar reactie
[quote:207caebd60="CV"]Ja, had zijn reactie gezien, hij zei ook dat ik maar een keer met youpy af moest spreken...(Voor benchen dan he! :roll: ) Kakaroto zei dat ik met het TCCD op 300Mhz nog wel hoger zou halen, dicht bij de 35 seconde, dit lijkt me echter niet mogelijk, maar ik heb het graag mis in dit geval. Verder kan ik bij JVLK langs als ik wil, hij heeft een Cascade van Heag en verschillende Dry-Ice kokers van Chilly1 die ik waarschijnlijk kan lenen 8)[/quote:207caebd60] Volgens mij heeft JVLK geen cascade ;) dat ding wat YoupY heeft staan komt namelijk van hem af....
Link naar reactie
  • 3 weken later...
gister was klootzakje hier om te benchen, beide een nieuw record(klootzakje zal zijn score straks zelf posten). mijn snelste score was 44.11 seconden. gebruikte hardware: DFI NF4 Ultra-D AMD Athlon 64 3000+ 2x 256 mb Infineon USA BH-6 Asetek Waterchill KT12-L20 met asetek antartica blok. [url]http://img65.exs.cx/img65/8612/dfi44114ph.jpg[/url] 44.11 seconden.
Link naar reactie
[quote:f43780e0f3="koene"]gister was klootzakje hier om te benchen, beide een nieuw record(klootzakje zal zijn score straks zelf posten). mijn snelste score was 44.11 seconden. gebruikte hardware: DFI NF4 Ultra-D AMD Athlon 64 3000+ 2x 256 mb Infineon USA BH-6 Asetek Waterchill KT12-L20 met asetek antartica blok. [url]http://img65.exs.cx/img65/8612/dfi44114ph.jpg[/url] 44.11 seconden.[/quote:f43780e0f3] Kan er bij jou echt niks af? En was Jochem degene die 43.05 neerzette en mij dat smste of was dat iemand anders? Weet niet wie dat smste namelijk... :P Vrees dat ik ook weer aan de slag moet om Jochem weer in te halen. :P
Link naar reactie
http://img218.exs.cx/img218/7247/43050on.jpg en ik zat me in de trein nogal te vervelen dus heb je idd ge sms't net ff onder jou score of niet? :P ik zit trouwens sinds kort op DFI Nforce 4 SLI, en heb ocz value ram besteld.. dat moet er over 3 weekjes zijn :) dan ga ik wel weer verder aan de gang :)
Link naar reactie
[quote:b9306fbaba="ArneLH"]@klootzakje, ik denk niet dat je met dat OCZ Value ver komt: het zijn natuurlijk wel de chips die niet geschikt waren voor de andere OCZ latjes.[/quote:b9306fbaba] Ga jij nou ff lekker niet discuseren over geheugen want tot nu toe komt er nog niet veel zinnigs uit ;) OCZ Value zijn gewoon de reepjes die niet met de hand getest zijn maar wel machinaal.... met de hand testen is gewoon duur. Check hier maar: vollop kans op leuk geheugen en dit komt rechtstreeks van een medewerker van OCZ http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=56898 Nu weer scores enzo he :) over geheugen babbelen doe je maar in Arne ze topic ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...