Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part VI


Aanbevolen berichten

Ok weet ik dat ook weer :P Jullie horen nog wel et resultaat van me mem. Maar ik snap er geen hout van dat me proc niet verder wil :( week 17 staat bekend als goed OC baar en LBBLE ook wel, nu weet ik wel dat dat geen garantie is mar min 2,6 moet toch wel lukken. Volgens mij zie ik wat over het hoofd. Wat ook raar was, was dat als ik me proc omhoog gooide hij het op een gegeven moment niet meer bootte mar als ik dan me mem wat op schroefte van onder de 200 naar 220 hij wel ineens bootte en glansrijk pifast deed?
Link naar reactie
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:132d9f479f="erik-m"]Ik heb er de modded 618-2 bios ingeflashed.[/quote:132d9f479f] Heb je ook andere geprobeerd? Anders vrees ik dat je pech hebt met je geheugen. :wink: Draai je btw cas2? Tis niet te geloven maar waar, mijn oude bh-5 reepje (wat allang weer verkocht is btw) wilde op cas2 harder als op 2,5. Mijn bh-6 wil niet eens op 2,5 of 3, alleen op 2.
Link naar reactie
Ik ga nog wel ff een andere bios proberen, maar het geheugen is niet zo het probleem. Me proc eerder. Die wil niet harder dan 252mhz HTT. 1 stapje van 2mhz is genoeg om em te laten rebooten terwijl 2520 (252 HTT) rock stable is. Dan is er tog iets vaags aan de hand? :-? En ja me mem draaid al op cas 2 :)
Link naar reactie
[quote:aadcf64223="erik-m"]Ik ga nog wel ff een andere bios proberen, maar het geheugen is niet zo het probleem. Me proc eerder. Die wil niet harder dan 252mhz HTT. 1 stapje van 2mhz is genoeg om em te laten rebooten terwijl 2520 (252 HTT) rock stable is. Dan is er tog iets vaags aan de hand? :-? En ja me mem draaid al op cas 2 :)[/quote:aadcf64223] Welke htt divider heb je? Ik neem aan dat die op 3 staat als je over de 250HTT wilt? Stel de multiplier van je processor eens lager in (wel hele getallen gebruiken)
Link naar reactie
  • 3 weken later...
weet iemand hoe je een duron 1200 Mhz :oops: moet overklokken (veilig, ik heb niet echt het budget om een nieuwe te kopen :lol: ), want ik ken er echt niks van. Ik heb al gehoord over het voltage verhogen d.m.v. potloodstreepjes maar dat is niets voor mij (te ingewikkeld) zijn er simpelere methodes? zoja, dan hoor ik dat graag!
Link naar reactie
Nou, dat voltageverhogen met potloodstreepjes klopt al niet, dat is een truukje om de multiplier te unlocken. Zoals je zelf al aangeeft, je weet er niks van. Ook kan er altijd wat kapot gaan. Ik raad je aan om gewoon niet te gaan overclocken. Wil je dat persee, dan moet je je er maar eens in gaan verdiepen. Er komt meer bij kijken dan alleen even een instelling in de bios omhoog zetten. Ook vermoed ik dat je andere hardware niet veel potentieel zal geven.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...