Ga naar inhoud

C!T Pifast Challenge Part VI


Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    346

[quote:b15c5d9e82="Red Dragon"]Genoeg off-topic, geen discussies hier met Phrea en anderen!! dat doe je maar via PB of zo. Gewoon score's posten hier meer niet!!![/quote:b15c5d9e82] Dan post ik hier m'n 1e score maar eens ;) [url]http://www.hardwaredome.nl/images/syngrow/pifast/4045.JPG[/url] 40.45s Specs: A64 3500+ NC @ 3003MHz MSI K8N Neo2 (vcore modded) Corsair TWINX512-3200LLPT v1.1 (BH-5) @ DDR546 ~3,7v CL1,5-2-2-5 Prometeia Mach II r507 OCZ DDR-Booster
Link naar reactie
[quote:7294dd682e="Syngrow"][quote:7294dd682e="Red Dragon"]Genoeg off-topic, geen discussies hier met Phrea en anderen!! dat doe je maar via PB of zo. Gewoon score's posten hier meer niet!!![/quote:7294dd682e] Dan post ik hier m'n 1e score maar eens ;) [url]http://www.hardwaredome.nl/images/syngrow/pifast/4045.JPG[/url] 40.45s Specs: A64 3500+ NC @ 3003MHz MSI K8N Neo2 (vcore modded) Corsair TWINX512-3200LLPT v1.1 (BH-5) @ DDR546 ~3,7v CL1,5-2-2-5 Prometeia Mach II r507 OCZ DDR-Booster[/quote:7294dd682e] 8) Iedereen zit straks hier ipv op GoT :P Maar goed, ik hoop dat je verder ook hier blijft en wat van je kennis deelt met anderen. En een laatste vraag, ik ben van plan een vapochill over te nemen, is dat wat of kan ik beter kijken voor een mach? Daarna komt er wel een ander bordje + cpu + mem (of booster als ik nog een reepje bh-5 op de kop kan tikken)
Link naar reactie
[quote:ee1a473b1c="pcguy"] 8) Iedereen zit straks hier ipv op GoT :P Maar goed, ik hoop dat je verder ook hier blijft en wat van je kennis deelt met anderen. En een laatste vraag, ik ben van plan een vapochill over te nemen, is dat wat of kan ik beter kijken voor een mach? Daarna komt er wel een ander bordje + cpu + mem (of booster als ik nog een reepje bh-5 op de kop kan tikken)[/quote:ee1a473b1c] Toch even reageren (ookal mag het niet ;)) Eigenlijk heb ik me hier alleen geregged omdat ik een vraag had aan Interficior (PB) maar heb meteen m'n pifast even gepost. Ik zal eens kijken als ik tijd over heb om hier ook ooit iets nuttigs te posten. Een vapochill (oude versies -> classic, SE, PE) zijn niet echt interresant meer met de huidige hardware. Tenzij je hem heel goedkoop kunt aankomen (onder de 200e voor compleet set incl. PIV of Socket A kit) Ze zijn gewoon niet krachtig genoeg meer om een beetje fatsoenlijke temps te halen. Verder zijn ze nog wel leuk voor op videokaarten. De LS is uiteraard wel weer een leuke machine en de XE kan ook nog redelijk mee. Maar ik denk dat je de 2ehands kant op zal gaan en dan zijn deze moeilijk te vinden. Een Mach I koelt stukken beter als iedere vapochill op de LS na. Ik denk dat je inderdaad beter naar zo'n ding op zoek kunt gaan. Ikzelf heb hier ook nog een Mach I staan en dat ding presteerd gewoon erg goed (wordt nu alleen nog gebruikt als vgakoeler, maar blijft leuk daarvoor ;)) Verder worden er nu gelukkig weer cpu kits geproduceerd voor de Prometeia's waardoor het gebrek aan support als nadeel ook vervalt. Prommy's zijn gewoon het best :P Dus als je het geld ervoor hebt, zeker een Mach I/II pakken ipv een vapo
Link naar reactie
[quote:631c39acac="koene"]Eindelijk RD en Pcguy voorbij :P [url]http://www.tweakzone.nl/f/g/28670vp11cUx7.jpg[/url] met extra screentje op hoeveel mhz mn mem draait.[/quote:631c39acac] Ik vind het zeer indrukwekkend........ Eerlijk gezegd had ik wel wat meer verwacht van een watergekoelde winchester met 2*bh-6 mem in dual channel en een ddr booster....... :-? @ Syngrow: Netjes :D
Link naar reactie
[quote:acbf51c17c="pcguy"][quote:acbf51c17c="koene"]Eindelijk RD en Pcguy voorbij :P [url]http://www.tweakzone.nl/f/g/28670vp11cUx7.jpg[/url] met extra screentje op hoeveel mhz mn mem draait.[/quote:acbf51c17c] Ik vind het zeer indrukwekkend........ Eerlijk gezegd had ik wel wat meer verwacht van een watergekoelde winchester met 2*bh-6 mem in dual channel en een ddr booster....... :-? [/quote:acbf51c17c] dit is met boxed cooler, kreeg gister mn wc niet aan de praat en ocz ddr booster is nog niet binnen.
Link naar reactie
[quote:a286351803="koene"]Eindelijk RD en Pcguy voorbij :P [url]http://www.tweakzone.nl/f/g/28670vp11cUx7.jpg[/url] met extra screentje op hoeveel mhz mn mem draait.[/quote:a286351803] Gefeliciteerd, netjes man. Als ik tijd heb zal ik eens proberen asynchroon te gaan overklokken, zo te zien leverd dat mooie resulaten op bij jou. Ik heb dat G.Skill PC4400 geheugen van me nog nooit op zijn staart getrapt, wie weet kan ik nog veel meer uit mijn Athlonb 64 3700+ halen. Ik ben bang dat ik geen tijd heb en jullie moeten wachten op mijn volgende upgrade voordat ik weer een zware score post. evengoed een mooi resultaat van Koene.
Link naar reactie
[quote:5dcd21295d="pcguy"] RD, probeer gewoon eens hoe ver je komt met multiplier 9, als je dan 293/294 HTT draait dan zou je aardig wat van je score af moeten krijgen. Hiervoor zou je tijd moeten kunnen maken lijkt me.[/quote:5dcd21295d] In week 3 ben ik de hele week vrij (eindelijk vakantie ;) ) misschien dat ik dan wel even tijd heb om het te proberen, moet toch een 46 seconden of lagere score halen. CV heeft met zijn gloednieuwe Athlon FX-55 overigens als 43 seconden gehaald, ben benieuwd wanneer hij zijn score gaat posten.
Link naar reactie
CV Moet maar eens een leuke triple cascade rig bouwen, dan haalt ie er zo nog 10 seconden af. :D Maar goed, ik ga ook nog eens aan het prutsen, echter denk ik niet dat ik nog veel aan deze 3000+ kan doen. Al met al moet ik niet teveel zeuren want voor een watergekoelde 3000+ newcastle is het een redelijke score.
Link naar reactie
ik hoop tegen week 3 ook al mn spullen binnen te hebben, dan van mij ook nog een update. draai jij nou met waterkoeling rd? The doctor van GoT gaat binnenkort een test uitvoeren wat het verschilt als je bh5/6 gebruikt ipv tccd aangezien alle topscores met bh5/6 neergezet zijn. dat vind ik erg interresant aangezien een hoop mensen denken dat tccd sneller is ipv bh5/6 met de tijd van S462 in hun achterhoofd en dat async draaien trager is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...