Ga naar inhoud

Tot ziens!


Alex

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Vandaag is mijn laatste werkdag bij Kieskeurig.nl. Dat betekent dat ik dus stop met het beheren van de Kieskeurig community. Maar het beheer wordt wel overgenomen door mijn collega @Niels ? 

Iets minder dan een jaar geleden zijn we met de Kieskeurig community gestart. En inmiddels hebben we al vele leden kunnen verwelkomen en staat de community vol met waardevolle berichten. We hopen het aantal leden en nieuwe berichten natuurlijk te verhogen. Met als doel de bezoekers een plek te bieden waar ze handige informatie kunnen vinden. De community is een plek geworden waar men vragen kan stellen, antwoorden kan vinden, ervaringen kan delen en andere gebruikers kan helpen. Het is mooi om te zien dat dit al veelvuldig gebeurt.

Mijn speciale dank gaat uit naar @Lampje, @Tukkertje, @Manuel en @HereIsTom. Door jullie bijdrages zijn er ontzettend veel mensen geholpen.

Ik zeg ook altijd: Ben je door iemand geholpen of probeert iemand je te helpen, vergeet dan niet dat ze hier heel veel tijd aan besteden. Daarom is een bedankje of reactie heel belangrijk!

Ook dank aan iedereen die hier regelmatig een kijkje komt nemen. Schroom niet om vragen te stellen of anderen te helpen.

Tot ziens! Het was me een genoegen om deel te mogen nemen in deze community ?

  • Thanks 2
Link naar reactie

Beste Alex,

Het ga je goed in jouw nieuwe baan en wens je veel succes.

Bedankt voor de plezierige samenwerking.

Ik zal er mijn best voor doen, om het forum verder uit te bouwen, net zoals we dat gedaan hebben met het DIY reparatieforum, dat sinds 1 maart onder de vlag van Kieskeurig.nl is verder gegaan.

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie
11 uren geleden, Alex zei:

Dank jongens! Zit momenteel aan de andere kant van de wereld met een jetlag ?

En wij maar zwoegen op het forum, wat is de wereld toch allemaal ongelijk verdeeld. ?

En die bonussen voor wereldreizen, gaan wij die ook krijgen??

Met vriendelijke groet,  

 

Lampje   Lampje-kl.jpg.24efe35bebc578de8497820696a9554d.jpg

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...